το βασικό σε αυτό το κανονισμό είναι ότι μας επιτρέπει να πετάμε... πριν από αυτόν απαγορευόταν. έπρεπε να λειτουργούμε σαν αεροσκάφη, με νηολόγια, σχέδιο πτήσης, επικοινωνία με πυργο ελέγχου και διάφορα άλλα. Αν προσγειωνόσουν κάπου και σε μάζευε ο τοπικός αστυφύλακας γιατί έκοψες το γάλα στα γελάδια του γαμπρού του πετόντας χαμηλά, θα είσουν παράνομος. Τώρα πια όχι.
Όσο για τους περιορισμούς...
Ουτως η άλλως δεν πετάμε κοντά σε αεροδρόμια για ευνόητους λογους. Τα 16-17 χλμ που αναφέρονται είναι πολύ λογικά.
Το να πετάς μέχρι τη βάση και να μην μπαίνεις μέσα σε σύννεφα είναι από τα βασικά που μαθαίνει κανείς στο παραπέντε και δεν χρειαζόταν ο περιορισμός του κανονισμού. Τώρα αν κάποιος θέλει να μπει δεν νομίζω ότι είναι πρόβλημα ο κανονισμός.
Όσο για την βραδυνή στο Πόρτο, είναι γνωστό ότι οι Έλληνες ποτέ δεν εφαρμόζουν τους κανονισμούς κατα γράμμα

. Άλλωστε αν στην εκπαίδευση σου ρωτήσεις τον εκπαιδευτή αν μπορείς να πετάξεις βράδυ θα σε βαλει να προσπαθείς να φουσκώσεις με ούριο για 3 ώρες.
Αυτός ο κανονισμός βγήκε για να μας δώσει το δικαίωμα να πετάμε στον εναέριο χώρο της Ελλάδας, πράγμα που απαγορευόταν μέχρι τώρα. Είναι στο χέρι του καθενός κατα πόσο θέλει να τον εφαρμόζει. Δεν νομίζω όμως ότι περιορίζει κατι περισσότερο από όσα ήδη κάνουμε.
Οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν πόσα χρόνια προσπαθούσαμε να πάρουμε την αναγνώριση αυτή. Και όλα αυτά τα χρόνια δεν την είχαμε και ακόμα και στις μεταξύ μας συζητήσεις λέγαμε ότι είμαστε παράνομοι. Κάτι ότι προσπαθούσαν τα υπερελαφρά (μέσω Αιγίου) να μας καπελώσουν και ουσιαστικά έπρεπε να λειτουργούμε σαν αεροπλάνα, κάτι που η προηγούμενη ηγεσία της ΥΠΑ δε ήταν και πολύ συνεργάσιμη, είχαμε φτάσει σε αδιέξοδο. Μπορεί να μην είναι εντελώς κατανοητή η τεράστια σημασία αυτού του κανονισμόυ αλλά μας δίνει επιτέλους τη δυνατότητα να κάνουμε αυτό που αγαπάμε επίσημα.
Και πέραν αυτόυ...όταν πηγαίναμε να μιλησουμε σε επίσημους φορείς (αυτοδίοικηση, ασφαλιστικές, χορηγούς κτλ) για συνεργασίες μόλις το έψαχναν μας γύρναγαν τη πλάτη. Τώρα έχουμε κάτι στα χέρια μας.
Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.