Ημερομηνία Κυρ Μάιος 04, 2025 8:55 pm
Text Size
Αρχική Κοινότητας Γενική Συζήτηση Συζητήσεις

Συζητήσεις

Προτάσεις και προβληματισμοί για τον καινούριο κανονισμό

Θέματα γενικού ενδιαφέροντος που αφορούν τον χώρο του αλεξιπτώτου πλαγιάς.

Συντονιστής: Moderators

Προτάσεις και προβληματισμοί για τον καινούριο κανονισμό

Δημοσίευσηαπό petkour » Τρί Ιούλ 01, 2008 11:25 am

Στις 30 Ιουνίου έστειλα κάποιες για αλλαγή του καινούριου προτεινόμενου κανονισμού στην ΕΑΠ.
Όποιος ενδιαφέρετε μπορεί να δεί το κείμενο στην εξής τοποθεσία :

http://www.kappagliding.gr/news.html

petkour
EN A
 
Δημοσ.: 7

Δημοσίευσηαπό norad » Τρί Ιούλ 01, 2008 12:05 pm

Ενδιαφέρουσες προτάσεις Πέτρο. Ένα από τα θέματα που σχολιάζεις είναι και αυτό της υψομετρικής:

petros kourgialis έγραψε:Προτείνω να απαιτηθούν το ελάχιστο 25 πτήσεις από τις οποίες 10 με ελάχιστη υψομετρική διαφορά 300μ και 15 με ελάχιστη υψομετρική διαφορά 600μ.
Κανονισμός Ιπτάμενων Αεραθλητικών Συσκευών


Αλήθεια, τι σημασία έχει η υψομετρική; Ένας μαθητής που μπορεί να απογειωθεί από τα 300 μ δεν θα έρπεπε με την ίδια ευκολία να απογειωθεί και από τα 1300 ; Το σημαντικό νομίζω δεν είναι το υψόμετρο της απογείωσης αλλα η τεχνική δυσκολία της (κλίση, ένταση, έδαφος, κατεύθυνση ανέμου, κλπ)

Τελευταία επεξεργασία απο norad την Τρί Ιούλ 01, 2008 12:32 pm, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό wolfgang » Τρί Ιούλ 01, 2008 12:14 pm

Σωστός!

do everything with your heart
and your life will not be wasted
8)
wolfgang
Competition
 
Δημοσ.: 463

Δημοσίευσηαπό wolfgang » Τρί Ιούλ 01, 2008 12:26 pm

Γιά κάποιον "κρυφά" λόγο ειναι και στην Γερμανία έτσι.(40>300 απο αυτές 10>500)
Είναι ψυχολογικός,η μεγαλύτερη πτήση,η μεγαλύτερη ένταση??

do everything with your heart
and your life will not be wasted
8)
wolfgang
Competition
 
Δημοσ.: 463

Re: Προτάσεις και προβληματισμοί για τον καινούριο κανονισμό

Δημοσίευσηαπό petkour » Τετ Ιούλ 02, 2008 11:15 am

Γειά σου wolfgang
Πολλοί είναι οι λόγοι στο να πετάει καποιος μαθητης και απο μεγαλιτερο υψος και περαν των ψυχολογικων που ειναι κ αυτοι πολυ σημαντικοι στην εκπαιδευση

1.Ποιο μεγαλες πιθανοτητες να εντοπισει κανεις ανοδικο ρευμα κ να το εκμεταλευτει
2.υψος για να εκτελεσει καποιος απλες μανουβρες οπως big ears με ασφαλεια
3.Το παραθυρο της περιοχης που μπορει να πεταξει ο μαθητης μεγαλωνει , χρειαζεται ποιο σωστος σχεδιασμος πτησης και θα φανουνε ποιο ευκολα λανθασμενες αποφασεις
4.Τελος ποιο πολλη ωρα στον αερα οταν δεν μπρει να διατηρισει το υψος κανεις.Αν πευτω με μεσο ορο 0.3m/s και εχω 700μ υψος πεταω κοντα στα 40 λεπτα , αν εχω 250μ υψος πεταω μονο 14!
5.Ποιο λιγες 'ζαβολιες' στο Logbook του μαθητη γιατι στην διαρκεια πτησης θα μπορει ευκολα τα 10 λεπτα να τα κανεις 20 ενω τα 300m δε μπορεις ευκολα να τα κανεις 500 γιατι εδω υπογραφει κ μαθητης και εκπαδευτης.
6.Πολλα αλλα ακομα , αλλα δεν εχω χρονο να ασχολιθω.

Τελος επιδης το αναφερεις και εσυ δεν εινα και τοσο χαλια οι Γερμανοι οπως τους παρουσιαζουν μερικοι..
Ειναι μια απο τι ποιο οργανωμενες ομονσπονδιες στον κοσμο , στιριζουν πολλες αλλες ομονσπονδιες σε ολο τον κοσμο που τους ζητανε βοηθεια οπως για παραδειγμα κινα και ιαπωνια.Κατι θα ξερουν παραπανω....
Εδω στιριζομαστε σε ενα κειμενο του parapro που γυρευε ποτε εχει μεταφραστει...

Επισης επιδης προσωπικα θελω μελλοντικά να ασχολιθω ποιο πολυ με την εκπαιδευση βλεπω καποιες υπερβολικα ερασιτεχνικες κινησεις και με πιανει κρυος υδρωτας.Εδω καποιες καταγγελειες που τον οκτωβριο του 2007 τις ειχα στειλει συστημενα στην διευθυνση της επιτροπης ακομα δεν φτασανε επιδης τις εχει κρατησει η ομονσπανδια!

Όλο το ζητημα θελει πολυ παραπανω δουλεια για να βγει ενα καλο αποτελεσμα για μας που πεταμε επιδης γουσταρουμε , αλλα και για τους εκπαιδευτες που σιγουρα δεν κονομαμε απο την εκπαιδευση

petkour
EN A
 
Δημοσ.: 7

Δημοσίευσηαπό norad » Τετ Ιούλ 02, 2008 11:48 am

Πέτρο μόλις είδα στο site σου ότι είχες σεμινάριο XC στα Καλάβρυτα πριν μερικές βδομάδες - πως πήγε ; Ήρθε κόσμος;

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Re: Προτάσεις και προβληματισμοί για τον καινούριο κανονισμό

Δημοσίευσηαπό wolfgang » Τετ Ιούλ 02, 2008 12:43 pm

01.06.2002 έδοσα εξετάσεις ΠΛ
Ιούλιο 2003 ήρθε μόνο η κάρτα ΙΠΠΙ (δηλαδή κανένα ελληνικό δίπλωμα!) με "date of issue" 29.06.03. και με όνομα "ESEMPEHER VOLFGKANGN" αντί "ESCHENBECHER WOLFGANG" η "ΕΣΣΕΝΜΠΕΧΕΡ ΒΟΛΦΓΚΑΝΓΚ" .Αυτο μόνο γιά τήν Ε.Α.Ο.

wolfgang
Competition
 
Δημοσ.: 463

Δημοσίευσηαπό badder » Τετ Ιούλ 02, 2008 1:49 pm

wolfgang

Διπλώματα τουλάχιστον από το 2004 και μετά έχουν βγει και δωθεί. Μια φορά το χρόνο γίνεται αυτή η δουλειά διότι το μηχάνημα δεν είναι δικό μας και το παίρνουμε δανεικό από την ΕΛΑΟ.

Η διαδικασία όμως είναι συγκεκριμένη και απλή. Πρέπει το σωματείο σου να συπληρώσει μια φόρμα και να την στείλει στην ΕΑΠ. Λεπτομέρειες στο site της ΕΑΠ.

Και σχετικά με τους κανονισμούς. Από όλους τους εκπαιδευτές μόνο 2 μέχρι τώρα έστειλαν προτάσεις. Μιλάμε για έναν κανονισμό εκπαίδευσης που θα δώσει πλεόν το πλαίσιο για τις νόμιμες εκπαιδεύσεις στην Ελλάδα. Προσοχή μην το μπερδέψετε με το αθλητικό κομμάτι. Μιλάμε για εκπαιδευτές με βάση τον κανονισμό ΙΑΣ της ΥΠΑ και κατ' επέκταση του υπουργείου μεταφορών. Αναγνωρίζεται η εκπαίδευση των πτητικών συσκευών άσχετα με τον αθλητισμό. Ο αθλητισμός είναι υποσύνολο της γενικής πτητικής δραστηριότητας.

Είναι αυτονόητο ότι ο κανονισμός αυτός δεν μπορεί να τους βρίσκει όλους σύμφωνους και κάποιοι θα συμφωνούν με κάποια κομμάτια και άλλοι με κάποια άλλα. Το ζήτημα είναι να υπάρχει επιτέλους κάποιος κανονισμός, να δοκιμαστεί στη πράξη και εφόσον διαπιστωθούν ανάγκες για αλλαγές αυτές να γίνουν.

Το τελικό κείμενο θα δωθεί σύντομα και θα ληφθούν υπόψιν και οι προτάσεις των 2 εκπαιδευτών (και του ενός σωματείου) που έδειξαν ενδιαφέρον. Από το 2004 υπήρξε πολύς χρόνος και κανονισμός να βγεί από τους εκπαιδευτές (σε 2 διαφορετικές περιπτώσεις) και προτάσεις να δωθούν για τον τρέχοντα κανονισμό.

Πραγματικά στεναχωριέμαι που λάβαμε μόνο από 2 άτομα προτάσεις και που οι εκπαιδευτές δεν λειτουργούν συλλογικά (έστω με κάποιο άτυπο όργανο) για πράγματα που τους αφορούν άμεσα. Για όλα τα θέματα του κανονισμού που ίσως εκφραστούν απορίες για την εφαρμογή τους έχω ήδη σκεφτεί και συζητήσει κάποια πράγματα. Οι εκπαιδευτές μπορούν κανονίσουν μια συνάντηση όποτε αυτοί θέλουν για να δούμε τα πρακτικά αυτά θέματα. Καταλαβαίνετε ότι όποια κουβέντα γίνει σε ένα φόρουμ δεν μπορεί να είναι γνώμονας ούτε κριτήριο για το κανονισμό. Οι οποιες προτάσεις κατατέθηκαν μέχρι 30 Ιουνίου και οι εκπαιδευτές και τα σωματεία είχαν τη δυνατότητα στο Καλέντζι να κάνουν ουσιαστική συζήτηση για το θέμα.

Σίγουρα θα υπάρχουν δυσαρέσκειες για κάποια σημεία και το πιο εύκολο είναι να σχολιάσει κάποιος αρνητικά. Να σκεφτείτε όμως ότι ο κανονισμός αυτός προσπαθεί να συνδυάσει ανάγκες αντικειμενικές, διεθνείς απαιτήσεις και μια ελληνική πραγματικότητα τουλάχιστον δύσκολη. Οι άμεσα ενδιαφερόμενοι (οι εκπαιδευτές) είχαν τη δυνατότητα 2 φορές να φτιάξουν το κανονισμό και μια φορά να τον διαμορφώσουν.

Μέχρι τώρα σε προφορικό και γραπτό επίπεδο έχω ακούσει ότι εξυπηρετώ συμφέροντα και ότι σημεία του κανονισμού συμφέρουν συγκεκριμένα άτομα. Αν κάποιος έχει τέτοια ζητήματα μπορεί να τα συζητήσει κατευθείαν μαζί μου. Κάποιοι εξέφρασαν δυσαρέσκεια για το θέμα του τρόπου ελέγχου της ικανότητας των εκπαιδευτών να εκπαιδεύουν (μετά από πολύχρονη απουσία π.χ.). Ο κανονισμός κάνει μια πρόταση, η οποία δεν είναι υποχρεωτικά η όρθότερη. Όσοι θεωρούσαν ότι υπάρχει καλύτερος τρόπος μπορούσαν να τον προτείνουν.

Νομίζω ότι το να σχολιάζουμε αν οι 25 πτήσεις από τα 300 μέτρα είναι λίγες ή πολλές ή αν θα έπρεπε να γίνουν από τα 600 μέτρα, τη στιγμή που με το κανονισμό αυτό ολοκληρώνεται επιτέλους η αναγνώριση μας (και με το κανονισμό ΙΑΣ) από την ΥΠΑ και κατ'επέκταση από το κράτος, είναι σαν να κοιτάμε τα δέντρα και να χάνουμε το δάσος. Για πρώτη φορά θα υπάρχει ολοκληρωμένο πλαίσιο για όλες τις δραστηριότητες μας και θα πρέπει να το χειριστούμε με προσοχή και σύνεση. Το ενδιαφέρον μας με καλή προδιάθεση να το δείξουμε προκειμένου να βελτιώσουμε όσα χρειαστούν βελτίωση. Αν καταλήξουμε να κατακρίνουμε αβίαστα, επειδή εμας προσωπικά δεν μας βολεύει κάποιο άρθρο δεν βοηθάμε. Υπάρχει και το γενικότερο καλό, αυτό που μπορεί να μην συμβαδίζει πάντοτε με το ατομικό και που πρέπει κάποια στιγμή να είμαστε σε θέση να το αναγνωρίζουμε αντικειμενικά.

Και όσο για τους κανονισμούς σε άλλα κράτη. Εδώ είναι Ελλάδα. Εδώ επικρατεί "ο καθένας με το σάκο του". Εδώ είμαστε 500 - 600 άνθρωποι όλοι και όλοι που οι περισσότεροι σχετιζόμαστε προσωπικά, φιλικά εώς και συγγενικά μεταξύ μας. Εδώ είμαστε νόμιμοι μόλις τα τελευταία 2 χρόνια. Εδώ η ομοσπονδία μας δεν έχει λεφτά για τίποτα. Εδώ ο καθένας θεωρεί σωστό μόνο αυτό που τον συμφέρει. Εδώ 30 εκπαιδευτές δεν μπορουν να συννενοηθούν και να οργανωθούν μεταξύ τους. Υποθέτω ότι αυτά δεν ισχύουν στην DHV. Για αυτό ο κανονισμός είναι προσαρμοσμένος στην ελληνική κατάσταση. Ίσως κάποια πράγματα είναι υπερβολικά όπως υπερβολικοί είμαστε και εμείς. Αν θελήσουμε να περάσουμε κατευθείαν σε κατάσταση DHV χωρίς προεργασία και κυρίως χωρίς καλλιέργεια σωστής νοοτροπίας το αποτέλεσμα θα είναι μια τρύπα στο νερό. Χρειάζετε υπομονή, σύνεση και προδιάθεση προσαρμογής στις εκάστοτε ανάγκες.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Προτάσεις και προβληματισμοί για τον καινούριο κανονισμό

Δημοσίευσηαπό MIK » Τετ Ιούλ 02, 2008 2:04 pm

Για το speedflying και τους εκπαιδευτές του τι προβλέπει ο κανονισμός?

Να πάρω το δίπλωμα εκπαιδευτή παραπέντε καλύτερα ή να πάω Άλπεις για Γαλλικό δίπλωμα εκπαιδευτή speed?

Σοβαρές είναι οι ερωτήσεις ξέρω πως απαντήσεις θα αργήσω να λάβω :(

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Δημοσίευσηαπό norad » Τετ Ιούλ 02, 2008 2:10 pm

Α καλά.... ο καθένας με τον πόνο του....

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό andread » Τετ Ιούλ 02, 2008 2:37 pm

badder\";p=\"12180 έγραψε: Εδώ είμαστε 500 - 600 άνθρωποι όλοι και όλοι που οι περισσότεροι σχετιζόμαστε προσωπικά, φιλικά εώς και συγγενικά μεταξύ μας.



Υπάρχουν φήμες οτι ανοιχτομυαλος admin του sky έχει σχετιστεί και με άλλο τρόπο με τους 500 πιλότους. Φυσικά δεν φταίει αυτός, άλλος φταίει

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό badder » Τετ Ιούλ 02, 2008 4:44 pm

Και κάτι πρέπει να κάνει με την μύτη του.... τον προδίδει...

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Προτάσεις και προβληματισμοί για τον καινούριο κανονισμό

Δημοσίευσηαπό wolfgang » Τετ Ιούλ 09, 2008 12:59 pm

badder\";p=\"12180 έγραψε:wolfgang
Πραγματικά στεναχωριέμαι που λάβαμε μόνο από 2 άτομα προτάσεις και που οι εκπαιδευτές δεν λειτουργούν συλλογικά (έστω με κάποιο άτυπο όργανο) για πράγματα που τους αφορούν άμεσα. Για όλα τα θέματα του κανονισμού που ίσως εκφραστούν απορίες για την εφαρμογή τους έχω ήδη σκεφτεί και συζητήσει κάποια πράγματα. . Εδώ είναι Ελλάδα. Εδώ επικρατεί "ο καθένας με το σάκο του". Εδώ είμαστε 500 - 600 άνθρωποι όλοι και όλοι που οι περισσότεροι σχετιζόμαστε προσωπικά, φιλικά εώς και συγγενικά μεταξύ μας. Εδώ η ομοσπονδία μας δεν έχει λεφτά για τίποτα. Εδώ ο καθένας θεωρεί σωστό μόνο αυτό που τον συμφέρει. Εδώ 30 εκπαιδευτές δεν μπορουν να συννενοηθούν και να οργανωθούν μεταξύ τους.


Ευχαριστώ πολύ για τα πολλά τα λόγια σου!!
Δυστυχώς είσαι προφανώς ένας απο τους λίγους που πραγματκά νοιάζεται για το θέμα! :( :(
Και σίγουρα έχεις καταλάβει πιά είναι τα βασικά προβλήματά!!
Ας ελπίζομαι να αλάξει κάτι πρός τα καλύτερα! :)
Ας είναι και "σιγά-σιγά"!! :wink:

wolfgang
Competition
 
Δημοσ.: 463

Re: Προτάσεις και προβληματισμοί για τον καινούριο κανονισμό

Δημοσίευσηαπό nemeton » Τετ Ιούλ 09, 2008 5:30 pm

MIK\";p=\"12182 έγραψε:Για το speedflying και τους εκπαιδευτές του τι προβλέπει ο κανονισμός?

Να πάρω το δίπλωμα εκπαιδευτή παραπέντε καλύτερα ή να πάω Άλπεις για Γαλλικό δίπλωμα εκπαιδευτή speed?

Σοβαρές είναι οι ερωτήσεις ξέρω πως απαντήσεις θα αργήσω να λάβω :(

_____________________________________________________________
Ayto einai kainourgo?? apo pote iparxoun ekpaideutes sto speed kai diploma??... apo pou irte pali auto?

nemeton
Competition
 
Δημοσ.: 262

Re: Προτάσεις και προβληματισμοί για τον καινούριο κανονισμό

Δημοσίευσηαπό MIK » Τετ Ιούλ 09, 2008 6:11 pm

Στη Γαλλία ο εκπαιδευτής μου ήταν qualified certified speed instructor α κατηγορίας. Υπάρχει και β βοηθός εκπαιδευτή μόνο για τα πρώτα στάδια. Περιμένω το δίπλωμα καιρό τώρα (όπως περιμένω και το δίπλωμα του Π το Ελληνικό). Η διαφορά είναι ότι πρέπει να πληρώσω ασφάλεια ενός έτους και λέω να την πληρώσω όταν ξαναπάω να ισχύει για δυο εκδρομές μου.

Στην Ελλάδα έχω πλερώσει (τι δεν ξέρω) απλά η Αερολέσχη μου...καλά εγώ φταίω ένα τηλ δεν έχω πάρει είναι αλήθεια.


Πάμε και για το ΠΠ sunset team :P

Στην Αυστρία?

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Δημοσίευσηαπό nemeton » Πέμ Ιούλ 10, 2008 10:27 am

Mik ..lipon diploma dia speed den xriazese ..to mono pou kanoun einai ena seminario to pos douleui i mikri pteriga..kai perisotero se autous pou den exoun idea apo alexiptoto...
Edo stin austria den polipetame giati den iparxoun oi kataliles sintikes kai idanikes prosgiosis..
kai gia ti gnomi mou den einai kai gia ellada katalilo.. thes xioni gia to speed kai ten exoume ta megala bouna..

An thes na kanis tin plaka sou pio idaniko einai na agorasis ena mikro alexiptoto 15q 16q gia na mporis na paizis me dinato aera kai na apogionese kai prosgionese opou thes..

Life is too smell to complian..
Enjoy every moment of life
www.icaro-wings.com

Kelly
nemeton
Competition
 
Δημοσ.: 262

Re: Προτάσεις και προβληματισμοί για τον καινούριο κανονισμό

Δημοσίευσηαπό MIK » Πέμ Ιούλ 10, 2008 12:20 pm

Δεν διαφωνώ Κέλλι αν εξαιρέσεις ότι έβαλα κοντά 100 πτήσεις στην Ελλάδα, τρώγοντας μαζεμένη όση αδρεναλίνη δεν έχω φάει μια ζωή.

Πράγματι η Ελλάδα δεν είναι κατάλληλη αλλά...την κ...α μαου μια χαρά την κάνω

Δες το βιντεάκι της υπογραφής μου speed όλο Ελλάδα

Θα μου επιτρέψεις να σε ενημερώσω ότι η κοινότητα speed στην Αυστρία μάλλον πολυπετάει στο Hintertux, στο Stubai και καμιά εικοσαριά άλλα βίντεο από μέρη που έχω δει.

Όχι απλά είμαστε εκτός θέματος...εκτός εποχής κιόλας

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Δημοσίευσηαπό nemeton » Πέμ Ιούλ 10, 2008 3:46 pm

den diafono alla den einai oi idanikes gallikes alpes kai ego to exo dokimasi alla einai akribos auto pou les einai se 2 bouna edo stin austria kai gia emena simeni 5 me 6 ores odigisi
to diko mou exei mono 6m
http://www.wings-of-change.at/cms/index ... &Itemid=52
kai tou karl 12m
http://www.wings-of-change.at/cms/index ... &Itemid=94

Life is too smell to complian..
Enjoy every moment of life
www.icaro-wings.com

Kelly
nemeton
Competition
 
Δημοσ.: 262

Δημοσίευσηαπό GiotaR » Τρί Σεπ 30, 2008 12:45 am

H τελική μορφή του κανονισμού ΙΑΣ είναι στο επίσημο site εδώ και αρκετό καιρό.

Το χρονικό...

Η γενικόλογη έκδοση του 2006... http://www.hellenic-paragliding.gr/docs ... s-2006.pdf

που δεν μας ικανοποίησε και πολύ και μετά απο πολλά... συμπληρώθηκε στα σημεία που αφορούν το άθλημά μας...
http://www.hellenic-paragliding.gr/docs ... s-2008.pdf

και ολοκληρώθηκε με τον συνεργαζόμενο κανονισμό εκπαίδευσης...
http://www.hellenic-paragliding.gr/news/080915.html

Αρκετά λεπτομερής δουλειά έχει βγεί απο μια σχετική πολυφωνία- λέω σχετική εξ΄αιτίας του μειωμένου ενδιαφέροντος, όπως αναφέρεται, απο εκπ/τες- σωμ/τεία-και καλύπτει ικανοποιητικά όλα τα επίπεδα, κυρίως ως το Π.

Ο χρόνος και η πρακτική εφαρμογή και κυρίως η τήρηση -και όχι απαξίωση- του κανονισμού, απο όλους και κυρίως απο εκπαιδευτές -σχολές αλλά και σωματεία και μεμονομένους πιλότους, είναι ο πιο ενδεδειγμένος τρόπος για να γίνει και η αξιολόγησή του, μέσα σε ένα θεμιτό χρονικό πλαίσιο. Η επόμενη ΕΑΠ- γιατί και οι εκλογές έρχονται...
http://www.patras-paragliding.gr/pdf/20 ... gesEAP.pdf
θα έχει αρκετή δουλειά με την εφαρμογή, εποπτεία και αξιολόγηση των κανονισμών.

Πχ. σκέφτομαι...
Ίσως οι "100 ώρες πτήσεως και οι 5 πτήσεις ελέυθερης απόστασης σε ποικίλλες συνθήκες ανόδου," είναι μια πολύ γενική απαίτηση για την πρακτική εξάσκηση του ΠΠ. Η πιστοποίηση των πτήσεων απο GPS- μάλλον είναι αυτονόητη και καλύπτεται απο το λοκ μπουκ- αλλά θα έπρεπε ίσως να αναφέρεται. Τα όρια χιλιομέρτων δεν ισχύουν πιά. Η συμμετοχή σε αγώνες, δεν είναι φυσικά υποχρεωτική, αλλά θα μπορούσε να είναι ένα + σε περίπτωση που κάποιος ολοκληρώνει τασκ σε επίσημο αγώνα.

Προβλέπω στις επόμενες εξετάσεις να δίνουν πολλοί για ΠΠ...!!! :D

GiotaR

GiotaR
Competition
 
Δημοσ.: 291

Re: Προτάσεις και προβληματισμοί για τον καινούριο κανονισμό

Δημοσίευσηαπό vagos » Τρί Σεπ 30, 2008 9:48 am

προταση,,ξεκαρφωτη μεν ,,,αλλα προταση δε :lol:


συγγνωμη που θα ειμαι συντομος και οχι αναλυτικος αλλα αυτη τη στιγμη δεν μπορω να εξηγησω περισσοτερο ,,,,,


οσον αφορα τους αγωνιστικους κανονισμους ,,
,,,,νομιζω οτι ειναι καιρος να εφαρμοσουμε και εμεις το ,,στα 3 τασκ (η 4 εαν θελετε να ειναι πιο σταθερο το συστημα ) του καθε πιλοτου να καιγεται ενα (το χειροτερο του)
για την συνολικη βαθμολογια του πρωταθληματος.

ετσι επιβραβευονται οι πιλοτοι που πραγματικα θελουν να πεταξουν ανεξαρτητα,μπροστα και γρηγορα!
τι σημαινει αυτο ?????


κατα την προσωπικη μου γνωμη παντα ( το εχουμε πει καμποσες φορες,, οτι δεν ειμαι και το πιο ισοροπημενο παιδι εδω μεσα :oops: :lol: :lol: )
,,,,οτι απλα η βαθμολογια θα γινει ακομα πιο αξιοκρατικη!!!!!(.........οχι δεν θα αλλαζε κατι φετος .... αξιοτατοι οι νικητες!!!!! 8) )

Δεν ειναι αδικο καποιος να βαραει συνεχεια μπροστα , πχ να κανει 3 χιλιαρια σε τρια τασκ να πατωσει στο τεταρτο ,,,,,,,,,,παιζει αυτο επιδη ο μπροστα παντα ρισκαρει,,,,,, και στην τελικη βαθμολογια να βγει 3ος με πρωτο και δευτερο αυτους που δεν καναν βημα αν δεν προχωρησει αυτος ( ο 3 επι 1000) και τον ακολουθουσαν σαν κουταβακια?? πιστευετε οτι πραγματικα οι δυο πιλοτοι αυτοι ειναι καλυτεροι απο τον mr 3 /1000????

""puppy flying"" to lene oi englezoi (το να πετας οπως τα κουταβια που δεν βλεπουν καλα, και κινουνται μονο πισω απο καποιον συνεχεια....)


(γνωμη μου αυτη ,,,ειπαμε μπορει να ειναι λαθος :oops: ,,,αλλα τοτε ειναι λαθος ο τροπος που εφαρμοζουν οι περισσοτερες χωρες της ευρωπης)


μπορω να το αναπτυξω πολυ ακομα αλλα τωρα δεν προλαβαινω,,,,να κανουμε και καμια δουλεια ,να βγει κανα φραγκο για το επομενο :)

vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1013

Δημοσίευσηαπό andread » Τρί Σεπ 30, 2008 2:44 pm

'Στροφή στον λαό' θα χαρακτήριζα τα νεα επίπεδα.
Ουσιαστικά ο κανονισμός ανοίγει τις πόρτες για μαζική και εύκολη εισαγωγή στο σύστημα αλλά ταυτόχρονα στην πραγματικότητα μετατοπίζει το βάρος της ευθύνης στον ίδιο τον πιλότο.

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό badder » Τρί Σεπ 30, 2008 5:26 pm

Σίγουρα πολλά μπορούν γίνουν καλύτερα... και στο κανονισμό εκπαίδευσης... και στους άλλους κανονισμούς.

Προσωπικά συμφωνώ με τη πρόταση του Βαγγέλη. Δύο πολύ σημαντικά σημεία που πρέπει να απασχολήσουν την επόμενη πλέον ΕΑΠ είναι τα κριτήρια για τον ΠΠ, και η ύλη της εκπαίδευσης.

Πιστεύω ότι οι τα τωρινά κριτήρια είναι πλεόν ξεπερασμένα, αν και ήταν αναγκαία και εξυπηρέτησαν μια χαρά το σκοπό για τον οποίο είχαν μπεί. Πλέον χρειάζεται μια πιο σύγχρονη αξιολόγηση. Όσο για την ύλη η προεργασια έχει γίνει και χρειάζεται η υλοποίηση.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712


Επιστροφή στην Συζητήσεις

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες