Ημερομηνία Κυρ Μάιος 04, 2025 2:34 am
Text Size
Αρχική Κοινότητας Γενική Συζήτηση Συζητήσεις

Συζητήσεις

Τι ήταν αυτό;

Θέματα γενικού ενδιαφέροντος που αφορούν τον χώρο του αλεξιπτώτου πλαγιάς.

Συντονιστής: Moderators

Τι ήταν αυτό;

Δημοσίευσηαπό jollyroger » Παρ Ιαν 08, 2010 4:36 am

καταζητείται αυτός που θα μας λύσει την απορία!...

τι είδε το αλεξίπτωτο του σάκη, και αντέδρασε τιουτοτρόπως; :lol:

http://www.vimeo.com/8606159

jollyroger
Competition
 
Δημοσ.: 1075

Re: Τι ήταν αυτό;

Δημοσίευσηαπό raflas » Παρ Ιαν 08, 2010 4:39 am

ο ε ο ?!?

raflas
Competition
 
Δημοσ.: 250

Re: Τι ήταν αυτό;

Δημοσίευσηαπό lazaros » Παρ Ιαν 08, 2010 10:09 am

Το πίσω μέρος του αλεξιπτώτου είναι ακόμα σε ανοδικό, το μπροστινό μέρος μπαίνει σε καθοδικό. Είναι μια καλή συνταγή για μπροστινό κλείσιμο εφόσον ο πιλότος δεν κάνει κάτι και το αλεξίπτωτο δεν συγχωρέσει την αβλεψία...

lazaros
EN D
 
Δημοσ.: 147

Re: Τι ήταν αυτό;

Δημοσίευσηαπό tsouloufis » Παρ Ιαν 08, 2010 10:42 am

αααα γιατρε μου το καντηλακι θελει προσοχη 8) 8)

__________________________________________________________________
https://web.facebook.com/dreamparaglidi ... =bookmarks
http://www.dreamparagliding.gr/
tsouloufis
Competition
 
Δημοσ.: 1216

Re: Τι ήταν αυτό;

Δημοσίευσηαπό badder » Παρ Ιαν 08, 2010 10:58 am

Είναι φανερό από το πως απογειώνεται το αλεξίπτωτο και το πως το ξεσέρνει μετά, ότι ο αέρας είναι νοτιοδυτικός. ΝΔ (για τον αέρα μιλάμε) και Καντήλι δεν είναι πλήρως συμβατά αλλά συνήθως γίνονται παραχωρήσεις από τους πιλότους και πετάει ο κόσμος με το σχετικό πλυντήριο.

Επίσης φαίνεται μετά την απογείωση ότι το αλεξίπτωτο είναι μέσα σε κάποιου είδος ανατάραξη ή ρότορα, μάλλον λόγω κατεύθυνσης ανέμου. Υποθέτω ότι πρόκειται για ασάκι και για αυτό αντιδρά πολύ ήπια, ακόμα και στο κλείσιμο η συμπεριφορά του είναι πολύ ήρεμη και ασφαλής.

Θέλει προσοχή ο ΝΔ στο Καντήλι...

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Τι ήταν αυτό;

Δημοσίευσηαπό raflas » Παρ Ιαν 08, 2010 11:01 am

lazaros έγραψε: εφόσον ο πιλότος δεν κάνει κάτι...



τι θα μπορουσε να ειναι αυτο το κατι?

raflas
Competition
 
Δημοσ.: 250

Re: Τι ήταν αυτό;

Δημοσίευσηαπό lazaros » Παρ Ιαν 08, 2010 11:16 am

Raflas έγραψε:
lazaros έγραψε: εφόσον ο πιλότος δεν κάνει κάτι...



τι θα μπορουσε να ειναι αυτο το κατι?


http://www.flyfreedom.gr/images/active_flying.pdf

lazaros
EN D
 
Δημοσ.: 147

Re: Τι ήταν αυτό;

Δημοσίευσηαπό andread » Παρ Ιαν 08, 2010 11:18 am

Ένα απλό μπροστινό ήταν λόγω 'πλυντηρίου', τα μπροστινά συνήθως τα 'πιάνεις' με λίγα φρένα πρίν, και αν τελικά συμβεί καθόλου φρένα μετά. Το βίντεο είναι καλό παράδειγμα γιατί δεν πρέπει σε ένα μπροστινό να τραβάμε φρένα, φαίνεται καθαρά ότι η πτέρυγα πάει προς τα πίσω, αν ο πιλότος φρέναρε αρκετά εκείνη τη στιγμή ίσως να το στόλαρε.

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Re: Τι ήταν αυτό;

Δημοσίευσηαπό raflas » Παρ Ιαν 08, 2010 11:22 am

lazaros έγραψε:
Raflas έγραψε:
lazaros έγραψε: εφόσον ο πιλότος δεν κάνει κάτι...



τι θα μπορουσε να ειναι αυτο το κατι?


http://www.flyfreedom.gr/images/active_flying.pdf



Μπροστινό συμμετρικό κλείσιμο
Μετά από μπροστινό κλείσιμο η πτέρυγα μένει πίσω
ενώ ο πιλότος με τη μεγαλύτερή του μάζα κινείται
μπροστά. Με τη πτέρυγα πίσω και τον πιλότο
μπροστά – σημαντικά μεγάλη γωνία προσβολής –
είναι ξεκάθαρο ότι ένα πράγμα πρέπει ο πιλότος να
μην κάνει: να μην φρενάρει, γιατί στη περίπτωση που
φρενάρει διατρέχει μεγάλο κίνδυνο για stall. Ο
πιλότος δεν πρέπει να τραβήξει τα φρένα πριν η
πτέρυγα βρεθεί τουλάχιστον από πάνω του και πάλι.
Αν στη συνέχεια η πτέρυγα κινηθεί δυναμικά προς τα
μπροστά, είναι απολύτως απαραίτητο ο πιλότος να
σταματήσει τη κίνηση αυτή της πτέρυγας με
αποφασιστική χρήση των φρένων.

εδω λεει,τι να ΜΗΝ κανει, οχι τι θα επρεπε να κανει! ορθος?

raflas
Competition
 
Δημοσ.: 250

Re: Τι ήταν αυτό;

Δημοσίευσηαπό lazaros » Παρ Ιαν 08, 2010 11:59 am

ΠΡΙΝ έρθει το μπροστινό κλείσιμο ο πιλότος πρέπει να καταλαβαίνει τι γίνεται στη πτέρυγά του και όπως λέει στο κείμενο:

Αν η πίεση των φρένων ελαττώνεται => ο πιλότος πρέπει να τραβήξει τα
φρένα λίγο περισσότερο ώστε να αποκτήσει πάλι τη γνώριμη πίεση
Αν η πίεση των φρένων αυξάνεται => ο πιλότος πρέπει να ελευθερώσει λίγο
τα φρένα ώστε να αποκτήσει πάλι τη γνώριμη πίεση

lazaros
EN D
 
Δημοσ.: 147

Re: Τι ήταν αυτό;

Δημοσίευσηαπό andread » Παρ Ιαν 08, 2010 12:37 pm

Αν τρώγεσαι να κάνεις οπωσδήποτε κάτι, κάνε τον σταυρό σου, εναλλακτικά πες 'κιχ' μην λένε μετά "ούτε κιχ δεν πρόλαβε να πει" :D

Σοβαρά τώρα, από την δικιά μου εμπειρία όσο πιο low end ( 1, 1/2 ) είναι ένα πανί τόσο πιο δύσκολο να καταλάβεις πότε θα σου ρθει το μπροστινό. Άρα πιο πολύ σημασία έχει τι κάνεις (ή καλύτερα τι δεν κάνεις) μετά ή το 1 εκείνο δευτερόλεπτο πριν το μπροστινό

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Re: Τι ήταν αυτό;

Δημοσίευσηαπό raflas » Παρ Ιαν 08, 2010 12:49 pm

andread έγραψε:Αν τρώγεσαι να κάνεις οπωσδήποτε κάτι, κάνε τον σταυρό σου, εναλλακτικά πες 'κιχ' μην λένε μετά "ούτε κιχ δεν πρόλαβε να πει" :D

Σοβαρά τώρα, από την δικιά μου εμπειρία όσο πιο low end ( 1, 1/2 ) είναι ένα πανί τόσο πιο δύσκολο να καταλάβεις πότε θα σου ρθει το μπροστινό. Άρα πιο πολύ σημασία έχει τι κάνεις (ή καλύτερα τι δεν κάνεις) μετά ή το 1 εκείνο δευτερόλεπτο πριν το μπροστινό


μαλιστα.... συμπερασμα δλδ, παρε πανι 2-3 μαθε προσευχη κ να θυμασαι να πεις κιχ! αχχαχαχαχα
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


λαμπρα...συνεπως λετε οτι ηταν προβλεψημη η αντιδραση του πανιου, το τι θα ερθει,αλλα λογο τεραστιας πειρας του πιλοτου, του διεφυγε το χανεις πιεση στα φρενα....

Πι εσ: (απορια) στο βιντεο παντος,δεν μοιαζει να μουρονει η κατι παρεμφερει στο "χανω πιεση στα φρενα" μοιαζει να ειναι σφαλιαρα μι προβλεψημη. εχει να κανει το οτι ειναι ασσος?

raflas
Competition
 
Δημοσ.: 250

Re: Τι ήταν αυτό;

Δημοσίευσηαπό vagos » Παρ Ιαν 08, 2010 1:41 pm

Raflas έγραψε:
lazaros έγραψε: εφόσον ο πιλότος δεν κάνει κάτι...



τι θα μπορουσε να ειναι αυτο το κατι?



να πας να κουρευτεις να ανοιξουν τα ματια σου εσυ !!!!!! :mrgreen:

vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1013

Re: Τι ήταν αυτό;

Δημοσίευσηαπό raflas » Παρ Ιαν 08, 2010 1:42 pm

vagos έγραψε:
Raflas έγραψε:
lazaros έγραψε: εφόσον ο πιλότος δεν κάνει κάτι...



τι θα μπορουσε να ειναι αυτο το κατι?



να πας να κουρευτεις να ανοιξουν τα ματια σου εσυ !!!!!! :mrgreen:


ouuuuuuuuu 666

raflas
Competition
 
Δημοσ.: 250

Re: Τι ήταν αυτό;

Δημοσίευσηαπό vagos » Παρ Ιαν 08, 2010 1:57 pm

δες και ενα ωραιο μπροστινο με αγωνιστικο και η επιλογη ειναι δικια σου μαλλιαρο προβατο


http://www.youtube.com/watch?v=PNqxfeI0 ... L&index=10

:twisted:

vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1013

Re: Τι ήταν αυτό;

Δημοσίευσηαπό gianisAPCO » Παρ Ιαν 08, 2010 3:16 pm

Από ότι φαίνεται,στα κλαδιά του πεύκου, που δεν κινούνται , ο αέρας την ώρα της απογείωσης είναι ελάχιστος και η απογείωση όπως φαίνεται στο 00:05 γίνετε με φρένα και την βοήθεια κάποιας μικρής φούσκας. Άρα η πτέρυγα δεν είχε την απαραίτητη ταχύτητα για να απογειωθεί αλλά ούτε και να πετάξει. Όταν η φούσκα τελείωσε στο 00:11 και η πτέρυγα μπήκε στο καθοδικό δίπλα της χωρίς ταχύτητα, όλα είναι αναμενόμενα .Ταπεινή μου γνώμη :oops: ,πολλή μικρή ταχύτητα απογείωσης η πτέρυγα δεν είχε αναπτύξει την ταχύτητα πτήσης της. Ευτυχώς που το συγκεκριμένο πανί συγχωρεί.
Μετά το κοντρόλ φρένα ψηλά και τρέξιμο ……

Εκεί ψηλά στην μοναξιά κι τρέλα πήγε στα βουνά.DHV 2-3 και 4 αμ'πως 8)
gianisAPCO
EN B
 
Δημοσ.: 107

Re: Τι ήταν αυτό;

Δημοσίευσηαπό adreas » Παρ Ιαν 08, 2010 3:24 pm

Ύστερα από ενδελεχή ανάλυση του βίντεου, το τμήμα τεχνικής υποστήριξης κατέληξε στο εξής πόρισμα:

η πτέρυγα δεν έχει ίχνος μπλε και ο πιλότος είναι τυχερός που ζει ακόμα. Αξίζουν συγχαρητήρια στο σχεδιαστή ο οποίος κατάφερε να φτιάξει μια πράσινη-γκρι πτέρυγα με τόσο καλή συμπεριφορά.

adreas
Competition
 
Δημοσ.: 569

Re: Τι ήταν αυτό;

Δημοσίευσηαπό Tornado » Παρ Ιαν 08, 2010 4:25 pm

adreas έγραψε:Ύστερα από ενδελεχή ανάλυση του βίντεου, το τμήμα τεχνικής υποστήριξης κατέληξε στο εξής πόρισμα:

η πτέρυγα δεν έχει ίχνος μπλε και ο πιλότος είναι τυχερός που ζει ακόμα. Αξίζουν συγχαρητήρια στο σχεδιαστή ο οποίος κατάφερε να φτιάξει μια πράσινη-γκρι πτέρυγα με τόσο καλή συμπεριφορά.




αν ήτανε κίτρινο δεν θα έκανε τίποτα από όλα αυτά :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tornado
EN D
 
Δημοσ.: 128

Re: Τι ήταν αυτό;

Δημοσίευσηαπό badder » Παρ Ιαν 08, 2010 5:45 pm

Αγαπητέ Αντρέα,

Είναι καιρός πια να σου πούμε την αλήθεια. Το μπλε ή όποιο άλλο χρώμα δεν επηρεάζει τη συμπεριφορά του αλεξιπτώτου. Ελπίζω να μην αντιδράσεις όπως περσι που σου είπαμε ότι δεν υπάρχει ο Αη Βασίλης ή όπως πρόπερσι που έμαθες την πραγματική ηλικία του αγαπημένου σου τραγουδιστή Πασχάλη. Δεν μπορούμε να σε ψάχνουμε στον Ταϋγετο με τον Λιαντίνη. Και η Νικολούλη δεν μας βοήθησε πολύ.

Ελπίζω να μην το πάρεις βαριά, Σε περίπτωση που χρειαστείς υποστήριξη έχουμε διαθέσιμο έναν εξαίρετο εκπαιδευτικό από τα Γρεβενά, με πάθος για τα δίκυκλα (ποδήλατα) και τις ωραίες γυναίκες, στη περιοχή μας, ο οποίος ειδικεύεται σε τέτοιες περιπτώσεις. Μια νύχτα συμβούλευσης μαζί του στα κατάλληλα πολιτιστικά κέντρα και θα ξεπεράσεις το σοκ πολύ εύκολα. Πιθανόν να υπάρχουν κάποιες παρενέργειες, όπως το να ξεχάσεις το όνομα σου, αλλά δεν θα διαρκέσουν πολύ.

Κουράγιο...

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Τι ήταν αυτό;

Δημοσίευσηαπό bunny523 » Παρ Ιαν 08, 2010 6:57 pm

re mastores ego pou to niosa k to eida.mallon oi mas ta berdepsan oi anemoi ta pania.afou to pani mpike se ptisi. :evil:

sakis
bunny523
EN A
 
Δημοσ.: 15

Re: Τι ήταν αυτό;

Δημοσίευσηαπό adreas » Παρ Ιαν 08, 2010 7:13 pm

Τά περί χρωματικής ισότητος των πανιών είναι προπαγάνδα της ΕΑΠ. Για να πειστείς, κοίτα την αγωνιστική του 2009 όπου με το που άλλαξα χρώμα (το ζώον) πλάκωσε κωλόκαιρος και πήγανε όλοι οι αγώνες κατά διαόλου. Πολύ φοβάμαι ότι εάν θέλετε να έχει καιρό για αγώνες το '10 θα πρέπει να μου πάρετε πανί.

adreas
Competition
 
Δημοσ.: 569

Re: Τι ήταν αυτό;

Δημοσίευσηαπό andread » Παρ Ιαν 08, 2010 7:15 pm

bunny523 έγραψε:mas ta berdepsan oi anemoi ta pania


Η πιο απλή εξήγηση είναι πάντα και η σωστή!
+1000

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Re: Τι ήταν αυτό;

Δημοσίευσηαπό tsouloufis » Παρ Ιαν 08, 2010 7:52 pm

Η λύση είναι μια και μόνο μια
Αν δεν χάσετε 10 κιλά ιδρώτα στο επίγειο κοντρόλ αυτά θα έχετε
Τέλος
8) 8) 8) 8) 8)

__________________________________________________________________
https://web.facebook.com/dreamparaglidi ... =bookmarks
http://www.dreamparagliding.gr/
tsouloufis
Competition
 
Δημοσ.: 1216

Re: Τι ήταν αυτό;

Δημοσίευσηαπό Tornado » Παρ Ιαν 08, 2010 8:09 pm

tsouloufis έγραψε:Η λύση είναι μια και μόνο μια
Αν δεν χάσετε 10 κιλά ιδρώτα στο επίγειο κοντρόλ αυτά θα έχετε
Τέλος
8) 8) 8) 8) 8)





και κίτρινο χρώμα πανί :x :x :x :x :x :x

Tornado
EN D
 
Δημοσ.: 128

Re: Τι ήταν αυτό;

Δημοσίευσηαπό badder » Παρ Ιαν 08, 2010 11:59 pm

Αγαπητέ Αντρέα (νο.2)

Ας ξεκαθαρίσουμε ότι δεν οφείλεται σε συνομωσία της ΕΑΠ το πρόβλημα με τον καιρό όταν είναι πασιφανές ότι οφείλεται στην προσωπική επιλογή και απόφαση αλλαγής πανιού. Για να μην καταγγείλω την επιτηδευμένη σου προσπάθεια να σαμποτάρεις με την κίνηση σου αυτή το αγωνιστικό πρόγραμμα.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Επόμενο

Επιστροφή στην Συζητήσεις

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

cron