Ο καιρός σιγά σιγά βελτιώνεται και όλο και περισσότεροι πιλότοι είμαστε στα Βουνά της περιοχής μας . Ειδικά τα Σαββατοκύριακα γίνεται το αδιαχώρητο στης απογειώσεις.
Για την ομαλή λειτουργία του Κιθαιρώνα κάνω την εξής παράκληση σε όλους μας για να μπορούμε να συνυπάρχουμε χωρίς προβλήματα και όλοι μας να εξυπηρετούμαστε με τον καλύτερο τρόπο. Σίγουρα δεν θα υπαγορεύσω σε κανέναν τι να κάνει απλά κάποια πράγματα είναι αυτονόητα και δεν θα έπρεπε καν να συζητιούνται.
Σχολές.
Οι σχολές στα ΒΑΝ τους έχουν αρκετούς εξοπλισμούς που για λόγους ασφαλείας και πρακτικούς λόγους πρέπει να τα έχουν κοντά στην απογείωση . Επίσης αυτά τα ΒΑΝ ανεβοκατεβαίνουν συνέχεια πάνω κάτω στην απογείωση για της ανάγκες των σχολών και των μαθητών. Προτείνω τα Σαββατοκύριακα οι πιλότοι και οι επισκέπτες να σταθμεύουν τα οχήματα τους πριν το χαρακτηριστικό STOP που υπάρχει στην Άσφαλτο. Ο χώρος μετά το STOP ας είναι χώρος για τα ΒΑΝ των σχολών και την προετοιμασία των φίλων Αετατζηδων.
Εάν συνεχίσουμε έτσι το σίγουρο είναι ότι όλοι μας θα δυσκολεύουμε την ζωή του άλλου.
Η τελική επιλογή είναι δική σας μιας και η συνύπαρξη όλων μας στο βουνό επαφίεται στον αλληλοσεβασμό την κατανόηση τον πολιτισμό μας και όχι στην αστυνόμευση που δεν αρμόζει σε ένα τέτοιο χώρο.
ΘΕΜΑ 2ον
Ο Κιθαιρώνας αποτελεί χρόνια τώρα , ένα από τα πιο ασφαλή σημεία πτήσεων στην Ευρώπη και στατιστικά αναλογικά με τις χιλιάδες ώρες πτήσεων που γίνονται εκεί ο δείκτης ασφάλειας είναι από τους υψηλότερους στην Ευρώπη. Και θέλουμε μνα παραμείνει υψηλός.
Η φετινή χρονιά δείχνει τα σημάδια της αρκετά νωρίς για το τι θα επακολουθήσει .
Θέμα α) Συνωστισμός στην Απογείωση
Θέμα β) κυκλοφοριακή συμφόρηση στον αέρα
Θέμα γ) Νέοι πιλότοι χωρίς επίβλεψη από εκπαιδευτή
Θέμα δ) Σκουπίδια στην Απογείωση .
Θέμα ε) μόνιμη συχνότητα ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ για τον Κιθαιρώνα.
Θέμα ζ) Χαρακτηρισμός αρχαρίων στον αέρα
Θέμα η) Top Landing τα Σαββατοκύριακα.

Για τα Θέματα α, β ,δ Οι σχολές έχουμε δώσει την κατάλληλη μόρφωση και γνώση σε όλους τους πιλότους ΔΕΝ μπορούμε όμως να τους δώσουμε την ΠΑΙΔΕΙΑ γιατί αυτή την έχει πάρει ο καθένας από το σπίτι του.
Θέμα γ) Νέοι πιλότοι που πετανε ανεξέλεγκτα και επικίνδυνα χωρίς την παρουσία του εκπαιδευτή , εκεί το λόγο έχει ο υπεύθυνος ασφαλείας πτήσεων του Σωματείου της περιοχής . ( όσο αφορά εμένα προσωπικά επεμβαίνω , βοηθώ και λέω την άποψη μου μόνο και εφόσον μου ζητηθεί , η εμπειρία μου από το παρελθόν με έχει διδάξει αρκετά) .
Θέμα ε) Η επικοινωνία σε περίπτωση προβλήματος ενός πιλότου αποτελεί πολλές φορές το πιο χρήσιμο εργαλείο . Η συχνότητα ασφαλείας 143.14 έχει πλέων αρκετά προβλήματα . Εάν θέλουμε να κρατήσουμε αυτή την συχνότητα για συχνότητα ασφαλείας θα πρέπει να αναλογιστούμε και την ΑΞΙΑ αυτής και να μην μιλάμε για θέματα που δεν αφορούν την ασφάλεια.
Θέμα ζ) Οι νέοι πιλότοι θα φέρουν ένα διακριτικό σήμα στον αέρα έτσι ώστε να γνωρίζετε ποιοι είναι και να τους προστατεύετε η να προστατεύεστε απ αυτούς . Οι σχολές θα μιλήσουμε και σύντομα θα ενημερωθείτε για αυτό το διακριτικό που θα έχουν.
( Πιθανών θα φέρουν κάτι σαν ουρά στην πτέρυγα …θα δούμε)

Θέμα η) Κάποτε ήμασταν όλοι νέοι πιλότοι και θυμόμαστε ότι περιμέναμε ώρες μέχρι να σταματήσουν οι δυνατές ριπές άνεμου και να πετάξουμε . Θυμόμαστε ότι καθώς περιμέναμε ώρες στην αναμονή για να απογειωθούμε μόλις ετοιμαζόμαστε να απογειωθούμε όλο και κάποιος εμφανιζόταν να περνά η να προσγειώνετε μπροστά μας και αυτό ήταν πολύ εκνευριστικό το θυμάστε ???




Αυτά τα λίγα καλή πτητική σαιζόν σε όλους.
Διονύσης