Ημερομηνία Κυρ Μάιος 04, 2025 6:39 pm
Text Size
Αρχική Κοινότητας Γενική Συζήτηση Συζητήσεις

Συζητήσεις

ΠΕΡΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Θέματα γενικού ενδιαφέροντος που αφορούν τον χώρο του αλεξιπτώτου πλαγιάς.

Συντονιστής: Moderators

ΠΕΡΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό RITAS » Παρ Οκτ 24, 2008 7:21 pm

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΟΣΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ 1/2, ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΠΤΕΡΥΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ.
ΒΛΕΠΟΥΜΕ Π.Χ. ΠΩΣ ΤΟ Α ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΜΕ 1/2 ΣΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ Β ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ 1/2.
ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΥΟ ΠΤΕΡΥΓΕΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ? ΑΝ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΗΤΑΝ ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 100 ΔΕΝ ΘΑ ΒΛΕΠΑΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ? ΑΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Η Α ΠΤΕΡΥΓΑ ΠΑΙΡΝΕΙ 80/100 ΚΑΙ Η Β 95/100, Η Β ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΗ? ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΒΑΘΜΟ (1/2), ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ.
ΕΠΙΣΗΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ Η ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ Η ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ Η ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΛΕΙΝΕΙ? ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΤΕΡΥΓΑ ΓΝΩΣΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ, ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΜΕ 1/2. ΜΗΠΩΣ ΤΟ DHV H ΑΛΛΙΩΣ LTF ΕΥΝΟΕΙ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ?

RITAS
EN A
 
Δημοσ.: 5

Re: ΠΕΡΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό MIK » Παρ Οκτ 24, 2008 8:33 pm

Χωρίς να ξέρω πολλά απλά τη γνώμη μου καλύτερα να βοηθήσει κάποιος που έχει πετάξει και ξέρει πολλά ασόδυα εγώ 4-5 έχω πετάξει χωρίς πολλά κλεισίματα. Λίγα και καλά :cry:

RITAS\";p=\"13388 έγραψε: ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΟΣΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ 1/2, ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΠΤΕΡΥΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ.


Τεράστιες διαφορές. Όλες οι πτέρυγες είναι διαφορετικές και κάθε εταιρία έχει τη δικιά της φιλοσοφία. Επίσης ποτέ ένα κλείσιμο δεν είναι ίδιο με ένα άλλο. Το πενηντάρι στο ίδιο ασόδυο μου έχει βουτήξει τη μια και έχει αδιαφορήσει την άλλη. Παρόλα αυτά σε πολύ γενικές γραμμές όλα τα σύγχρονα ασόδυα στα κλεισίματα ΑΝ αντιδράσεις όπως λέει το manual θα βγουν μόνα τους. Και μόνο αυτό στοχεύει η dhv(ltf) τίποτα άλλο.

Θεωρητικά πάντα μπορεί ένα αλεξίπτωτο να είναι "διάολος" αλλά να πάρει dhv 1 χωρίς φυσικά να λέω ότι κάτι τέτοιο να έχει βγει στην αγορά.

RITAS\";p=\"13388 έγραψε: ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΥΟ ΠΤΕΡΥΓΕΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ? ΑΝ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΗΤΑΝ ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 100 ΔΕΝ ΘΑ ΒΛΕΠΑΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ? ΑΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Η Α ΠΤΕΡΥΓΑ ΠΑΙΡΝΕΙ 80/100 ΚΑΙ Η Β 95/100, Η Β ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΗ? ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΒΑΘΜΟ (1/2), ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ.


Αν δεν τα πετάξεις δεν θα βγάλεις καμία άκρη. Ρώτα ανθρώπους που τα έχουν πετάξει. Παρόλα αυτά γενικά τα αλεξίπτωτα που έχουν πολλούς άσσους και ασόδυα (ακόμα και δυάρια) ναι θα αντιδράσουν προβλέψιμα σε αυτά που τα έχει τεστάρει η dhv.

RITAS\";p=\"13388 έγραψε: ΕΠΙΣΗΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ Η ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ Η ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ Η ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΛΕΙΝΕΙ?


Έχει συζητηθεί πολύ στο pg forum. Μπορείς να φανταστείς test "κλεισιμότητας" αλεξιπτώτου αντικειμενικό με μετρήσεις? Πολύ θα με ενδιέφερε να πει κόσμος ιδέες για το πως μετράς το πόσο κλέινει ένα αλεξίπτωτο. Και μετά υπάρχουν τρεις διαχωρισμοί που άντε μέτρα τους σε μέτρηση για 50 αλεξίπτωτα στις ίδιες συνθήκες για 4-5 μεγέθη:

1. Κλεισίματα που θα φας χωρίς να κρατάς τα φρένα ή πχ με 5 πόντους φρένα

2. Κλεισίματα που θα φάμε εγώ και εσύ αν κάνουμε κάθε προσπάθεια με καλό active flying να μη φάμε

3. Kλεισίματα που θα φάει ο slavec που πετάει το ίδιο πανί πχ 50 θερμικές ώρες.

Για μένα πιο σημαντικό είναι ο σωστός συνδιασμός μυνημάτων που ίσως στην αρχή φοβίζουν και να μη κλείνει γενικά ώστε και να τα προλαβαίνεις αλλά και και να νιώθεις ασφάλεια.


RITAS\";p=\"13388 έγραψε: ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΤΕΡΥΓΑ ΓΝΩΣΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ, ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΜΕ 1/2. ΜΗΠΩΣ ΤΟ DHV H ΑΛΛΙΩΣ LTF ΕΥΝΟΕΙ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ?


Και εγώ. Από ότι έχω ακούσει ναι ευνοεί.

Γενικά πάντως ρώτα την περιοχή που είσαι και μπες στο pgforum να βρεις πληροφορίες για το συγκεκρiμένο αλεξίπτωτο που σε ενδιφέρει. Όσο και να θέλουμε να ωραιοποιήσουμε το αλεξίπτωτο που πετάμε θα καταλάβεις αν είναι για σένα.

Τέλος άρκετές μάρκες βγάζουν "low end" 1/2 και "high end" 1/2. Όλα τα low end των αξιόπιστων κατασκευαστών είναι υπερασφαλή και όλα τα high end επίσης υπερασφαλή αλλά συνήθως θέλουν πιο πολύ active flying αλλιως θα τα τρως. Από τις εταιρίες που βγάζουν ένα 1/2 πιστεύω όλα θα είναι ασφαλή. Παρόλα αυτά όλα τα αλεξίπτωτα στις αναταράξεις θέλουν active flying. Και μέχρι να το "έχεις" σε κάποιο βαθμό καλό είναι άσος ή low end 1/2.

Κάνας πιο έμπειρός γιατί ειδικά για ασόδυα χτυπάει συχνά το τηλέφωνο μου να τους πω γνώμη...μη πάρω στο λαιμό μου κανένα

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Δημοσίευσηαπό Agelos » Παρ Οκτ 24, 2008 9:53 pm

Τα τεστ που γίνονται για τα αλεξίπτωτα, βαθμολογούνται με βάση του δεν κάνω τίποτα. Δηλαδή πχ σε ένα ασύμμετρο μπροστινό, πόση ώρα θα κάνει να ξανανοίξει χωρίς ο πιλότος να αντιδράσει- αμέσως, 90 μοίρες , μισή στροφή, 360 μοίρες. Αν ένα αλεξίπτωτο πάρει έστω και ένα 2 σε όλα τα τεστ τότε είναι δυάρι, ασχετα αν στα υπόλοιπα έχει πάρει 1 ή 1-2. Το πρόβλημα με αυτά τα τεστ είναι ότι δεν λαμβάνουν υπόψην τους την αντίδραση του πιλότου όταν βρεθεί σε μια τέτοια κατάσταση, που μπορεί λόγω απειρίας να υπερδιορθώσει και να βρεθεί σε δύσκολη κατάσταση. Το καλύτερο για μας είναι να μην παίρνουμε αλεξίπτωτα πάνω από τις δυνατότητές μας και όταν βρεθούμε σε δύσκολες καταστάσεις, να ακολουθούμε το φίλο τραγουδιστή Χατζηγιάννη στο άσμα "Χέρια ψηλά" το οποίο σαν λύση σε ένα αλεξίπτωτο 1 ή 1-2 είναι το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε είτε πρόκειτε για high end είτε για low end.
Από εκαί και πέρα συμφωνώ με τον ΜΙΚ κάθε κατασκευαστής φτιάχνει πανιά με διαφορετι΄κη αίσθηση. Άλλοι με πολλά μυνήματα δηλαδη περισσότερο κούνημα και άλλοι με λιγότερα δηλαδή νιώθει την πτέρυγα συμπαγή από πάνω σου. Το πιο θα προτιμήσεις είναι θέμα δικό σου. Πάντως είναι μεγάλο συν να αισθάνεσαι κάλά με την πτέρυγά σου και ας μην είναι high end σε κάνει να ευχαριστιεσι την πτήση και να προχωράς παραπέρα σε αντίθεση αν έχει μια πιο "καλή" και την φοβάσαι

Agelos
Competition
 
Δημοσ.: 271

Re: ΠΕΡΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό andread » Παρ Οκτ 24, 2008 11:27 pm

MIK\";p=\"13390 έγραψε:Κάνας πιο έμπειρός γιατί ειδικά για ασόδυα χτυπάει συχνά το τηλέφωνο μου να τους πω γνώμη...μη πάρω στο λαιμό μου κανένα


Μιχάλη , οι πιο έμπειροι δεν μπορουν να εκφέρουν αντικειμενική άποψη για τα 1/2. Αν ο καποιος πετάει συνέχεια DHV 2-3 ή και εκτος πιστοποίησης οτιδήποτε απο 2αρι και κάτω τους φαινεται βράχος / βαρετό.

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Re: ΠΕΡΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό frog » Σάβ Οκτ 25, 2008 11:01 am

TO DHV LTF πλέον δεν μας λέει πόσο εύκολα ή δύσκολα κλείνει μια πτέρυγα αλλα το πώς θα αντιδράσει μετά το κλείσιμο, οπότε υπάρχουν πτέρυγες που κλείνουν περισσότερο και πτέρυγες που κλείνουν λιγότερο ή κουνάνε λιγότερο ή περισσότερο ανάλογα με την φιλοσοφία του κατασκευαστή αλλά παρόλα αυτά είναι στην ίδια κατηγρορία γιατί αφού κλείσουν συμπεριφέρονται με περίπου τον ίδιο τρόπο. Αυτό ισχύει σε όλες τις κατηγορίες και όχι μονο στα 1-2. Το DHV ή LTF βασίζεται αποκλειστική στην υποκειμενική γνώμη του πιλότου που κάνει τις δοκιμές γίνονται δοκιμές από 2 πιλότους. Βέβαι α οι άνθρωποι είναι επαγγελματίες και προσπαθούν να είναι όσο αντικειμενικοί γίνεται αλλα μπαίνει ο ανθρώπινος παράγοντας σε μεγάλο βαθμό.

Μην πετάς πιό γρήγορα από τον φύλακα άγγελο σου
frog
Competition
 
Δημοσ.: 349

Re: ΠΕΡΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό RITAS » Σάβ Οκτ 25, 2008 12:12 pm

Η ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΕΣΤΣ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΜΙΑ ΠΤΕΡΥΓΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΝΟΙΓΕΙ. ΕΝΑ ΑΣΦΑΛΕΣ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ, ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΕΙ ΔΥΣΚΟΛΑ. ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΣΟΙ ΕΙΤΕ ΔΥΑΡΙΑ ΕΙΤΕ ΤΡΙΑΡΙΑ. ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΑ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΜΙΑ ΠΤΕΡΥΓΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ 2 ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΝΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΙΛΟΤΩΝ?

RITAS
EN A
 
Δημοσ.: 5

Re: ΠΕΡΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό frog » Σάβ Οκτ 25, 2008 12:45 pm

Μα η πτέρυγα με τον τρόπο που είναι κατασκευασμένη δηλαδή χωρίς σκελετό κλείνει δεν υπάρχει πτέρυγα που δεν κλείνει και δεν εχει να κάνει με την ασφάλεια αλλα με τον τρόπο κατασκευής του αλεξιπτώτου πλαγιάς και την αρχή λειτουργείας της πτέρυγας αν θέλεις κάτι που δεν κλείνει πάρε αετό.

Μην πετάς πιό γρήγορα από τον φύλακα άγγελο σου
frog
Competition
 
Δημοσ.: 349

Δημοσίευσηαπό andread » Σάβ Οκτ 25, 2008 12:57 pm

Πολύ σωστά, το κλεισιμο της πτέρυγας οσο και αν ακουγεται παράξενο ΕΙΝΑΙ ενας μηχανισμος ασφαλείας -εκτόνωσης της ενέργειας

Δεν ειναι δύσκολο να καταστευαστεί μια πτέρυγα με 100% κλειστές κυψέλες με πχ ηλιο ή ακομα και με αέρα.
Το πρόβλημα είναι οτι σε καταστάσεις που η πτέρυγα πέρνει μεγάλες κλίσεις μπορει πολυ εύκολα να αναπτυχθούν μεγάλες ταλαντώσεις.

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Re: ΠΕΡΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό george29041 » Σάβ Οκτ 25, 2008 1:22 pm

Φιλε RITAS δεν ειναι τοσο ευκολο να γινει τεστ για το ποσο ευκολα κλεινει μια πτερυγα ,ποσο μαλλον να βγουν σωστα και αντικειμενικα συμπερασματα απο το τεστ αυτο.
Θα επρεπε ο πιλοτος να πεταξει σε περιβαλον με αναταραξεις χωρις να κανει προσπαθεια να ισοροπει την πτερυγα και να αξιολογησει αναλογα τις αντιδρασεις της,πως ομως θα βαθμολογησει την επομενη αν οι συνθηκες δοκιμης δεν ειναι ακριβως ομοιες που ειναι αδυνατο να ειναι οπως ξερεις.
Αντιθετα στις δοκιμες που γινωντε με το παρων συστημα ο πιλοτος προκαλει την παραμορφωση και εκτιμα την επαναφορα σε περιβαλον χωρις αναταραξεις.
Την τελικη αξιολογηση μιας πτερυγας στο ποσο φιλικη ειναι απο αποψη κλεισιματος την κανουμε εμεις που την πεταμε, παντα υποκειμενικα γιατι εχει αμεση σχεση με τους χειρισμους μας και το ποσο υσχηρη ειναι η αναταραξη που προκαλει το κλεισιμο,πραγματα καθολου ευκολα να μετρηθουν.

ΠΟΛΥ ΓΡΑΦΕΙΣ...ΛΙΓΟ ΠΕΤΑΣ :lol: :lol: :lol:
george29041
Competition
 
Δημοσ.: 376

Re: ΠΕΡΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό gianisAPCO » Κυρ Οκτ 26, 2008 12:30 am

Φιλε RITAS. Μιας και έθιξες το θέμα ασφάλειας θα σου γράψω λίγες σκέψεις μου.Το 1998 μετά απο 4 χρόνια σε αυτό το ''hoby'' κατ'εμένα και αφού είχα σταδιακά ανέβει κατηγορίες DHV,χωρίς ατυχημα,(edel space 1-edel super space 2 και κάποιο stadar της paracute franse πριν απο αυτά) θεώρησα οτι ήμουν έτημος για υψιλές επιδώσεις και αγόρασα ενα up kento DHV 2-3 ή 3 ?.ΩΡΑΙΟ πανί!!!!!,με κράταγε στον αέρα χωρίς πολύ προσπάθεια απο εμένα οταν οι άλλοι κατέβεναν.Ενιωθα την πτέριγα τόσο άκαμπτη πάνω απο το καφάλι μου σαν να ήταν απο ξύλο,και ετσι ήταν.Κάποια στηγμή το ''ξύλο'' μου έκλησε το μισό και δεν ήθελε να ξανανήξει.Μπήκα σε SPIN μέχρη την γη.Ευτηχώς ήμουν χαμηλά και στην 2η στροφή βρέθηκα με ενα δέντρο αγκαλιά(πάλι καλά) και ενα πόδι στο γύψο για 3 μήνες να βλέπω τους άλλους να πετάνε. :( Γιατί το έπαθα αυτό??...
Πέταγα μέσα σε στενή κυλάδα δίπλα σε κατακόρηφο βράχο με πλάγιο άνεμο μια μέρα με αναταράξεις με πτέριγα 2-3 ή 3...
Τι κατάλαβες απο αυτά??? :roll:
Θα σου πω εγω.
[b]Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΤΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ.
Μη περιμένης να σου εγγυηθή κανένας και τίποτα για την ασφαλειά σου.
Οτι πτέριγα και να έχεις εσυ την κατευθύνης εκεί που πρέπει τις ημέρες που πρέπει και με τον τρόπο που πρέπει.
Εγω τώρα πετάω με 1-2 που δεν εχει να ζηλέψει τίποτα απο τα 2αρια σε επιδόσεις

Εκεί ψηλά στην μοναξιά κι τρέλα πήγε στα βουνά.DHV 2-3 και 4 αμ'πως 8)
gianisAPCO
EN B
 
Δημοσ.: 107

Δημοσίευσηαπό vagos » Κυρ Οκτ 26, 2008 8:16 am

Εγω τώρα πετάω με 1-2 που δεν εχει να ζηλέψει τίποτα απο τα 2αρια σε επιδόσεις
[/quote]\


ποσο σιγουρος εισαι γι' αυτο?.........και πως το συμπερανες??? :shock:


επιδη ειναι καλο να λεμε τα συκα ,συκα & τη σκαφη,σκαφη :twisted: ,,,εγω παλι ειμαι σιγουρος οτι εαν συγκρινεις το super dhv1-2 σου (ανεξαρτητου μαρκας) σε πραγματικες συνθηκες,,,,,,,,,(κοντρα αερα-καθοδικα-λογο με επιταχυνση κτλπ) μονο ηττες θα βλεπεις σχεδον με ολα τα συνομηλικα dhv 2.....!!!!!!!! :lol:

............που θελω να καταληξω????????

η ΔΙΑΦΟΡΑ ανα κατηγορια ειναι αρκετη και ξεκαθαρη ....... αυτο ειναι δεδομενο!!!

:idea: το αν θελει καποιος να εξεληχθει πτητικα ειναι καθαρα δικο του θεμα,,,,,,,,,και ειναι λαθος να τον περιοριζουμε,,,,,οσο ειναι λαθος και να τον παροτρυνουμε ομως ,,,,,,,,,,(διχως να θελω να πω οτι δεν αξιζει να συμβουλευτει απο ατομα που αυτος μπορει να κρινει οτι ειναι αξιοι και αμερολιπτοι συμβουλατορες!!!!)

8) η εξελιξη ,,,,ειναι εξελιξη και δεν μπορουμε απλα να κλεινουμε τα ματια η να γυρναμε την πλατη σε αυτη,,,,,,,,,,,,,εαν καποιος πιλοτος εχει τη απαραιτητη πειρα και βαζει τις καταληλες ωρες πτησης που χρειαζεται ανα κατηγορια , τοτε ναι,,, να παρει dhv 2 και dhv 2-3,,,,η διοφορα ειναι αξιοσεβαστη!!!

:oops: ,,,,να πω αλλη μια για τα SIV,,,,,,,,,???ασε θα αρχισει ο harla να μας κραζει παλι στο βουνο :lol: :lol: :lol:


:? ξερω οτι ειμαι λιγο off topic ,,,,,,sorry !!!

θελω 2-3.....επιγοντως! :lol:

vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1013

Re: ΠΕΡΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό yannis » Κυρ Οκτ 26, 2008 10:10 am

Εγω τώρα πετάω με 1-2 που δεν εχει να ζηλέψει τίποτα απο τα 2αρια σε επιδόσεις
[/quote]\

Ειμαι δυο χρονια σχεδον στο βουνο,και απο οταν ξεκινησα να πεταω,ακουω για τους καλους ασους που δεν εχουν να ζηλεψουν σε τιποτα απο τα 1-2,για τα καλα 1-2 που δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο τα 2,και φυσικα για καποια 2 που ειναι ισαξια ή και καλυτερα? απο 2-3.
Και καθομαι και σκεφτομαι οτι κακος απο ενα 1-2 πηρα 2αρι.Θα το δωσω και θα ψαξω να βρω τον σουπερ ασο...αφου 1=1-2=2=2-3...ή 1=2-3:)

μονο ηττες θα βλεπεις σχεδον με ολα τα συνομηλικα dhv 2.....!!!!!!!!

αυτο ξαναπεστο.... :(

Μας παρεσυρε ο βαγγελης και το καναμε κ....λος το topic....

http://www.cretanparagliding.gr

After all,its all about having fun!
yannis
Competition
 
Δημοσ.: 233

Re: ΠΕΡΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό achim » Κυρ Οκτ 26, 2008 10:26 am

Ουφφφφφ...
τα έχουμε συζητήσει δεκάδες φορές μέσα και έξω από το φόρουμ για την αδυναμία των οργανισμών πιστοποίησης του να καταδείξουν αν ένα αλεξίπτωτο είναι καλό ή κακό.

Κατά καιρούς έχουν βγει δήθεν ασφαλέστατα αλεξίπτωτα που όμως στο πέρασμα του χρόνου και μετά από (συνολικά) χιλιάδες ώρες πτήσεων από τους κατόχους τους καταλάβαμε ότι ήταν προβληματικά.

Επίσης έχουν βγει ασφαλέστατα αλεξίπτωτα τα οποία όμως στρίβουν σαν υπερωκεάνια στο μικρολίμανο, που έχουν άθλιο pitch που συγκρίνεται μόνο με παιδική κούνια σε λούνα πάρκ, απαράδεκτο Roll (που θα το ζήλευε και η πιο κουνιστή βάρκα ανοιχτά της Πάρου με 10 μποφόρ) και πολλές άλλες αιτίες ικανές να προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα στον χειρισμό τους .

Άρα λοιπόν που την είδατε την ασφάλεια?
Δηλαδή μόνο η παθητική ασφάλεια είναι που μετράει πλέον? Η ενεργητική που πάει? Ποιος οργανισμός πιστοποίησης θα μου τεστάρει το αλεξίπτωτο για ενεργητική ασφάλεια (που κατά τη γνώμη μου είναι τις περισσότερες φορές αυτή που μας βγάζει από τα δύσκολα)?
Η απάντηση είναι : κανείς.
Μόνο το όνομα που θα αποκτήσει η συγκεκριμένη πτέρυγα μέσα στο χρόνο από τους πιλότους που την πετούν είναι κάτι το πειστικό.

Φανταστείτε λοιπόν ένα αυτοκίνητο με όλα τα καλούδια της παθητικής ασφάλειας επάνω του αλλά χωρίς γκάζι, χωρίς φρένα, χωρίς σοβαρό σύστημα διεύθυνσης, χωρίς γεωμετρία που θα «διαβάζει» το δρόμο και πολλά άλλα. Θα ισχυριζόταν ποτέ κανείς ότι επρόκειτο για ασφαλές αυτοκίνητο. ΠΟΤΕ!!!!

Προτιμάτε λοιπόν τις πτέρυγες που στις αναταράξεις "κόβουν" και συνεχίζουν να πετάνε και δε κάθονται απλώς μέσα σε αυτές κάνοντας "κούνια - μπέλα".
Προτιμάτε πτέρυγες που στρίβουν με χειρουργική ακρίβεια δείνοντας στο πιλότο την αίσθηση κάθε στιγμή ότι "το έχω".
Προτιμάτε πτέρυγες που όταν πατάς επιτάχυνση για οποιονδήποτε λόγο να συνεχίζουν να πετούν "μπροστά" και΄όχι σε "ελεύθερη πτώση".
Προτιμάτε πτέρυγες που συνεργάζοντε άψογα με το δικό σας στύλ χειρισμού και πτήσης.
Προτιμάτε πτέρυγες που σας στέλνουν άμμεσα και ακριβέστατα τα μηνύματα για το τί γίνεται "εκεί έξω" χωρίς τεράστιες διαδρομές στο pitch ή στο roll.


Θα μπορούσα να αναφερθώ ακόμα σε πολύ "ειδικά" θέματα, αλλά θα πλατιάσω πολύ και θα σας κουράσω. Τα υπόλοιπα λοιπόν απο κοντά.

Γιατί λοιπόν αφήνουμε την εκλογή της επόμενης πτερυγάς μας μόνο στα ελλιπέστατα τεστ των οργανισμών πιστοποίησης?

Εν κατακλείδι, η άποψη μου είναι: πετάξετε την υψηλότερη κατηγορία που μπορείτε (χειριστικώς και ψυχολογικώς). Και επειδή χειριστικώς μπορούν πάρα πολλοί πιλότοι στην Ελλάδα αλλά «κολλάνε» ψυχολογικώς γιατί κάποιοι τους φουσκώνουν με ένα κάρο «παπαριές» περί επικινδύνων αλεξιπτώτων, τολμήστε και κάνετε την υπέρβαση και θα καταλάβετε τι ακριβώς εννοώ.

Όλα τα αλεξίπτωτα (ακόμα και τα αγωνιστικά) βγαίνουν για να πετούν και όχι για να τσακίζουν τους πιλότους.
Καμία εταιρία δεν θέλει ένα κακό αλεξίπτωτο στη γκάμα της.

Καλές πτήσεις
Ιωακείμ

achim
Competition
 
Δημοσ.: 549

Re: ΠΕΡΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό gianisAPCO » Κυρ Οκτ 26, 2008 5:39 pm

Δεν κατάλαβα γιατί σταθήκατε στην τελευταία πρόταση μου και όχι σε αυτήν με τα έντονα κεφαλαία γράμματα φίλε vago και yanni????????
Το θέμα είναι η ασφάλεια αν δεν κάνω λάθος.Οσο για τα σημπερασματα της επιδωσης του 1-2 τα εχω βγάλει φίλε vago απο ολα αυτά που γράφεις μετά απο πολλές ώρες πτήσης με αυτό.
Παρεπιπτόντος... εχω και πετάω και competition πανί τελευταίας τεχνολογίας,αρα εχω μέτρο σήγκρησης.

Εκεί ψηλά στην μοναξιά κι τρέλα πήγε στα βουνά.DHV 2-3 και 4 αμ'πως 8)
gianisAPCO
EN B
 
Δημοσ.: 107

Re: ΠΕΡΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό andread » Κυρ Οκτ 26, 2008 5:58 pm

RITAS\";p=\"13388 έγραψε:ΜΗΠΩΣ ΤΟ DHV H ΑΛΛΙΩΣ LTF ΕΥΝΟΕΙ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ?


Νομίζω οτι ισχυει το εξής: Δεν ευνοεί το LTF κάποιες εταιρείες αλλά οι εταιρείες αυτές αποφάσισαν να εκμετελευτούν τις αδυναμίες του συστήματος αξιολόγησης και να τριμάρουν σχεδια απο 2αρια ωστε να περασουν τα τεστ ως 1/2. Αυτά τα αλεξιπτωτα θα τα δεις να αναφέρονται ως HOT 1/2 ή high-end LTF 1/2

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό vagos » Δευτ Οκτ 27, 2008 2:25 am

GianisAPCO\";p=\"13412 έγραψε:Δεν κατάλαβα γιατί σταθήκατε στην τελευταία πρόταση μου και όχι σε αυτήν με τα έντονα κεφαλαία γράμματα φίλε vago και yanni????????
Το θέμα είναι η ασφάλεια αν δεν κάνω λάθος.Οσο για τα σημπερασματα της επιδωσης του 1-2 τα εχω βγάλει φίλε vago απο ολα αυτά που γράφεις μετά απο πολλές ώρες πτήσης με αυτό.
Παρεπιπτόντος... εχω και πετάω και competition πανί τελευταίας τεχνολογίας,αρα εχω μέτρο σήγκρησης.



γιατι πολυ απλα ,,,,,,,δεν μπορω με τιποτα να δεχτω αυτην την αποψη ως σωστη.........!Μετα απο 1500-1700 ωρες πτησης με πτερυγες πικοιλων εταιριων και επιπεδων,εχω τελειως αντιθετη αποψη και την εκφρασα ξεκαθαρα

οσο για τις προτασεις που ειναι με κεφαλαια γραμματα,,,,,,,,,συμφωνω και τις βρισκω σωστοτατες!!!


,,,Τελος εαν οντως το συγχρονο competition σου δεν εχει περισσοτερες επιδοσεις απο το 1-2 σου,,,,ψαξτο λιγο καποιο προβλημα θα εχει το πανι :) :) :)

vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1013

Re: ΠΕΡΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό RITAS » Δευτ Οκτ 27, 2008 8:57 pm

ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΠΩΣ Ο Α ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ Α ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΩΝ. Ο Β ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ Β ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΩΝ. Ο Γ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ Γ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΩΝ. Η Α ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ. ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΙ ΣΤΟΝ Γ, ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΤΗΣ Γ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, ΑΦΟΥ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ (ΕΜΠΟΡΟΣ) ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ (ΚΑΛΩΣ) ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ ΤΟΥ. Ο ΜΑΘΗΤΗΣ, ΜΗ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΠΟΛΛΑ, ΘΑ ΑΡΚΕΣΤΕΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΤΟΥ (ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ). ΕΑΝ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΚΑΡΤΟ, ΤΟΤΕ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΑΣΥΜΦΟΡΗ ΑΓΟΡΑ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ. ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΑΜΕΣΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΟΣΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ? Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 1/2 Π.Χ. ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ, ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ?
ΟΤΑΝ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΠΕΤΑΩ ΤΟ 2000 ΣΕ ΕΝΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ, ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ, ΠΩΣ ΤΟ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΠΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΝΟΜΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ.
ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ? ΓΙΑΤΙ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΟΥ.
ΓΙΑΤΙ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΑΥΤΟ? ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΟΥ. ΠΙΘΑΝΟΝ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΡΧΑΡΙΟ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ. ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ SITES ΕΧΕΙ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

RITAS
EN A
 
Δημοσ.: 5

Δημοσίευσηαπό andread » Δευτ Οκτ 27, 2008 11:48 pm

Νομίζω οτι η κατάσταση έχει βελτιωθεί σαφώς απο το 2000. Σημερα υπάρχει περισσότερη πληροφόρηση και ευτυχώς έχει ξεπεραστεί και η μόδα του 2000 να ξεκιναει κανεις με 'performance' ή και 'competition'.

Το κατα πόσο εύκολα θα κλείσει ενα 1/2 σε σχέση με ενα αλλο είναι εύκολο να το δει κανεις, αμα εχουμε 2 αλεξίπτωτα ιδιας χρονιάς απο τα οποία το ένα εχει 2 χιλ μεγαλύτερη ταχύτητα trim , και 0.3 καλυτερο λόγο ε...
πρεπει να εχεις διδακτορικό για να καταλάβεις πιο θα δημιουργήσει πιο πολλά προβληματα στα χέρια ενος αρχάριου? Ας μου πούνε οτι υπεραπλουστέυω... αλλα η αλήθεια είναι πάντα απλή, πολύπλοκες ειναι οι εξαιρέσεις.

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Re: ΠΕΡΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό achim » Τρί Οκτ 28, 2008 11:25 am

Ψάξτε να βρείτε την ασφάλεια και τις επιδόσεις στην συνεχή προπόνηση σας και τον κατάλληλο χειρισμό για αυτά που θέλετε να πετύχετε εν πτήση και όχι στο τεστ της DHV.

Αφού λοιπόν το κάνετε αυτό και καταλήξετε πραγματικά να πετάτε το πανί σας στο 100% (και εφόσον θέλετε το κάτι παραπάνω) τότε ανεβείτε κατηγορία και συνεχίσετε να προπονήστε.

Όλες οι εταιρίες πλέον είναι γενικά πολύ καλές στην ασφάλεια. Όμως όσες ασχολούνται με την αγωνιστική εξέλιξη είναι ένα βήμα πιο μπροστά στις επιδόσεις (λογικό).

Τέλος ευτυχώς που υπάρχουν επίσημοι αντιπρόσωποι για τις περισσότερες μάρκες για να υπάρχει η σοβαρότητα στην ενημέρωση, η υποστήριξη μετά την πώληση, η αλλαγή προβληματικών μερών, επίσημο τσεκάρισμα στα διαστήματα που προβλέπονται, σοβαρό σέρβις με τα εργοστασιακά υλικά και πολλά άλλα που ανεβάζουν την ασφάλεια σε υψηλό επίπεδο.

Αυτά για τώρα...

Ιωακείμ

achim
Competition
 
Δημοσ.: 549

Δημοσίευσηαπό andread » Πέμ Οκτ 30, 2008 12:14 pm

Θα συμφωνήσω με τον Ιωακείμ ότι η υποστήριξη μετά την πώληση είναι πιο σημαντικό από τις διαφορές που μπορεί να έχουν μεταξύ τους 2 αλεξίπτωτα ίδιας κατηγορίας ή κάποια διαφορά στην τιμή τους

Ένα αλεξίπτωτο με απορυθμισμένες αρτάνες , ή ένα κάθισμα με λάθος ρύθμιση ή ελαττωματικά μέρη (οι εταιρείες βγάζουν συχνά ανακοινώσεις για τέτοια θέματα) είναι σαφώς πιο επικίνδυνα απο την διαφορά ενός 1/2 με ένα 2αρι

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Re: ΠΕΡΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό adreas » Παρ Οκτ 31, 2008 12:36 am

vagos: μονο ηττες θα βλεπεις σχεδον με ολα τα συνομηλικα dhv 2.....!!!!!!!! :lol:

yannis: αυτο ξαναπεστο.... :(


Εγώ πάλι καθώς κάνω απολογισμό της φετεινής αγωνιστικής σεζόν θυμάμαι ένα τσόγλανο από την Κρήτη που ξεφτίλισε ένα κάρο 2άρια και 2-3 μ' ένα σιχαμερό κι ελεεινό 1-2 (το οποίο βέβαια είχε το σωστό χρώμα). Εάν αυτός ο ειδεχθής τύπος κατέβει με καινούριο φτερό (όπως το Gin rebel race για παράδειγμα) το 2009 τoν ήπιαμε ομαδικώς.

adreas
Competition
 
Δημοσ.: 569

Δημοσίευσηαπό yannis » Σάβ Νοέμ 01, 2008 11:38 am

Το καινουριο ουτε το σωστο χρωμα εχει....και ο τσογλανος δεν θα εχει του χρονου την τυχη του πρωταρη....α να χαθει το κωλοπαιδο...;)

http://www.cretanparagliding.gr

After all,its all about having fun!
yannis
Competition
 
Δημοσ.: 233


Επιστροφή στην Συζητήσεις

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες