Ημερομηνία Τετ Μάιος 07, 2025 1:54 am
Text Size

Περιγραφές Πτήσεων & Cross Country

ΠΑΡΑΜΟΤΕΡ... χαλιααααα. μαυρα χαλια

Πείτε μας πως πετάξατε

Συντονιστής: Moderators

Δημοσίευσηαπό T@KIS » Παρ Νοέμ 18, 2005 9:58 am

[quote="orck"]εδω θα διαφωνησω
ειναι αποκλειστικα δικια σου ευθυνη για οτι κανεις, απο την στιγμη που εισαι ενηλικο ατομο και υποτιθεται οτι εχεις πλεον κριση για να καταλαβεις καποια πραγματα
ακομη και για την επιλογη του δασκαλου που εχεις κανει
μην σου μπαινουν ιδεες οτι αν τραυματιστεις θα φταιει ο δασκαλος και οχι εσυ

ομολογω οτι δεν καταλαβαινω τον λογο αντιπαραθεσης, ειναι σαν τα σχετικα θεματα "παραπεντε vs αετος" (ολοι ξερουμε οτι το παραπεντε ειναι το καλιτεροτερο και εκει τελειωνει η συζητηση :D )

και φυσικα ειναι καλιτεροτερο. αλλα εαν συγκρινουμε το παραπετε με το παραμοτερ που ειναι αδερφακια?
:D καιι επισης οτα ενας δασκαλος εχει 10 μαθητεςκαι χτυπησουν οι 5 μηπως χαλαει λιγο το ονομα του? οποτε μηπως αυτο τον κανει πιο υπευθυνο?
:?:
σχετικα με την αντιπαραθεση... δεν τσακωνομαστε κιολας απλα ισως καποιοι δεν εχουνδοκιμασει ποτε το παραμοτερ και δεν το θελουνε με τιποτα. και φυσικα υποστηριζουν το παραπεντε.λογικο

T@KIS
EN B
 
Δημοσ.: 122

Δημοσίευσηαπό georgex » Παρ Νοέμ 18, 2005 11:34 am

O λόγος της αντιπαράθεσης είναι τα λάθος πράγματα που λέει ο ΤΑΚΙ στο 1ο post: απαξιώνει το παραπέντε.

Να λες ότι έχεις άγχος σε πιό χωράφι θα προσγειωθείς (που αν μάθεις καλά ΔΕΝ θα έχεις), και μετά να λές οτι είσαι χαμηλά στην παραλία και επειδή δεν προσέγγισες καλά πατάς γκάζι και φεύγεις (που είναι εδώ το άγχος αν θα δουλέψει το γκάζι ???)

Να λές "τι να κάνει κανείς στον Κιθαιρώνα" την στιγμή που πολλοί (αλλά όχι εσύ) κάνουν πολλά πράγματα...

Αντιθέτως μπορείς να πείς: "ρε παιδιά θέλει κόπο το παραπέντε για να κάνεις κάποια ωραία πράγματα, και επειδή με ενδιαφέρει μόνο να πετάω και όχι πως θα πετάω, λέω να ασχοληθώ με το παραμοτέρ". Κανένα πρόβλημα.

Εγώ (και πιστεύω και οι άλλοι πιλότοι παραπέντε) βλέπω την "χρησιμότητα" του παραμοτέρ. Απλώς δεν το προτιμώ. Σου είπα οτι προτιμώ να κάνω τα 50χλμ χωρίς μηχανή, και οτι μάλλον θα νοιώσεις καλύτερα αν τα κάνεις και εσύ χωρίς μηχανή, δεν σου είπα ΜΗΝ τα κάνεις με το παραμοτέρ.

georgex
Competition
 
Δημοσ.: 620

Δημοσίευσηαπό guru » Παρ Νοέμ 18, 2005 12:13 pm

TAKI έγραψε:σιγουρα οταν καποιος λεει κατι μαλλον το λεει για το καλο σου. και βεβαια πανω απο ολα ο δασκαλος που στο κατω κατω εχει και ολη την ευθυνη.

αλλα να ρωτησω κατι ασχετο - σχετικο οπως ειπες και εσυ.
ποσοι απο εσας που εχετε απαντησει εχετε πεταξει με παραμοτερ? εχετε πεταξει η απλα καπου το εχετε δει?

θα ηθελα να ακουσω γνωμη και απο καποιον που εχει πειρα και στα δυο. :)

TAKI για να μη τα μπερδεύουμε όλα μαζί:

1. Είναι ωραίο το παραμοτέρ?

Φανταστικό!!! Είχα την τύχη να συμμετέχω σε διεθνή ομάδα ακροβατικού παραμοτέρ, και σε μία από τις ελεύθερες πτήσεις κάναμε 40χλμ κολλητά ο ένας με τον άλλο, 2 μέτρα πάνω από το έδαφος, μέσα σε ποτάμια, σλάλομ σε δέντρα, περάσματα πάνω από λαγούς που τρέχαν, μέσα από εργοστάσια κλπ. Μου έχει μείνει αξέχαστη.

2. Είναι καλύτερο από το ελεύθερο?

Προσωπικά γούστα, διαθεσιμότητα χρόνου και χρήματος[ img ].

Τα παραπάνω δεν έχουν σημασία. Σημασία έχει το τελευταίο ερώτημα:

3. ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ?

Στα σπορ που ανέφερες (ελεύθερη πτώση, καταδύσεις, παρα5) είσαι σε ελεγχόμενο περιβάλλον με δασκάλους, πτυχία, σύστημα και συναθλητές για συμβουλές, και γενικά δεν έχεις και άλλες επιλογές (μπορεί να σε μάθει ελεύθερη πτώση ένας φίλος σου?)

Ελπίζω να μην σε παραμύθιασε κανένας ότι υπάρχει συγκεκριμένο σύστημα ή αυτοί που σου δείχνουν έχουν κάποιο πτυχίο εκπαιδευτή παραμοτέρ.

Για εμένα το ότι παραθέτεις ένα σωρό αντιφατικά επιχειρήματα, δείχνει την ποιότητα των συμβουλών που έχεις πάρει.

Το νερό είναι ο νούμερο 1 κίνδυνος στο παραμοτέρ. Τα είπα και στο προηγούμενο post, και κάναμε ένα κάρο συζητήσεις με την ομάδα και τον μάνατζέρ της για το πως αντιμετωπίζουμε τις φιγούρες πάνω από την θάλασσα (περιλάμβαναν σκι με τα πόδια, πέρασμα κάτω από την γέφυρα της Χαλκίδας κλπ). Συζητάγαμε για σωσίβια, spare φιάλη όπως στις καταδύσεις, βάρκα με δύτες κλπ.

Παρόλα αυτά εσύ θεωρείς ότι ενώ δεν μπορείς να προσγειωθείς σε χωράφι ν στρεμμάτων, μπορείς να πιάσεις πολύ στενότερη παραλία και με έξτρα βάρος στην πλάτη? Και με την θάλασσα δίπλα [ img ]? Σε αφήνουν αυτοί που συναναστρέφεσαι να το πιστεύεις αυτό? Σου έχουν πει ότι το γκάζι θα το έχεις για πάντα? Το αλεξίπτωτο θα είναι μονίμως ανοιχτό και θα πηγαίνει εκεί που θέλεις αυτόματα?

Μην γελιέσαι, ο van-tsouk έχει δίκιο. Το παραμοτέρ είναι μια πιο πολύπλοκη συσκευή από το ελεύθερο, και αντιμετώπισέ την αντίστοιχα.

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό ex_hustler » Παρ Νοέμ 18, 2005 1:04 pm

Το παραμοτέρ για μισοαρχάριο-μισοέμπειρο έχει το κακό ότι επαναπαύεσαι στις ευκολίες της ακύρωσης μιας προσγείωσης και δεν
τελειοποιείς την τεχνική της προσγείωσης. Στατιστικά δε θα είναι όλες οι συνθήκες προσγείωσης όπως τις θέλουμε και πιθανό αυτό να οδηγήσει σε ατύχημα.
Εγώ με τις λίγες μου πτήσεις (30) θέλω 4 γήπεδα χώρο για να νιώθω άνετα και ασφαλής...

Καλές πτήσεις, πάντα με ασφάλεια TAKI.

ex_hustler
EN B
 
Δημοσ.: 67

Δημοσίευσηαπό george29041 » Παρ Νοέμ 18, 2005 1:42 pm

Με αφορμη το ολο θεμα,αν και ξεφυγαμε απο τις Περιγραφές Πτήσεων & Cross Country, θα θιξω το συστημα εκπαιδευσης, εγραψε ο φιλος guru (Ελπίζω να μην σε παραμύθιασε κανένας ότι υπάρχει συγκεκριμένο σύστημα ή αυτοί που σου δείχνουν έχουν κάποιο πτυχίο εκπαιδευτή παραμοτέρ.)
Σωστα λογια απο καποιον που ασχολειτε πανω απο 10ετια με το αθλημα,και πολυ σοβαρα γιατι τιθετε ζητημα ασφαλειας.
Αυτο που θα πρεπει να απασχολει λοιπον θα πρεπει να ειναι η πιοτητα και ο ελεγχος της εκπαιδευσης, για να ημαστε ολοι ασφαλεις στον αερα, και λιγοτερο για το αν το παραμοτερ ειναι καλυτερο απο το ελευθερο, ειναι θεμα προτιμησης πιστευω, η ασφαλεια πτησεων ομως ειναι θεμα που μας απασχολει ολους.

george29041
Competition
 
Δημοσ.: 376

Δημοσίευσηαπό T@KIS » Παρ Νοέμ 18, 2005 2:37 pm

κανενας παραμοτερας υπαρχει να μας πει την γνωμη του?

T@KIS
EN B
 
Δημοσ.: 122

Δημοσίευσηαπό guru » Παρ Νοέμ 18, 2005 2:41 pm

Ακριβώς φίλε GEORGE29041. Πέτυχες διάνα!!!

Για θέμα γούστου και πιο είναι καλύτερο δεν με ενδιαφέρει καν να συμμετέχω στην συζήτηση.

Για θέμα ασφάλειας όμως:

Στο παραμοτέρ δεν υπάρχει σύστημα εκπαίδευσης, δεν υπάρχουν δάσκαλοι, δεν υπάρχουν έμπειροι συναθλητές, ή για να μην είμαι απόλυτος, όλα τα παραπάνω είναι σε πρωταρχικό στάδιο. Και το παραμοτέρ είναι πιο πολύπλοκη συσκευή από το ελεύθερο. Για αυτό ακριβώς τον λόγο όποιος θέλει να ασχοληθεί, πρέπει να είναι αρκετά έμπειρος και να μην χάσει την επαφή του με την απείρως μεγαλύτερη εμπειρία που υπάρχει στον χώρο του ελεύθερου, ώστε τελικά να επιζήσει.

Γιατί είμαι επιθετικός?

Τις κουβέντες του ΤΑΚΙ τις έχω ξανακούσει από άλλους του χώρου παραμοτέρ. Χρησιμοποιούν την απαξίωση για το ελεύθερο (κάνετε 5 λεπτά τσουλήθρες, πετάτε μονίμως στο ίδιο μέρος, μια πετά μια δεν πετά και χάνουμε όλη την ημέρα), για να αισθάνονται καλύτερα με τις επιλογές τους. Όλοι οι χώροι στην αρχή τους (αετός, παρα5, ελεύθερη πτώση) είχαν τέτοιους κομπλεξικούς αλλά όταν ήρθε η γνώση και η εμπειρία εξαλείφθηκαν.

Μου την δίνει η επανάληψη...

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό guru » Παρ Νοέμ 18, 2005 2:54 pm

TAKI έγραψε:κανενας παραμοτερας υπαρχει να μας πει την γνωμη του?

Σου έδωσα την εντύπωση ότι δεν γνωρίζω από παραμοτέρ?

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό freedom » Παρ Νοέμ 18, 2005 3:04 pm

Φίλε ΤΑΚΙ
Δεν ξέρω αν είσαι σε σωστό η λάθος δρόμο, αυτό που μου έχει δείξει μέχρι τώρα η εμπειρία μου σε αυτό το χώρο είναι ότι κάποια στιγμή η φύση από μόνη της ισορροπεί τα πράγματα.
Εύχομαι να ισορροπήσεις θετικά.

Διονύσης Βλασόπουλος

freedom
Competition
 
Δημοσ.: 295

Δημοσίευσηαπό tsoukasvaggelis » Παρ Νοέμ 18, 2005 4:16 pm

Χα!
Θαυμάζω την υπομονή σας φίλοι...

Όπως όμως όλοι γνωρίζουμε...

Ο ενθουσιασμός της αυτοεπιβεβαίωσης αυξάνει το ρίσκο...

Η άγνοια σκοτώνει...

Το «καλυτερότερο» είναι αυτό που ξέρεις να κάνεις καλά-το μυστικό είναι ΥΠΟΜΟΝΗ...

Η μετριότητα, η ημιμάθεια και η ανάγκη για αυτοπροβολή, αξίζουν το ανάλογο ενδιαφέρον...

Υπάρχουν χίλιοι τρόποι για να πεθάνεις μόνος, δεν χρειάζεται να το μοιράζεσαι και με άλλους και να τους χαλάς τη μέρα...

Μια σημαντική αρετή για να πας μπροστά σε ένα χώρο, είναι να σέβεσαι αυτούς που τον έχουν ανακαλύψει ή δημιουργήσει...

Η ιστορία πάντα επαναλαμβάνεται...

Το σπορ δικαιολογεί και απώλειες (Το καλύτερο σχολείο είναι το νεκροταφείο)...

Η μεγαλύτερη πιθανότητα για να «σωθείς» είναι όταν το «θέλεις».Δεν μπορεί να σε σώσει κανείς...

Όσοι σέβονται και αγαπούν αυτό το χώρο, θέλουν να τον προστατέψουν, πάντα όμως θα υπάρχουν και «Ιδιαιτερότητες»...

Καλημέρα σε όλους

tsoukasvaggelis
Competition
 
Δημοσ.: 459

Δημοσίευσηαπό andread » Παρ Νοέμ 18, 2005 4:35 pm

guru έγραψε:Γιατί είμαι επιθετικός?
Τις κουβέντες του ΤΑΚΙ τις έχω ξανακούσει από άλλους του χώρου παραμοτέρ. Χρησιμοποιούν την απαξίωση για το ελεύθερο (κάνετε 5 λεπτά τσουλήθρες, πετάτε μονίμως στο ίδιο μέρος, μια πετά μια δεν πετά και χάνουμε όλη την ημέρα), για να αισθάνονται καλύτερα με τις επιλογές τους.


Λοιπόν δεν θα έπρεπε να είσαι επιθετικός Αποστόλη, τα 3 σημεία αυτά είναι
που κάνουν τον κόσμο να τελειώνει την εκπαίδευση και μετά να σταματάει εκτός και αν είναι καθηγητής σε σχολείο, αργόσχολος ή απίστευτα αποφασισμένος (για πόσο ?) πάντως όχι κάποιος με δουλεία 9-5

Πάρε έναν αρχάριο με 20 πτήσεις με κανονική δουλειά 9-5 :
- κάνει 5 λεπτές τσουλήθρες
- πετάει μονίμως στο ίδιο μέρος που ξέρει
- μια πετά μια δεν πετά αφού δεν κάνουν όλες οι συνθήκες για αυτόν

Δωσε τώρα σε έναν αντίστοιχο συμμαθητή του ενα παραμοτέρ και μάθε τον να το χειρίζεται με ασφάλεια
- πετάει όση ώρα θέλει κάθε πρωί ή αργά το απόγευμα
- πετάει όπου έχει μεγάλα χωράφια και μόνο πάνω απο χωράφια
- Πετάει σχεδόν κάθε μέρα νωρίς το πρωί ή αργά το απόγευμα.

Δες και τους 2 μετά απο 6 μήνες:
Ο πρώτος : ή τα έχει παρατήσει ή κάνει ακόμα 5 λεπτές τσουλήθρες

Ο δεύτερος έχει μαζέψει άπειρες ώρες πτήσης , περισότερες προσγειώσεις -απογειώσεις , κτλ κτλ. (οχι όμως την εμπειρία που θα αντιστοιχούσε σε αυτές τις ώρες στο ελέυθερο παραπέντε)

Την περίπτωση Α) την βλέπουμε χρόνια τώρα...

Ποιός είναι πιο χαρούμενος ?

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό paramick » Παρ Νοέμ 18, 2005 4:57 pm

Mετα απο 6 μηνες ο Α θα εχει αποκτησει εμπειρια σταδιακα,θα συναναστρεφεται με κοσμο του βουνου(πεταει-δεν πεταει),θα μπει σε εναν αγωνα Β κατηγοριας για το γαμωτο,και υποθετω θα εχει μαθει αυτοματα να κοντρολαρει-νιωθει το φτερο του............
Οι τρελες ωρες πτησης, ειναι απλα θεμα χρονου να μπουν!
Κερδιζω κατι?!?

paramick
Competition
 
Δημοσ.: 1063

Δημοσίευσηαπό T@KIS » Παρ Νοέμ 18, 2005 5:12 pm

O λόγος της αντιπαράθεσης είναι τα λάθος πράγματα που λέει ο ΤΑΚΙ στο 1ο post: απαξιώνει το παραπέντε.

δεν το απαξιωνω απλα συγκρινω. και οταν συγκρινεις βλεπεις τι σε συμφερει.δες μια ματια στην υπογραφη μου να δεις ανα απαξιωνω το παραπεντε. αυτο που λες ειναι σαν την φωτογραφια που ασχολουμαι χρονια. αυτην την στιγμη οτιδηποτε εχω στον εξοπλισμο μου ειναι ψηφιακο. αυτο δεν σημαινει οτι απαξιω την kiev που με εμαθε τι σημαινει φωτογραφια. αλλά γνωριζοντας καλα τις manual συνθηκες φωτογραφιας προτιμησα την ψηφιακη τεχνολογια.
αλλα βεβαια εαν καποιος μου ελεγε ''τι μηχανη να παρω για να μαθω φωτογραφια''?
θα του ελεγα να παρει μια χειροκινητη μηχανη και να στρωθει να μαθει.
να χαλασει και ισως και να καψει πολλα φιλμ οπως εκανα και εγω .και οταν κατανοησει τις εννοιες και τα κολπα τοτε να προχωρησει σε αυτοματοποιημενες καταστασεις.εαν ξεκινησει με ψηφιακη κατευθειαν το εχει χασει το παιχνιδι ειναι σιγουρο.
:D

Να λες ότι έχεις άγχος σε πιό χωράφι θα προσγειωθείς (που αν μάθεις καλά ΔΕΝ θα έχεις), και μετά να λές οτι είσαι χαμηλά στην παραλία και επειδή δεν προσέγγισες καλά πατάς γκάζι και φεύγεις (που είναι εδώ το άγχος αν θα δουλέψει το γκάζι ???)


σχετικα με αυτο που ειπες εαν διαβασεις πιο πριν θα δεις οτι καπου γραφω οτι θα το λυωσω το παραμοτερ στην αναβυσο. φανταζομαι οτι θα κανω απειρες προσγειωσεις με κλειστο γκαζι μονο και μονο για νμα μαθω να υπολογιζω καποια πραγματα.
ταρα ''κλεβω'' επειδη δεν εχω τοση πειρα αλλα καποια στιγμη που θα νιωθω πιο ανετα θα δοκιμασω οσο πιο πολλα μπορω. και να ενα καλο που εχει το παραμοτερ. στον κιθαιρωνα ποσες απογειωσεις - προσγειωσεις μπορεις να κανεις σε μια μερα εαν εισαι απειρος? 2? 5? 10?
ενω με το παραμοτερ θα κανω καμμια 200αρια μεσα σε μια μερα.
μηπως τελικα με το παραμοτερ θα μαθω καπως πιο γρηγορα? λεω...


Να λές "τι να κάνει κανείς στον Κιθαιρώνα" την στιγμή που πολλοί (αλλά όχι εσύ) κάνουν πολλά πράγματα...

Αντιθέτως μπορείς να πείς: "ρε παιδιά θέλει κόπο το παραπέντε για να κάνεις κάποια ωραία πράγματα, και επειδή με ενδιαφέρει μόνο να πετάω και όχι πως θα πετάω, λέω να ασχοληθώ με το παραμοτέρ". Κανένα πρόβλημα.

και βεβαια θελει κοπο και το ξερω καλα. γιατι το παραμοτερ δεν εχει κοπο? για κατσε να κανεις κοντρολ και τραβηγματα , φουσκωματα κ.λ.π. με το παραμοτερ στην πλατη και μετα να δουμε ποιο εχει πιο πολυ κοπο.
και αν δεν κανω λαθος μια ωρα κοντρολ ειναι σαν να κανεις καποιες ωρες πτησεις. ετσι λενε.
σε αυτο που ειπες οτι με ενδιαφερει να πεταω... και βεβαια. αυτος ειναι ο σκοπος μου. εαν δεν ηθελα να πεταγα θα το ειχα ριξει στην ελευθερη πιο σοβαρα που εκει τα πραγματα κρατανε καναδυο λεπτα.
σχετικα με ''και οχι πως θα πεταω'' μαλλον ειναι σποντα οτι δηλαδη δεν δινω και πολυ σημασια στην ασφαλεια και κανω οτι ναναι'. πιστεψε με με τοσα που κανω θα ειχα φαει το κεφαλι μου 654.225 φορες.




Εγώ (και πιστεύω και οι άλλοι πιλότοι παραπέντε) βλέπω την "χρησιμότητα" του παραμοτέρ. Απλώς δεν το προτιμώ. Σου είπα οτι προτιμώ να κάνω τα 50χλμ χωρίς μηχανή, και οτι μάλλον θα νοιώσεις καλύτερα αν τα κάνεις και εσύ χωρίς μηχανή, δεν σου είπα ΜΗΝ τα κάνεις με το παραμοτέρ.

αλλο αυτο. και για να σου δειξω οτι συμφωνω θα πω κατι απο ασχετο χωρο.μια φορα ημουνα σε καταδυση στο δευτερο λιμανακι 30 μετρα βαθος. και εκει που καθομασταν στα 30 μετρα κατεβενει ενας τυπος χωρισ μπουκαλες. κατεβαινει χαλαρα , μας χαιρεταει , καθεται κατω περιπου μισο λεπτο και μετα ανεβηκε πολυ χαλαρα.
εκεινη την στιγμη νιωσαμε ενα τιποτα... θελαμε να πεταξουμε τις μπουκαλες μας. και σιγουρα εκεινος θα ενιωθε πολυ πιο μεγαλη ικανοποιηση που ηρθε χαλαρος ενω εμεις επρεπε να κανουμε το ιδιο αλλα απαραιτητα με τις μπουκαλες μας.
(ασχετο αλλα ποση προπονηση να ειχε ριξει ο τυπος?)


[/quote]

T@KIS
EN B
 
Δημοσ.: 122

Δημοσίευσηαπό T@KIS » Παρ Νοέμ 18, 2005 5:21 pm

Τα παραπάνω δεν έχουν σημασία. Σημασία έχει το τελευταίο ερώτημα:

3. ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ?

Στα σπορ που ανέφερες (ελεύθερη πτώση, καταδύσεις, παρα5) είσαι σε ελεγχόμενο περιβάλλον με δασκάλους, πτυχία, σύστημα και συναθλητές για συμβουλές, και γενικά δεν έχεις και άλλες επιλογές (μπορεί να σε μάθει ελεύθερη πτώση ένας φίλος σου?)

Ελπίζω να μην σε παραμύθιασε κανένας ότι υπάρχει συγκεκριμένο σύστημα ή αυτοί που σου δείχνουν έχουν κάποιο πτυχίο εκπαιδευτή παραμοτέρ.

γιατι εαν σε μαθει καποιος με πτυχιο σημαινει οτι ολα θα πανε καλα? τοτε εαν ηταν ετσι οσοι μαθανε σε σχολες οδηγων δεν θα ειχανε τρακαρει ποτε.και οσοι ειχανε μαθει καταδυσεις σε σχολη δεν θα ειχανε πνιγει ποτε. αλλα δε ειναι ετσι ε?

Για εμένα το ότι παραθέτεις ένα σωρό αντιφατικά επιχειρήματα, δείχνει την ποιότητα των συμβουλών που έχεις πάρει.

οι συμβουλεσ δεν εχουν καμμια σχεση με την προσωπικη αποψη. εσυ εκανες παντα οτι σε συμβουλευαν? οχι αλλα εαν κανεις καποια παραβαση απλα εχεις τα ματια σου 14

Το νερό είναι ο νούμερο 1 κίνδυνος στο παραμοτέρ. Τα είπα και στο προηγούμενο post, και κάναμε ένα κάρο συζητήσεις με την ομάδα και τον μάνατζέρ της για το πως αντιμετωπίζουμε τις φιγούρες πάνω από την θάλασσα (περιλάμβαναν σκι με τα πόδια, πέρασμα κάτω από την γέφυρα της Χαλκίδας κλπ). Συζητάγαμε για σωσίβια, spare φιάλη όπως στις καταδύσεις, βάρκα με δύτες κλπ.

Παρόλα αυτά εσύ θεωρείς ότι ενώ δεν μπορείς να προσγειωθείς σε χωράφι ν στρεμμάτων, μπορείς να πιάσεις πολύ στενότερη παραλία και με έξτρα βάρος στην πλάτη? Και με την θάλασσα δίπλα [ img ]? Σε αφήνουν αυτοί που συναναστρέφεσαι να το πιστεύεις αυτό? Σου έχουν πει ότι το γκάζι θα το έχεις για πάντα? Το αλεξίπτωτο θα είναι μονίμως ανοιχτό και θα πηγαίνει εκεί που θέλεις αυτόματα?

εαν δεν κανω λαθος αυτα τα 30 κιλα που ολοι κατηγορειτε μαλλον κανουν καλο σε καποια πραγματα. εαν πετας λενε πιο ''βαρυς'' τοτε τα κλεισιματα θα ειναι πιο δυσκολα απο οτι εαν πετας ''ελαφρυς''
ειναι ετσι η δεν ειναι?


Μην γελιέσαι, ο van-tsouk έχει δίκιο. Το παραμοτέρ είναι μια πιο πολύπλοκη συσκευή από το ελεύθερο, και αντιμετώπισέ την αντίστοιχα.[/quote]

T@KIS
EN B
 
Δημοσ.: 122

Δημοσίευσηαπό T@KIS » Παρ Νοέμ 18, 2005 5:27 pm

guru έγραψε:
TAKI έγραψε:κανενας παραμοτερας υπαρχει να μας πει την γνωμη του?

Σου έδωσα την εντύπωση ότι δεν γνωρίζω από παραμοτέρ?


μαλλον δεν το ειπα καλα. εννοουσα καποιον που νε εχει ιση εμπειρια και στα δυο. οχι παραπεντε 80% και παραμοτερ 20%
εσυ εχεισ δικο σου παραμοτερ η απλα καποιεσ στιγμες πετας μολις βρεις καποιο δανεικο?

T@KIS
EN B
 
Δημοσ.: 122

Δημοσίευσηαπό T@KIS » Παρ Νοέμ 18, 2005 5:30 pm

Freedom έγραψε:Φίλε ΤΑΚΙ
Δεν ξέρω αν είσαι σε σωστό η λάθος δρόμο, αυτό που μου έχει δείξει μέχρι τώρα η εμπειρία μου σε αυτό το χώρο είναι ότι κάποια στιγμή η φύση από μόνη της ισορροπεί τα πράγματα.
Εύχομαι να ισορροπήσεις θετικά.

Διονύσης Βλασόπουλος



και τι σημαινει θετικη ισορροπια? να παρατησω το παραμοτερ και να κανω μονο ελευθερο?

T@KIS
EN B
 
Δημοσ.: 122

Δημοσίευσηαπό georgex » Παρ Νοέμ 18, 2005 5:32 pm

TAKI έγραψε: σχετικα με ''και οχι πως θα πεταω'' μαλλον ειναι σποντα οτι δηλαδη δεν δινω και πολυ σημασια στην ασφαλεια

όχι εννοούσα με τη μέσο θα πετάς

TAKI έγραψε:εαν δεν κανω λαθος αυτα τα 30 κιλα που ολοι κατηγορειτε μαλλον κανουν καλο σε καποια πραγματα. εαν πετας λενε πιο ''βαρυς'' τοτε τα κλεισιματα θα ειναι πιο δυσκολα απο οτι εαν πετας ''ελαφρυς''
ειναι ετσι η δεν ειναι?


Όχι δεν είναι έτσι κάνεις λάθος. Όταν πετάς βαρύς τρως σπανιότερα κλεισίματα, αλλά όταν φας, οι αντιδράσεις είναι πολύ πιό απότομες και επικίνδυνες. Άρα πρέπει να είσαι πιό έμπειρος για να πετάς βαρύς.

georgex
Competition
 
Δημοσ.: 620

Δημοσίευσηαπό guru » Παρ Νοέμ 18, 2005 5:46 pm

van-tsouk: Απάντησες σαν γνήσιος Κινέζος φιλόσοφος. [ img ]

Dealer: Και εσύ.

Andread: Και εσύ (τέκνον Βρούτε?)

Georgex: Λάθος απάντηση. Τον TAKI τον ενδιαφέρει το πόσο δύσκολο είναι να χάσεις προσγείωση ή τον έλεγχο. Τι θα γίνει αφού τον χάσεις ενδιαφέρει τους υπόλοιπους που θα τον βρούνε [ img ][ img ][ img ][ img ].

ΤΑΚΙ:
Έλεος!!!
Ρε μπας και σε έχει βάλει ο andread, norad, badder για να ανεβάσεις την κίνηση του forum που έχει ψιλοψοφήσει τώρα τελευταία? [ img ]

Πάντως νομίζω ότι είμαι ο μοναδικός που σε καταλαβαίνει. Και εγώ κάποτε είχα σαν χόμπυ την συλλογή γραμματοσήμων και την αποξήρανση μαργαριτών, οπότε έβαλα τις βάσεις για τα υπόλοιπα σπορ. [ img ]

Τελευταία επεξεργασία απο guru την Παρ Νοέμ 18, 2005 6:07 pm, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό T@KIS » Παρ Νοέμ 18, 2005 5:53 pm

guru έγραψε:van-tsouk: Απάντησες σαν γνήσιος Κινέζος φιλόσοφος.

Dealer: Και εσύ.

Andread: Και εσύ (τέκνον Βρούτε?)

Georgex: Λάθος απάντηση. Τον TAKI τον ενδιαφέρει το πόσο δύσκολο είναι να χάσεις προσγείωση ή τον έλεγχο. Τι θα γίνει αφού τον χάσεις ενδιαφέρει τους υπόλοιπους που θα τον βρούνε.

αυτο καταλαβες τοση ωρα? λαθος καταλαβες. και δεν μου απαντησες σχετικα με το παραμοτερ.εχεις δικο σου η οχι?

ΤΑΚΙ:
Έλεος!!!
Ρε μπας και σε έχει βάλει ο andread, norad, badder για να ανεβάσεις την κίνηση του forum που έχει ψιλοψοφήσει τώρα τελευταία?

Πάντως νομίζω ότι είμαι ο μοναδικός που σε καταλαβαίνει. Και εγώ κάποτε είχα σαν χόμπυ την συλλογή γραμματοσήμων και την αποξήρανση μαργαριτών, οπότε έβαλα τις βάσεις για τα υπόλοιπα σπορ.

ναι αλλα εγω δεν εχω τετοια hobby.οποτε σιγουρα δεν με καταλαβαινεις


T@KIS
EN B
 
Δημοσ.: 122

Δημοσίευσηαπό ian » Παρ Νοέμ 18, 2005 6:05 pm

andread έγραψε:
guru έγραψε:Γιατί είμαι επιθετικός?
Τις κουβέντες του ΤΑΚΙ τις έχω ξανακούσει από άλλους του χώρου παραμοτέρ. Χρησιμοποιούν την απαξίωση για το ελεύθερο (κάνετε 5 λεπτά τσουλήθρες, πετάτε μονίμως στο ίδιο μέρος, μια πετά μια δεν πετά και χάνουμε όλη την ημέρα), για να αισθάνονται καλύτερα με τις επιλογές τους.


Λοιπόν δεν θα έπρεπε να είσαι επιθετικός Αποστόλη, τα 3 σημεία αυτά είναι
που κάνουν τον κόσμο να τελειώνει την εκπαίδευση και μετά να σταματάει εκτός και αν είναι καθηγητής σε σχολείο, αργόσχολος ή απίστευτα αποφασισμένος (για πόσο ?) πάντως όχι κάποιος με δουλεία 9-5

Πάρε έναν αρχάριο με 20 πτήσεις με κανονική δουλειά 9-5 :
- κάνει 5 λεπτές τσουλήθρες
- πετάει μονίμως στο ίδιο μέρος που ξέρει
- μια πετά μια δεν πετά αφού δεν κάνουν όλες οι συνθήκες για αυτόν

Δωσε τώρα σε έναν αντίστοιχο συμμαθητή του ενα παραμοτέρ και μάθε τον να το χειρίζεται με ασφάλεια
- πετάει όση ώρα θέλει κάθε πρωί ή αργά το απόγευμα
- πετάει όπου έχει μεγάλα χωράφια και μόνο πάνω απο χωράφια
- Πετάει σχεδόν κάθε μέρα νωρίς το πρωί ή αργά το απόγευμα.

Δες και τους 2 μετά απο 6 μήνες:
Ο πρώτος : ή τα έχει παρατήσει ή κάνει ακόμα 5 λεπτές τσουλήθρες

Ο δεύτερος έχει μαζέψει άπειρες ώρες πτήσης , περισότερες προσγειώσεις -απογειώσεις , κτλ κτλ. (οχι όμως την εμπειρία που θα αντιστοιχούσε σε αυτές τις ώρες στο ελέυθερο παραπέντε)

Την περίπτωση Α) την βλέπουμε χρόνια τώρα...

Ποιός είναι πιο χαρούμενος ?
Eγω παντως που ειμαι νεουδι σας πληροφορω οτι αυτες οι τσουληθρες μου φαινονται υπεροχες!! Τις προαλες εκανα με την καθοδηγηση του εκπαιδευτη μου λιγο δυναμικο στη πλαγια και αισθανθηκα απιστευτα!!! αργοτερα οταν αρχισω να θερμικαρω πιστευω οτι θα αισθανθω ακομα πιο δυνατες συγκινησεις!!! και οταν αποκτησω την εμπειρια και την τεχνικη που απαιτειται πιθανων να κανω και το πρωτο μου cross-c, ε εκει ειναι που θα τρελαθω εντελως!!!οχι βεβαια γιατι καταφερα ας πουμε να διανυσω μια αποσταση 50 χμ.!! αλλα οτι το εκανα αυτο χαρην μιας τεχνικης την οποια καταφερα να κανω κτημα μου επειδη ειχα την λοξα να τρεχω στα βουνα οταν οι φιλοι μου πιναν το ωραιο τους το καφεδακι,εβρισκα οτι κατι καινουριο μαθαινα κανοντας την 56η τσουληθρα, ακομα και αν η ημερα δεν πεταγε ολο και κατι πολυ χρησιμο θα ακουγα απο καποιον παλιοτερο που βρισκοταν και αυτος στην αναμονη, και σιγουρα παρα μα παρα πολλα απ΄τα οποια πρεπει να περασει κανεις μεχρι να φτασει στο επιπεδο αυτο που πραγματικα θα τον κανει κατα συνηδηση και πραξη ανεμοπορο.Τωρα αν κανοντας ολα αυτα δυσανασχετω... και θελω αμεσα και γρηγορα να κανω cross, ψαχνοντας να αντικαταστησω την εμπειρια με μια μηχανη τοτε μαλλον ειμαι τουριστας του χωρου!! και σαν τουριστας η χαρα μου θα ειναι εφημερη και γρηγορα θα το εγκαταλειψω για να βρω κατι αλλο που πλεον θα ειναι ενδιαφερον!! Υ.Γ υπαρχουν δυο ειδων ομαδες ανθρωπων, αυτοι που οταν μπαινουν σε ενα σκαφος θαλασσης ρωτανε αμεσως σε ποση ωρα θα φτασουμε στον προορισμο μας, και αυτοι που κοιτανε να απολαυσουν το ταξιδι!! η πρωτοι δεν θα γινουν ποτε ιστιοπλοοι.

ian
Competition
 
Δημοσ.: 210

Δημοσίευσηαπό T@KIS » Παρ Νοέμ 18, 2005 6:08 pm

?[/quote]Eγω παντως που ειμαι νεουδι σας πληροφορω οτι αυτες οι τσουληθρες μου φαινονται υπεροχες!! Τις προαλες εκανα με την καθοδηγηση του εκπαιδευτη μου λιγο δυναμικο στη πλαγια και αισθανθηκα απιστευτα!!! αργοτερα οταν αρχισω να θερμικαρω πιστευω οτι θα αισθανθω ακομα πιο δυνατες συγκινησεις!!! και οταν αποκτησω την εμπειρια και την τεχνικη που απαιτειται πιθανων να κανω και το πρωτο μου cross-c, ε εκει ειναι που θα τρελαθω εντελως!!!οχι βεβαια γιατι καταφερα ας πουμε να διανυσω μια αποσταση 50 χμ.!! αλλα οτι το εκανα αυτο χαρην μιας τεχνικης την οποια καταφερα να κανω κτημα μου επειδη ειχα την λοξα να τρεχω στα βουνα οταν οι φιλοι μου πιναν το ωραιο τους το καφεδακι,εβρισκα οτι κατι καινουριο μαθαινα κανοντας την 56η τσουληθρα, ακομα και αν η ημερα δεν πεταγε ολο και κατι πολυ χρησιμο θα ακουγα απο καποιον παλιοτερο που βρισκοταν και αυτος στην αναμονη, και σιγουρα παρα μα παρα πολλα απ΄τα οποια πρεπει να περασει κανεις μεχρι να φτασει στο επιπεδο αυτο που πραγματικα θα τον κανει κατα συνηδηση και πραξη ανεμοπορο.Τωρα αν κανοντας ολα αυτα δυσανασχετω... και θελω αμεσα και γρηγορα να κανω cross, ψαχνοντας να αντικαταστησω την εμπειρια με μια μηχανη τοτε μαλλον ειμαι τουριστας του χωρου!! και σαν τουριστας η χαρα μου θα ειναι εφημερη και γρηγορα θα το εγκαταλειψω για να βρω κατι αλλο που πλεον θα ειναι ενδιαφερον!! Υ.Γ υπαρχουν δυο ειδων ομαδες ανθρωπων, αυτοι που οταν μπαινουν σε ενα σκαφος θαλασσης ρωτανε αμεσως σε ποση ωρα θα φτασουμε στον προορισμο μας, και αυτοι που κοιτανε να απολαυσουν το ταξιδι!! η πρωτοι δεν θα γινουν ποτε ιστιοπλοοι.[/quote]


ΚΑΙ ΠΟΥ να δεις πως θα νιωσεις οταν ανεβεις σε παραμοτερ.
γιατι βεβαια για την ωρα δεν μπορεις να εχεις αποψη για το θεμα.
εκει ελα να μου πεις τι θα νιωσεις :P

και επισης σχετικα με το σκαφος δεν αναρωτιεμαι ποτε θα κατεβω αλλα το ποσο θα κατσω εδω πανω. μακαρι για ωρες
και κατι τελευταιο. εαν εσυ μπορεις να πηγαινεις καθε σαβατο και κανεις καποιες ωρες πτησεις εγω θα πεταγομαι στην γλυφαδα καθε μερα μαζι με το δασκαλο μου και θα γραφω ωρες επι ωρων με πτησεις , ασκησεις , προσγειωσεις κ.λ.π.

T@KIS
EN B
 
Δημοσ.: 122

Δημοσίευσηαπό orck » Παρ Νοέμ 18, 2005 6:13 pm

TAKI έγραψε:εαν δεν ηθελα να πεταγα θα το ειχα ριξει στην ελευθερη πιο σοβαρα που εκει τα πραγματα κρατανε καναδυο λεπτα.


ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
αλλα και να θελουμε να μιλησουμε με απολυτα νουμερα πες μου πως θα κανεις με το παραμοτερ σου πτηση 7ωρες και 7 λεπτα;
εγω που ειμαι ο πιο ασχετος εδω μεσα μετα απο ενα χρονο κανω πτησεις 1,5 ωρων

TAKI έγραψε:εαν δεν κανω λαθος αυτα τα 30 κιλα που ολοι κατηγορειτε μαλλον κανουν καλο σε καποια πραγματα. εαν πετας λενε πιο ''βαρυς'' τοτε τα κλεισιματα θα ειναι πιο δυσκολα απο οτι εαν πετας ''ελαφρυς''
ειναι ετσι η δεν ειναι?


για να εισαι βαρυς για το αλεξιπτωτο σου δεν ειναι απαραιτητο να εχεις τα 30 κιλα, απλα πρεπει να εισαι στο πανω οριο των κιλων για το συγκεκριμενο αλεξιπτωτο (δες τι λεει ο κατασκευαστης του)
με αλλα λογια φορεσε το παραμοτερ, παρε μαζι σου οτι εχεις στις πτησεις σου, τυλιξε το αλειξιπτωτο σου και παρτο αγγαλια και ανεβα σε μια ζυγαρια, τα κιλα που θα σου δειξει πρεπει να ειναι πιο κοντα στο πανω οριο

αγορασε αυτο το βιβλιο

καλες πτησεις

orck
Competition
 
Δημοσ.: 447

Δημοσίευσηαπό T@KIS » Παρ Νοέμ 18, 2005 6:19 pm

orck έγραψε:
TAKI έγραψε:εαν δεν ηθελα να πεταγα θα το ειχα ριξει στην ελευθερη πιο σοβαρα που εκει τα πραγματα κρατανε καναδυο λεπτα.


ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
αλλα και να θελουμε να μιλησουμε με απολυτα νουμερα πες μου πως θα κανεις με το παραμοτερ σου πτηση 7ωρες και 7 λεπτα;
εγω που ειμαι ο πιο ασχετος εδω μεσα μετα απο ενα χρονο κανω πτησεις 1,5 ωρων

εαν εσυ μπορεις να κανεις τοση ωρα πτησεις με ελευθερο λες να μην κανω και εγω το ιδιο με το παραμοτερ οταν θα εχω την πειρα σου? μηπως κανω και λιγο παραπανω?
και ξερεις το καλο ποιο ειναι ε? οτι εαν καποια στιγμη μετα απο κανενα τριωρο , τετραωρο με πιασει κοψιμο θα προσγειωθω οπου θελω και μετα θα ξαναανεβω για να συνεχισω.
εμεινα απο βενζινη? ε και? θα κατεβω , θα γεμισω και θα ξαναξεκινησω.


TAKI έγραψε:εαν δεν κανω λαθος αυτα τα 30 κιλα που ολοι κατηγορειτε μαλλον κανουν καλο σε καποια πραγματα. εαν πετας λενε πιο ''βαρυς'' τοτε τα κλεισιματα θα ειναι πιο δυσκολα απο οτι εαν πετας ''ελαφρυς''
ειναι ετσι η δεν ειναι?


για να εισαι βαρυς για το αλεξιπτωτο σου δεν ειναι απαραιτητο να εχεις τα 30 κιλα, απλα πρεπει να εισαι στο πανω οριο των κιλων για το συγκεκριμενο αλεξιπτωτο (δες τι λεει ο κατασκευαστης του)
με αλλα λογια φορεσε το παραμοτερ, παρε μαζι σου οτι εχεις στις πτησεις σου, τυλιξε το αλειξιπτωτο σου και παρτο αγγαλια και ανεβα σε μια ζυγαρια, τα κιλα που θα σου δειξει πρεπει να ειναι πιο κοντα στο πανω οριο

αγορασε αυτο το βιβλιο

αυτο το βιβλιο το εχω,. πραγματι πολυ καλο

καλες πτησεις

T@KIS
EN B
 
Δημοσ.: 122

Δημοσίευσηαπό guru » Παρ Νοέμ 18, 2005 6:24 pm

TAKI έγραψε:και κατι τελευταιο. εαν εσυ μπορεις να πηγαινεις καθε σαβατο και κανεις καποιες ωρες πτησεις εγω θα πεταγομαι στην γλυφαδα καθε μερα μαζι με το δασκαλο μου και θα γραφω ωρες επι ωρων με πτησεις , ασκησεις , προσγειωσεις κ.λ.π.


Το θέμα δεν είναι να γράψεις ώρες, αλλά να μην γράψεις αιώνες...[ img ]

TAKI έγραψε:και δεν μου απαντησες σχετικα με το παραμοτερ.εχεις δικο σου η οχι?

Άντε για να απαντήσω στο θέμα που απασχολεί το πανελλήνιο:[ img ]
Έχω ένα κανονικό και ένα διθέσιο.

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό T@KIS » Παρ Νοέμ 18, 2005 6:33 pm

guru έγραψε:
TAKI έγραψε:και κατι τελευταιο. εαν εσυ μπορεις να πηγαινεις καθε σαβατο και κανεις καποιες ωρες πτησεις εγω θα πεταγομαι στην γλυφαδα καθε μερα μαζι με το δασκαλο μου και θα γραφω ωρες επι ωρων με πτησεις , ασκησεις , προσγειωσεις κ.λ.π.


Το θέμα δεν είναι να γράψεις ώρες, αλλά να μην γράψεις αιώνες...[ img ]

εαν ειναι ετσι οπως τα λες θα το μαθετε. θα ακουστει. αλλα μεχρι να ακουστει οτι εγραψα αιωνες εχουμε πολυ μελλον.

TAKI έγραψε:και δεν μου απαντησες σχετικα με το παραμοτερ.εχεις δικο σου η οχι?

Άντε για να απαντήσω στο θέμα που απασχολεί το πανελλήνιο:[ img ]
Έχω ένα κανονικό και ένα διθέσιο.

και ποσες πτησεις εχεις με το καθενα ? !
1) παραπεντε
2) παραμοτερ μονοθεσιο
3) παραμοτερ διθεσιο.


T@KIS
EN B
 
Δημοσ.: 122

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στην Περιγραφές Πτήσεων & Cross Country

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron