Ημερομηνία Κυρ Μάιος 04, 2025 3:46 pm
Text Size
Αρχική Κοινότητας Γενική Συζήτηση Συζητήσεις

Συζητήσεις

Πρωτάθλημα 2006 - dragon

Θέματα γενικού ενδιαφέροντος που αφορούν τον χώρο του αλεξιπτώτου πλαγιάς.

Συντονιστής: Moderators

Πρωτάθλημα 2006 - dragon

Δημοσίευσηαπό Dragon » Τετ Ιούλ 26, 2006 12:10 pm

Τα παρατράγουδα ενός πολύ καλού Πανελλήνιου Πρωταθλήματος.


Δημοσιεύω μέρος από την διαμαρτυρία που έστειλα (με τον πρόεδρο της λέσχης που ανήκω) στην συνάντηση που είχαν οι πρόεδροι λεσχών Αλεξιπτώτου Πλαγίας την 21/7/06 (Παρασκευή).

Προς: την Επιτροπή Αγώνα της 3ης συνάντησης του 15ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος, Κιθαιρώνας 2006
Θέμα: Διαμαρτυρία του *********** (dragon), συμμετέχοντα αθλητή Α’ κατηγορίας

Κύριοι
Διαμαρτύρομαι για την ασυνέπεια της διοργάνωσης και λόγω της οποίας κρίθηκα άκυρος στην συμμετοχή μου στην 2η αγωνιστική του 3ου σκέλους του Πρωταθλήματος 2006, στις 18/ 7/ 05, στον Κιθαιρώνα και συγκεκριμένα:


Η διοργάνωση δεν φρόντισε για την τήρηση του κανονισμού Αγώνων,
παράγραφος 11,3 - 11,4 περί επέκτασης χρόνου στο κλείσιμο του παραθύρου απογείωσης.

11.3 Άνοιγμα Παραθύρου
Ο χρόνος ανοίγματος παραθύρου και η παράταση του, θα ανακοινώνονται στην ενημέρωση του τάσκ και θα αναρτούνται στον επίσημο πίνακα ανακοινώσεων
11,4 Παράταση ανοίγματος του παραθύρου
Αν, για λόγους ασφάλειας, Ο Δ Α θεωρεί ότι οι συνθήκες έχουν γίνει επικίνδυνες, μπορεί να διακόψει το τασκ και να κλείσει το παράθυρο του αγώνα. Το παράθυρο μπορεί να ξανανοίξει για όσο χρόνο το τασκ είχε διακοπεί, χωρίς ωστόσο να ξεπεράσει την τελική προθεσμία παράτασης του ανοίγματος


Η επέκταση χρόνου ( παράταση) πρέπει πάντα να αναγράφεται στον πίνακα ανακοινώσεων και να ανακοινώνεται στο “briefing” . Ο χρόνος αυτός χρησιμοποιείται εάν η επιτροπή προχωρήσει σε κλείσιμο του παραθύρου ( απογείωσης ). Συνήθως η παράταση είναι 30 λεπτά, αλλά ισχύει ότι αναγράφεται στον πίνακα ανακοινώσεων και ανακοινώνεται στο “briefing”.

Η επιτροπή του αγώνα, μολονότι προέβηκε σε 2 ή 3 15λεπτες διακοπές του παράθυρου, δεν τήρησε τον κανονισμό ( παράγραφος 11,3 – 11,4) παράτασης κλεισίματος παραθύρου, με συνέπεια να ακυρώσουν την πτήση μου, γιατί στον χρόνο GPS έδειχνε έναρξη πτήσης 7,01 και όχι 7,00 ακριβώς( εγώ είδα 7,02 στο GPS). Ο υπεύθυνος βαθμολογίας που παρέδωσα το GPS για να κατεβάσει την πτήση μου, όταν την είδε μου είπε «θα το ελέγξω αργότερα», γιατί περίμεναν στην σειρά κι άλλοι αθλητές για την παράδοση GPS. Επανήλθα μετά από μια ώρα (δεν υπήρχαν πιλότοι για παράδοση GPS - αλλά δεν είχαν επιστρέψει όλοι οι πιλότοι) και η απάντηση που μου δόθηκε ήταν «θα δούμε»!!!!!!
Την επόμενη έμαθα από συναθλητές μου, ότι σε μια “προσωρινή” έκδοση αποτελεσμάτων υπήρχε και το όνομα μου με βαθμολογία και ένα αστεράκι. Αργότερα πριν από το “briefing” της επόμενης μέρας τα πράγματα άλλαξαν και έφυγε το αστεράκι (μαζί με την βαθμολογία).

-----------------------------------------------------------------------------------
Το παρακάτω θέμα δεν υπάρχει στην γραπτή διαμαρτυρία μου και δεν διαμαρτύρομαι για αυτό (δεν κυνηγάω πρωτιές, ούτε συναθλητές και φίλους) αλλά το αναφέρω εδώ έτσι απλά για σύγκριση

Τώρα αν εξετάσουμε την επαναπογείωση ενός συναθλητή, θα δούμε δυο μέτρα και σταθμά.

Ο πιλότος μετά από πτήση (προσωπική μου εκτίμηση 10-20 λεπτά), αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με την επιτάχυνση του (κόπηκε η μια αρτανη), και ενημέρωσε μεσω VHF ότι παει για προσγείωση. 15-20 λεπτά (μετά την προσγείωση του)επανήλθε στην απογείωση όπου και μετά από αλλαγή αρτανης επαναπογειώθηκε.

11,5 Επαναπογείωση
Σε περίπτωση σοβαρού προβλήματος που αναγκάζει τον πιλότο να προσγειωθεί αμέσως μετά την απογείωση, ο πιλότος μπορεί να ζητήσει άδεια από τον Δ Α για να επαναπογειωθεί. Ο Δ Α πρέπει να αποφασίσει αμέσως. Ο χρόνος απογείωσης του πιλότου παραμένει, πάντως, αυτός της πρώτης του προσπάθειας


Α)Σοβαρό πρόβλημα αναφέρει ο κανονισμός, παράγραφος 11,5 (και όχι αμέλεια πιλότου – που είναι η απουσία έλεγχου της επιτάχυνσης -)
Β) Αμέσως μετά την απογείωση, λεει ο κανονισμός και όχι αρκετά μετά (ήδη είχε μεγάλο ύψος δεξιά από την απογείωση λίγο μετά την πυραμίδα)
* Είναι σίγουρο ότι ο πιλότος δεν έκανε κάτι εκ΄του πονηρού, αλλά η τήρηση του κανονισμού ;;;

Για να προλάβω ερωτήσεις του τύπου, γιατί δεν έκανα έγγραφη ένσταση μέσα στο χρονικό περιθώριο, απαντάω ότι όπως αρκετοί συναθλητές γνώριζαν, τις επόμενες μέρες είχα επαγγελματικές υποχρεώσεις, με αποτέλεσμα να μάθω την τελική βαθμολογία της 2ης πτητικής ημέρας την αμέσως επόμενη ημέρα το απόγευμα.

Δεν θα προχωρήσω σε αλλά “παράπονα” μην με πουν και γκρινιάρη...

Με την ευκαιρία ας μου πει κάποιος ποιοι είναι οι λόγοι που περνάει κάποιος πειθαρχικό (μια και το άκουσα και αυτό);

• Δεν μπορώ να μην ευχαριστήσω το άτομο της διοργάνωσης που με μάζεψε (Τρίτη 20:00) με το προσωπικό του τζιπ από το πουθενά – γλίτωσα πολύ περπάτημα- αν και τα επίσημα καθήκοντα του στην συγκεκριμένη διοργάνωση ήταν άλλα.
• Επίσης, μπράβο σε όλους τους εθελοντές, τα πάντα σε αυτόν τον τομέα ήταν άψογα (ακόμα και η κάρτα του τετραπόδου “συναθλητή”)


Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του...... 8)

Dragon

Δέν έχετε τα κατάλληλα δικαιώματα να δείτε τα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Dragon
EN A
 
Δημοσ.: 3

Δημοσίευσηαπό andread » Τετ Ιούλ 26, 2006 12:58 pm

Ρε συ Dragon εχω βαρεθεί να ακούω grin grin grin

Πρώτον : γιατί η ανωνυμία ? 30 ατόμα είσαταν όλοι κι όλοι, δύσκολο είναι να καταλάβει κανείς ποιος είσαι ?

Δεύτερο: Για 1 λεπτό σε κόψανε ?!!! είναι να τραβάς τα μαλλιά σου ! Και γω θα τα έπαιρνα αρχικώς αλλά καλύτερα να το ξεπεράσεις, υπάρχουν πιο σοβαρά πραγματα για να ασχοληθείς απο τους 200-300-400 πόντους του ελληνικού πρωταθλήματος Π5. Αν κάτσεις να σκεφτείς τι αντιπροσοπευουν οι πόντοι αυτοι θα δεις οτι δεν αντιστοιχούν σε ΤΙΠΟΤΑ, γιαυτό μην χαλιέσε άδικως.

Τρίτο: Θεμιτό να κατακρίινεις την οργάνωση που εξάντλησε όλη της την αυστηρότητα πάνω σου, δεν φταίει σε τίποτα ο συναθλητής σου που του παρουσιάστηκε πρόβλημα στον αέρα.

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Re: Πανελλήνιο πρωτάθλημα 2006

Δημοσίευσηαπό Dragon » Τετ Ιούλ 26, 2006 2:16 pm

Ανωνυμία δεν νομίζω,( κύριε adread – Διαχειριστής ??- δεν βλέπω όνομα) απαλά έτσι βλέπω ότι συνηθίζετε να γράφετε όλοι στο forum
Όσο αφορά την βαθμολογία ξέρεις πολύ καλά ότι δεν είμαι από τους πιλότους που νοιάζονται και πολύ.
Ότι χαλιέμαι αδίκως θέλω να πιστεύω πως όχι (οι βαθμοί για μένα δεν αντιπροσωπεύουν τίποτα ιδιαίτερο αλλά για άλλους ???. ) Δεν ενδιαφέρομαι έτσι και αλλιώς για τους βαθμούς, αλλά για την πιθανότητα να βελτιωθεί η όλη κατάσταση στον χώρο του αλεξιπτώτου πλαγίας και να απομακρύνετε (από τα διοικητικά και διαδικαστικά) κάποια άτομα με περίεργο τρόπο κρίσης που επηρεάζουν τελικές αποφάσεις )
Τρίτο . θα συμφωνήσω απολύτως για τον συναθλητή μου (γι΄αυτο και δεν ανάφερα όνομα), αλλά πριν προχωρήσω στην ανακοίνωση του θέματος του εξήγησα την περίπτωση και πήρα την έγκριση του
• προσωπικά συμφωνώ ότι έπρεπε να επαναπογειωθει

Φιλικά Νίκος

Dragon
EN A
 
Δημοσ.: 3

Δημοσίευσηαπό badder » Τετ Ιούλ 26, 2006 2:16 pm

Ελα πάρε πάρε γρήγορες απαντήσεις.

1. Και ένα δευτερόλεπτο να είσαι εκτός χρόνου καταγράφεται από το gps και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για αυτό. Οι χρόνοι μετρούνται πάντα από gps. Δεν είναι σε καμία περίπτωση θέμα εξάντλησης αυστηρότητας, είναι απλά αντικειμενική αξιολόγηση.

2. Ο κανονισμός αναφέρει ότι η παράταση αναγράφεται στο πίνακα... αλλά δε λέει τίποτα για τη μη παράταση. "Ισχύει ότι αναγράφεται στο πίνακα" λέει. Οποιοσδήποτε λογικός άνθρωπος καταλαβαίνει ότι εφόσον δεν αναγράφεται παράταση , δεν υπάρχει. Και αν υπήρχε απορία ας γινόταν ερώτηση. Όχι να κάνουμε λάθη και μετά να ψάχνουμε στο κανονισμό να βρούμε που μπορούμε να πιαστούμε για να γκρινιάξουμε. Και το κλείσιμο ήταν για 15 λεπτά.

3. Όλοι όσοι πάνε σε αγώνα έχουν δουλιές αλλά αν θέλουν να παίρνουν μέρος σε έναν αγώνα πρέπει να ξέρουν εκτός από τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους. Ο κανονισμός είναι σαφής και μιλάει για συγκεκριμένα περιθώρια για τις ενστάσεις. Όχι όποτε ερμηνεύουμε το κανονισμό όπως θέλουμε και μας συμφέρει να τον χρησιμοποιούμε, αλλά όταν δεν μας συμφέρει να ζητάμε ειδική μεταχείριση.

Η επαναπογείωση κρίθηκε από το ΔΑ σωστή διότι η προσγείωση του πιλότου έγινε για λόγους ασφαλείας. Όταν πετάς με 25-30 χλμ αέρα στο βουνό και σου κοπεί η επιτάχυνση είναι πρωτίστως θέμα ασφαλείας. Ο πιλότος είχε πολύ ύψος και ενημέρωσε το ΔΑ αγώνα για το πρόβλημα. Η επιτάχυνση ήταν όντως κομμένη κάτι που μπορεί να συμβεί σε όλους. Ο ΔΑ αποφάσισε την επαναπογείωση.

Εγώ που είδα όλη τη κατάσταση πραγματικά απορώ για το κόλλημα που έχεις φάει σε αυτό το θέμα. Δε προτιμάς να ασχολείσαι με πιο ουσιαστικά πράγματα όπως να μαζευόμαστε όλοι μαζί και πετάμε για τη διασκεδαση μας, και να αφήσεις τους αγώνες και τους κανονισμούς για αυτούς που πραγματικά ασχολούνται.

Το άτομο που σε μάζεψε έιναι το ίδιο άτομο στο οποίο γκρινιάζεις. Ο ΔΑ που είχε πάει να δει το τασκ με το αυτοκίνητο του και σε έφερε πίσω. Μήπως επειδή είχε άλλα καθήκοντα βάση κανονισμού, δεν έπρεπε να σε πάρει?

Δεν ασχολούμαστε με τίποτα πιο ουσιαστικό λέω εγώ? Σε τι παραλίες θα πετάξουμε φέτος... πόσοι θα πάμε στη Κρήτη για το ακριβείας... πόσα σουβλάκια θα φάμε σήμερα μετά τη πτήση ηλιοβασιλέματος... και άλλα σημαντικά. :)

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Πανελλήνιο πρωτάθλημα 2006

Δημοσίευσηαπό DrFlight » Πέμ Ιούλ 27, 2006 10:22 am

Dragon έγραψε:
Δημοσιεύω μέρος από την διαμαρτυρία που έστειλα (με τον πρόεδρο της λέσχης που ανήκω) στην συνάντηση που είχαν οι πρόεδροι λεσχών Αλεξιπτώτου Πλαγίας την 21/7/06 (Παρασκευή).


Ρε συ Νίκο ποιά συνάντηση προέδρων Λεσχών ήταν αυτή που λές? Η Γενική Συνέλευση των Σωματείων ήταν πάντα η αποθέωση της Δημοκρατίας και στην οποία συνέλευση σωματείων πάντοτε (ακόμα και επί Ανέστη- ας με διοθώσει κάποιος) όλοι οι ενασχολούμενοι με το παραπέντε είχαν κάθε δικαίωμα όχι μόνο να παρακολουθήσουν αλλά και να πουν ελεύθερα τη γνώμη τους. Αλλά δικαίωμα ψήφου εχουν μόνο οι πρόεδροι ή οι εντεταλμένοι των Λεσχών.
Εγινε κάποια αλλαγή φέτος? Γιατί ..?

'Paragliding and Aviation' blog
http://drflight.blogspot.com/
Vangelis 'drflight' Patra.
DrFlight
Competition
 
Δημοσ.: 313

Δημοσίευσηαπό badder » Πέμ Ιούλ 27, 2006 10:38 am

Νίκο ο ΔΑ έλαβε την επιστολή σου και το θέμα είναι καθαρά θέμα αγώνα και δεν έχει σχέση με τα σωματεία. Άλλωστε νομίζω ότι το θέμα λύθηκε χθές και ξεκαθάρισες ποιο ήταν ακριβώς το πρόβλημα, το οποίο δεν είχε σχέση ούτε με τον ΔΑ ούτε με το σωματείο που διοργάνωνε τη συνάντηση.

Στα σοβαρά πράγματα τώρα, πορεύσου και εσύ με την ιδέα της νέας Β' κατηγορίας για να μην έχεις τέτοια προβλήματα στο μέλλον. Εμπρός για ένα παράθυρο που δεν θα κλείνει ποτέ...

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Πανελλήνιο πρωτάθλημα 2006

Δημοσίευσηαπό cumulus » Πέμ Ιούλ 27, 2006 11:17 am

Θα ήθελα και εγώ με την σειρά μου να κάνω κάποιες διευκρινήσεις.
Ο Νίκος όντως με πήρε τηλέφωνο και μου ανήγγειλε ότι θα αναφερθεί στην περίπτωση της επαναπογειωσης μου, του είπα ότι δεν με ενοχλεί και δεν με νοιάζει …
Επειδή όμως στο δίκτυο μπορεί να γράφει και να καταλαβαίνει ότι θέλει ο κάθε ένας.
12 λεπτά μετά την απογείωση μου λίγο δεξιότερα από την απογείωση στα 850 μέτρα ( καμία σχέση με την Πυραμίδα ) έσπασε η μια αρτάνη της επιτάχυνσης, αποφάσισα ότι λόγο των συνθηκών που επικρατούσαν θα ήταν επικίνδυνο να συνεχίσω την πτήση μου και αφού ειδοποίησα την διοργάνωση πήγα για προσγείωση.
Δεν ζήτησα καμία άδεια και δεν χωράει αμφιβολία ότι ήταν θέμα ασφαλείας και σοβαρό πρόβλημα. Τώρα αν είναι αμέλεια είναι άλλο θέμα, δηλαδή μια εμπλοκή στις αρτάνες δεν είναι αμέλεια ; Επισυνάπτω το αρχείο της συγκεκριμένης πτήσης.
Τώρα όσον αφορά το πρωτάθλημα, κάποια πράγματα μας άρεσαν και άλλα όχι , κάποιοι προσπάθησαν και κάποιοι άλλοι προσπάθησαν περισσότερο. Το σημαντικότερο πιστεύω είναι να αναγνωρίζουμε τα λάθη μας για να μαθαίνουμε από αυτά και να προσπαθούμε να φέρνουμε κόσμο και σπόνσορες στο βουνό και στους αγώνες και όχι να τους διώχνουμε .
Τέλος θέλω και εγώ να ευχαριστήσω όλα τα παιδιά που δούλεψαν εθελοντικά για να διεκπεραιωθεί αυτό το πρωτάθλημα.

Δέν έχετε τα κατάλληλα δικαιώματα να δείτε τα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Ο καλυτερος πιλοτος ειναι αυτος με το μεγαλυτερο χαμογελο μετα την πτηση ! :lol:

http://www.youtube.com/profile?user=manoskyriakakis

http://www.o2paragliding.gr/
cumulus
Competition
 
Δημοσ.: 213


Επιστροφή στην Συζητήσεις

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

cron