η μέθοδος που λες, είναι νομίζω (και παρακαλώ διορθώστε με!) η πλέον επικίνδυνη για να stallαρεις απο τα 5 μέτρα και να σκάσεις με την πλάτη, επειδή παίζεις με τα όρια του stall...
για να χάσεις ύψος, υπάρχουν λιγότερο βάρβαρες μέθοδοι, πχ στροφούλες, pitch control...
για να κάνεις top landing, μπορείς:
1.να περιμένεις να ψοφίσει ο καιρός, και απλώς να πας για προσγείωση στο δρόμο, όπως θα πήγαινες στο χωράφι...
2.να χρησιμοποιήσεις σημεία του βουνου, που ανάλογα τον αέρα, "ψιλοπατάει"... ωστε να σε πατήσει και να πατήσεις

....
3.να αρχίσεις τα wingovers κλπ, και όταν χάσεις αρκετό ύψος, να "χωθείς" για προσγείωση, πριν προλάβει να σε ξανασηκώσει...
το "κολπάκι stall-παρα-τρίχα" με τα φρένα που περγράφεις, το κάνουν ως "fine tunning" συνήθως οι χειριστές της 3ης περρίπτωσης...
υγ.στο χωματόδρομο δεν έχω πειραματιστεί για να χω άποψη πως δουλεύει....