Κάτσε,μισό....................
Το να πετάς όπισθεν με το 2-3,ακόμα και με το Α3 σε απογείωση,το θεωρώ υπερβολή....
Σε επίπεδο έδαφος,μπορεί να σε παίρνει πίσω σε 20 με ριπές,αλλά αυτο γίνεται γιατί σε φάση κοντρόλ,δεν είναι εύκολο να φορτίσεις το φτερό σου σωστά,και ετσι δεν στέκεται σωστά απο πάνω σου("τραμπαλίζει μπρος πίσω")οπότε σε κάνει να χάνεις έδαφος προς τα πίσω.
Σε φάση απογείωσης τώρα..............
Γιά δυνατό αέρα, κρατάς Α και D,οσο πιο πολύ φυσάει τόσο λιγότερο τραβάς Α,έχεις λυγισμένα ελαφρά τα γόνατα (τα εκτείνεις στη φάση που κάνεις 2 -3 γρήγορα βήματα προς την πτέρυγα),στις 60 με 70 μοιρες ισως και να χρειαστεί να τσιμπήσεις τους D.
Μέχρι εδώ ΔΕΝ δουλεύεις φρένα.
Το πανί είναι απο επάνω σου σωστά,οταν σηκώνεις τέρμα πίσω το κεφάλι για να το δεις.
Γυρίζεις,φορτίζεις αμέσως τον οριζόντιο ιμάντα με το στήθος σου,ενω παραλληλα δουλεύεις για πρώτη φορά φρένα (μικρές διορθώσεις),δυο βήματα και.......γειά.............
Αν σε σηκώσει ανάποδα,ΔΕΝ αφήνεις ιμάντες,(το π5 είναι έξτρα στάθερο με σταυρωμένους ιμάντες) και μόλις απομακρυνθείς απ την πλαγιά ξεστρίβεις......
Τα παραπάνω είναι οδηγός για ναυτιλομένους και οταν μάθεις να τα εφαρμόζεις σωστά,τοτε μπορείς να το τροποποιήσεις για να το φέρεις στα μέτρα σου.
Α.....ξέχασα...αν στο φούσκωμα κατι στραβώσει τραβάς δυνατά D,ενω ταυτόχρονα τρέχεις προς το φτέρο σου.
Αυταααααα
