Έλα πάρε γρήγορες απαντήσεις.
>>> Καλές οι γρήγορες αρκεί να είναι και σωστές.......
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Και ένα δευτερόλεπτο να είσαι εκτός χρόνου καταγράφεται από το gps και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για αυτό. Οι χρόνοι μετρούνται πάντα από gps. Δεν είναι σε καμία περίπτωση θέμα εξάντλησης αυστηρότητας, είναι απλά αντικειμενική αξιολόγηση.
>>>>> Αντικειμενική αξιολόγηση. Μέχρι εδώ συμφωνώ, αλλά για να δούμε και μερικές άλλες ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Ο κανονισμός αναφέρει ότι η παράταση αναγράφεται στο πίνακα... αλλά δε λέει τίποτα για τη μη παράταση. "Ισχύει ότι αναγράφεται στο πίνακα" λέει. Οποιοσδήποτε λογικός άνθρωπος καταλαβαίνει ότι εφόσον δεν αναγράφεται παράταση , δεν υπάρχει. Και αν υπήρχε απορία ας γινόταν ερώτηση. Όχι να κάνουμε λάθη και μετά να ψάχνουμε στο κανονισμό να βρούμε που μπορούμε να πιαστούμε για να γκρινιάξουμε. Και το κλείσιμο ήταν για 15 λεπτά.
>>>>>> Ο κανονισμός λεει ΞΕΚΑΘΑΡΑ, ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ να αναγράφεται η παράταση. Δεν βλέπω ( ο κανονισμός) να αφήνει στην λογική του καθενός αν πρέπει να αναφέρει την παράταση ή όχι ο πίνακας ανακοινώσεων. Αν ζητάτε να σας διορθώνουν οι πιλότοι τότε να το κάνουμε στο μέλλον. 15λεπτα κλεισίματα δόθηκαν τουλάχιστον 2 ( δεν είμαι σίγουρος αν υπήρχε και 3ο κλείσιμο παραθύρου) όχι ότι αλλάζει κάτι αλλά για να λεμε τα πράγματα με το όνομα τους. ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙ (ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ) ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ???
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3. Όλοι όσοι πάνε σε αγώνα έχουν δουλιέ αλλά αν θέλουν να παίρνουν μέρος σε έναν αγώνα πρέπει να ξέρουν εκτός από τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους. Ο κανονισμός είναι σαφής και μιλάει για συγκεκριμένα περιθώρια για τις ενστάσεις. Όχι όποτε ερμηνεύουμε το κανονισμό όπως θέλουμε και μας συμφέρει να τον χρησιμοποιούμε, αλλά όταν δεν μας συμφέρει να ζητάμε ειδική μεταχείριση.
>>>>> Συμφωνώ απόλυτος σε αυτό (αν και την ένσταση πάλι εσείς θα την εξετάζατε και μάλλον την ίδια απάντηση θα έπαιρνα). Άλλωστε πήρα προφορική απάντηση αν θυμάσαι ......
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η επαναπογείωση κρίθηκε από το ΔΑ σωστή διότι η προσγείωση του πιλότου έγινε για λόγους ασφαλείας. Όταν πετάς με 25-30 χλμ αέρα στο βουνό και σου κοπεί η επιτάχυνση είναι πρωτίστως θέμα ασφαλείας. Ο πιλότος είχε πολύ ύψος και ενημέρωσε το ΔΑ αγώνα για το πρόβλημα. Η επιτάχυνση ήταν όντως κομμένη κάτι που μπορεί να συμβεί σε όλους. Ο ΔΑ αποφάσισε την επαναπογείωση.
>>>>>> Εγώ συμφωνώ γιατί το βλέπω σαν απλός πιλότος, αλλά εσείς τηρείτε τους κανονισμούς ???? ΒΑΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ πρέπει να ξαναπετάξει ο πιλότος ????( > βλέπε παράγραφο 1. αντικειμενικές αξιολογήσεις) ή όποτε θέλουμε φτιάχνουμε δικούς μας κανόνες ???
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Εγώ που είδα όλη τη κατάσταση πραγματικά απορώ για το κόλλημα που έχεις φάει σε αυτό το θέμα. Δε προτιμάς να ασχολείσαι με πιο ουσιαστικά πράγματα όπως να μαζευόμαστε όλοι μαζί και πετάμε για τη διασκεδαση μας, και να αφήσεις τους αγώνες και τους κανονισμούς για αυτούς που πραγματικά ασχολούνται.
>>>>> Ασφαλώς και θέλω να πετάω και να περνάω καλά, είναι ο μόνος λόγος που έρχομαι στο βουνό, φαίνεται και από την βαθμολογία μου ( κάπου κοντά στο τέλος – δεν κυνηγάω “δάφνες”) όπως και το ότι πηγαίνω σε αρκετά μέρη “εκτός έδρας” μόνο για πτήση (εκτός αγώνα) και καλή παρέα .
>>>>>>>Ποιοι είναι αυτοί οι αρμόδιοι ( που πρέπει να τους αφήσουμε …….) που πραγματικά ασχολούνται με τους κανονισμούς ???? τους τηρούν ??? με ποια κριτήρια (ή και επιρροές ) παίρνουν αποφάσεις ???
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το άτομο που σε μάζεψε είναι το ίδιο άτομο στο οποίο γκρινιάζεις. Ο ΔΑ που είχε πάει να δει το τασκ με το αυτοκίνητο του και σε έφερε πίσω. Μήπως επειδή είχε άλλα καθήκοντα βάση κανονισμού, δεν έπρεπε να σε πάρει?
>>>>>>>Όχι μόνο δεν γκρινιάζω στο συγκεκριμένο άτομο (και το ξέρεις) αλλά τον ευχαρίστησα για αυτό που έκανε, χωρίς να είναι υποχρέωση του. Μακάρι να είχαν όλοι οι “υψηλά ιστάμενοι- που παίρνουν αποφάσεις ” στον χορό μας το ίδιο ήθος και τον ίδιο αγνό τρόπο σκέψης.
Για τα άλλα καθήκοντα που του ανατέθηκαν ( μάλλον τελευταία στιγμή) δεν ξέρω κατά πόσο ήταν έτοιμος o Δ.Α. και αν δεν ήταν γνώστης του κανονισμού και της διαδικασίας διεξαγωγής αγώνων, από που έπαιρνε συμβουλές ?????
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Δεν ασχολούμαστε με τίποτα πιο ουσιαστικό λέω εγώ? Σε τι παραλίες θα πετάξουμε φέτος... πόσοι θα πάμε στη Κρήτη για το ακριβείας... πόσα σουβλάκια θα φάμε σήμερα μετά τη πτήση ηλιοβασιλέματος... και άλλα σημαντικά.
**** Αυτό που με ευχαριστεί είναι ότι ακούστηκαν κάποιες γνώμες, και εύχομαι αυτοί εκεί ΨΗΛΑ που περνούν/ετε αποφάσεις, να ακούσουν και να τα λάβουν υπόψη για το μέλλον.
Διάβασα πολύ ενδιαφέρουσες απόψεις και πιθανές τροποποιήσεις που πιστεύω ότι θα έφερναν πιο κοντά τους πιλότους και θα βοηθούσαν στην άνοδο του επιπέδου της πλειονότητας των πιλότων και όχι της αφρόκρεμας μόνο.
Μακάρι να έπεφταν ιδέες μέσα από ένα site για το που θα μπορούσαμε να μαζευτούμε το επόμενο σαβ/κο για φιλικη/ ομαδικη χαλαρη πτηση με τα παρελκομενα φυσικά ( σουβλάκια – αφηγήσεις πτήσεων – κλπ ....... )
Καλό καλοκαίρι σε όλους και καλές προσγειώσεις .
Dragon