Ημερομηνία Κυρ Μάιος 04, 2025 6:05 pm
Text Size
Αρχική Κοινότητας Γενική Συζήτηση Συζητήσεις

Συζητήσεις

ευκολες ερωτησεις,δυσκολες απαντησεις

Θέματα γενικού ενδιαφέροντος που αφορούν τον χώρο του αλεξιπτώτου πλαγιάς.

Συντονιστής: Moderators

ευκολες ερωτησεις,δυσκολες απαντησεις

Δημοσίευσηαπό AKONTISTIS » Σάβ Οκτ 25, 2008 12:35 pm

ποτε ενας πηλοτος ειναι ετοιμος να μεταπηδησει απο 1 η 1-2 σε 2 ???
ενα 2αρι εχει τοσο τραγικες διαφορες στην πτηση απο ενα 1-2 ???
ενα μεταχειρισμενο 2 ειναι πιο επικινδυνο απο ενα καινουριο ???

ΠΡΩΤΑ ΦΑΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΤΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΧΟΡΤΑΤΟΣ...
AKONTISTIS
Competition
 
Δημοσ.: 365

Δημοσίευσηαπό badder » Σάβ Οκτ 25, 2008 7:58 pm

1. Όταν ο ίδιος είναι σίγουρος ότι είναι έτοιμος, έχει αποκομίσει την εμπειρία που χρειάζεται, πληρεί τις τυπικές προϋποθέσεις και ο εκπαιδευτής του συμφωνεί.

2. Υπάρχουν διάφορα 1-2 και διάφορα 2άρια. Οι διαφορές μπορεί να είναι αμελητέες αλλά μπορεί να είναι και τεράστιες. Τις περισσότερες φορές οι διαφορές είναι ουσιαστικές και σίγουρα χρειάζεται εμπειρία και ικανότητα.

3. Παίζει ρόλο ο βαθμός της φθοράς του μεταχειρισμένου. Ενα μεταχειρισμένο τα πρώτα 2 χρόνια και με σωστή συντήρηση και προσοχή θα έχει λίγο πολύ τα ίδια χαρακτηριστικά με το καινούριο αδερφάκι του. Μετά τα 2 χρόνια καλό είναι να γίνετε ο σχετικός έλεγχος στο ύφασμα και στις αρντάνες. Αν έχουν αλλάξει τα μήκη των αρντανών σε σημαντικό βαθμό τότε το αλεξίπτωτο δεν έχει τα χαρακτηριστικά που είχε όταν ήταν καινούριο. Το ίδιο και εάν έχει μειωθεί το πολύ το porosity.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: ευκολες ερωτησεις,δυσκολες απαντησεις

Δημοσίευσηαπό MIK » Κυρ Οκτ 26, 2008 9:29 pm

http://mmk.thenet.gr/bb2/viewtopic.php?t=10189

¨"
Με αφορμή το πρόσφατο συμβάν του Βασίλη ( http://mmk.thenet.gr/bb2/viewtopic.php?t=10188 ) είδα ότι υπάρχει ανάγκη για ένα Ελληνικό κείμενο που να εξηγεί πότε μπορεί κάποιος να πάρει το πρώτο του 2άρι.

Η μετάβαση από DHV 1-2 σε DHV 2 είναι πολύ σημαντική γιατί συνήθως είναι η πρώτη αλλαγή κατηγορίας που μπορεί να έχει πολύ μειωμένη ασφάλεια για κάποιον που δεν είναι έτοιμος.

Έτοιμος για 2άρι είναι κάποιος που μπορεί να απαντήσει ειλικρινά με «ναι» σε ***όλα*** τα παρακάτω:

1. Πετάω τουλάχιστο 50 ώρες κάθε χρόνο και έχω συνολικά πάνω από 150 ώρες.

2. Σπάνια έχω κλεισίματα παρόλο που πετάω και σε δύσκολες συνθήκες με πολλές αναταράξεις σε θερμικά.

3. Όταν κουνάει πολύ και το φτερό δε μένει πολύ από πάνω μου προσπαθώ να το κρατήσω και συνήθως μετά από 30 λεπτά δεν καταλαβαίνω τίποτα, αφήνω τα φρένα, βγάζω φωτογραφίες και σχεδόν απορώ πως κάποιοι άλλοι έχουν πρόβλημα.

4. Θέλω και χρειάζομαι πολύ τις επιδώσεις που έχει ένα 2άρι (π.χ. εδώ και καιρό λέω στο 1-2 μου μόνο μία φράση: «Άααααντε-άαααντε!»), ξέρω ότι το 2άρι θα έχει καλύτερο λόγο με επιτάχυνση που το χρειάζομαι και δεν το θέλω για να μπορώ να πετάω με περισσότερη ένταση και να τρυπάω ευκολότερα. Ή θέλω πολύ την αίσθηση που έχει ένα 2άρι γιατί το 1-2 μου το έχω σκυλοβαρεθεί.

5. Έχω κάνει τουλάχιστο ένα SIV και έχω καλή ιδέα τι θα πει δύσκολη κατάσταση, τι θα πει υπερδιόρθωση και τι θα πει να περιμένεις να δεις τι θα κάνει.

6. Δε με νοιάζει η εικόνα που έχει ένα 2άρι ή πως θα φαίνεται στους άλλους, ξέρω ότι δεν είναι μαγκιά να κάνει κανείς λάθος επιλογή και στο κάτω-κάτω ρεζίλη γίνεται κάποιος που παίρνει 2άρι ενώ δεν είναι έτοιμος και δημιουργεί προβλήματα στους άλλους όχι ο σοφός που έχει την αυτογνωσία και συνεχίζει να πετάει με 1-2. Καλός πιλότος είναι αυτός που πετάει καλά κάνοντας τα λιγότερα δυνατά λάθη και όχι αυτός που έχει λάθος φτερό.

7. Είμαι τόσο σίγουρος ότι θα μπορώ να το πετάω χωρίς κανένα πρόβλημα ακόμα και σε πολύ δύσκολες ημέρες με αναταράξεις, μεσημέρια με ένταση και με πολύ δυνατά θερμικά.

8. Γνωρίζω πολύ καλά ότι τα 2άρια είναι πιο απαιτητικά στο χειρισμό και στις αντιδράσεις του πιλότου αλλιώς μπαίνουν σε άσχημες καταστάσεις ευκολότερα, συχνότερα, γρηγορότερα και πιο βίαια.

9. Ξέρω ότι θα είναι έως και πολύ διαφορετικό από το 1-2 μου και ότι θα χρειαστεί να προσαρμοστώ εγώ σε αυτό (και όχι αυτό σε μένα) κάνοντας στην αρχή, για τουλάχιστο 30 ώρες, μερικά βήματα πίσω συνειδητά πετώντας πιο συντηρητικά από ότι με το 1-2. Κάνω ήδη πολλά φουσκώματα με το 1-2 μου και θα κάνω πολλά και με το 2άρι, έτσι κατά ένα μεγάλο μέρος του θα το μάθω στο έδαφος.

10. Ο εκπαιδευτής μου συμφωνεί να πάρω 2άρι από τα βάθη της καρδιάς του επειδή είμαι τελείως έτοιμος και όχι επειδή έχει ένα κελεπούρι για μένα.

Μεγάλες αποστάσεις έχουν γίνει με άσσους και 1-2, υπάρχουν πολλά που μπορούμε να καταφέρουμε και να απολαύσουμε με άσσους και 1-2, ακόμα και ακροβατικά, πριν νοιώσουμε την πραγματική ανάγκη για το πρώτο μας 2άρι.

Αν κάποιος που έχει πάρει 2άρι διαβάζοντας αυτό το κείμενο συνειδητοποιεί ότι έχει κάνει λάθος επιλογή, το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να το αλλάξει όσο και αν κοστίζει η αλλαγή γιατί ένα ατύχημα θα κοστίσει πολύ περισσότερο."


Aπό τις παλιές καλές εποχές πριν καεί το κομπιούτερ του Κώστα

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645


Επιστροφή στην Συζητήσεις

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες