Ημερομηνία Κυρ Μάιος 04, 2025 4:54 pm
Text Size
Αρχική Κοινότητας Γενική Συζήτηση Συζητήσεις

Συζητήσεις

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα - Κατηγορίες

Θέματα γενικού ενδιαφέροντος που αφορούν τον χώρο του αλεξιπτώτου πλαγιάς.

Συντονιστής: Moderators

Δημοσίευσηαπό andread » Τετ Ιούλ 26, 2006 4:43 pm

Νίκο έπρεπε να σε καταλάβω απο το dragon, απλώς έσβησες με ******* το όνομα σου γιαυτό και η παρατήρηση περι ανωνυμίας.

Αν και νομίζω οτι έχεις λάθος στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτό που βγαίνει στην επιφάνεια για μια ακόμη φορά είναι το πόσο λίγο fun είναι να πετάς στην Α κατηγορία αν δεν κυνηγάς την πρωτιά.

Γιαυτό ας ενυσχίσουμε απο του χρόνου τον θεσμό της Β κατηγορίας που πολυ πετυχυμένα άρχισε (επιτέλους) φέτος. Στην Β κατηγορία ας μην γίνουν τα λάθη του παρελθόντος και να μην επικρατήσει η τυπολατρεία.

Συγκεκριμένα:
Απογειώθηκες 5-6 λεπτά εκτός παραθύρου ? και τι έγινε ?
Εκανες top landing κάπου για να κατουρήσεις ? νο προβλεμ... Να μην σου πω οτι παίρνεις και έξτρα πόντους!
Εχασες την πρώτη θέση απο κάποιον που μπήκε λιγουλάκι μεσα σε σύνεφο ? that's life..

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό orck » Τετ Ιούλ 26, 2006 5:27 pm

δεν με ενδιαφερει καθολου η μουρμουρα

απλα θελω να πω
ΟΤΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΗΤΑΝ ΣΟΥΠΕΡ
και μακαρι να μαζευονταν αρκετοι πιλοτοι για να εχουν πιο πολυ ενδιαφερον (και οι τσουληθρες γινονται πιο συναρπαστικες!!!)

orck
Competition
 
Δημοσ.: 447

Δημοσίευσηαπό georgex » Τετ Ιούλ 26, 2006 5:49 pm

andread\";p=\"7372 έγραψε:... αυτό που βγαίνει στην επιφάνεια για μια ακόμη φορά είναι το πόσο λίγο fun είναι να πετάς στην Α κατηγορία αν δεν κυνηγάς την πρωτιά.


Μα συνήθως το αντίθετο συμβαίνει Μανώλη. Όλοι όσοι κυνηγούσαμε απλώς τις καλές πτήσεις, περάσαμε πολύ καλά.

georgex
Competition
 
Δημοσ.: 620

Δημοσίευσηαπό norad » Τετ Ιούλ 26, 2006 7:24 pm

Εγώ λέω να φτιαχτεί μια κατηγορία FUN που να μπορεί να πάρει μέρος όποιος θέλει (από Π.Λ. και πάνω) - θυμάστε παλιά που είχαμε 3 κατηγορίες; Ε, κάπως έτσι.

Θαχει μικρότερα task για να τα βγάζουν περισσότεροι πιλότοι, θα έχει απογείωση πιο αργά από την Α, αλλά θα μπορούν να συμμετέχουν και παλαιότεροι πιλότοι που δεν θέλουν να πάρουν μέρος στην Α και δεν μπορούν στην Β λόγω διπλώματος.

Τι λέτε;

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό orck » Τετ Ιούλ 26, 2006 8:41 pm

Αλεξ δεν σε πιανω... :D :D
μπορεις να το ξαναγραψεις λιγο πιο ξεκαθαρα;

norad\";p=\"7375 έγραψε:Εγώ λέω να φτιαχτεί μια κατηγορία FUN που να μπορεί να πάρει μέρος όποιος θέλει (από Π.Λ. και πάνω) - θυμάστε παλιά που είχαμε 3 κατηγορίες; Ε, κάπως έτσι.

Θαχει μικρότερα task για να τα βγάζουν περισσότεροι πιλότοι, θα έχει απογείωση πιο αργά από την Α, αλλά θα μπορούν να συμμετέχουν και παλαιότεροι πιλότοι που δεν θέλουν να πάρουν μέρος στην Α και δεν μπορούν στην Β λόγω διπλώματος.

Τι λέτε;

orck
Competition
 
Δημοσ.: 447

Δημοσίευσηαπό norad » Τετ Ιούλ 26, 2006 11:30 pm

Υπάρχουν πολλοί πιλότοι με διπλώματα Π και ΠΠ, ακόμα και εκπαιδευτές, που μπορεί να μην θέλουν να πάρουν μέρος στην Α κατηγορία σε κάποιον αγώνα, αλλά θέλουν να πετάξουν ένα μικρότερο τασκ με χαλαρότερες συνθήκες. Επειδή λοιπόν αυτοί δεν μπορούν να πάρουν μέρος στην Β λόγω διπλώματος (και λογικό είναι), γιατί να μην φτιαχτεί μια κατηγορία FUN για αυτές τις περιπτώσεις;

Τώρα το΄πιασες; :)

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Re: Πανελλήνιο πρωτάθλημα 2006

Δημοσίευσηαπό tsouloufis » Πέμ Ιούλ 27, 2006 12:35 am

Mαλλον επρεπε να σε αφησω να κανεις και λιγο γυμναστικη. :!: :!:
γιατι ειχα αλλα καθηκοντα....

tsouloufis
Competition
 
Δημοσ.: 1216

Δημοσίευσηαπό orck » Πέμ Ιούλ 27, 2006 8:17 am

ok το επιασα
κολησα γιατι πουθενα ο κανονισμος δεν απαγορευει στην Β κατηγορια πιλοτους με Π, ΠΠ
συγκεκριμενα αναφερει "να κατέχει το ελάχιστο άδεια Πιλότου (Π) για την Α κατηγορία και (ΠΛ) για την Β κατηγορία."

εγω θα προτεινα να καταργηθει το 7ημερο και να υπαρχουν 3 3ημερα τον χρονο (λαμβανοντας υποψην και την εντονη απροθυμια ολων να αναλαβουν την διοργανωση 7ημερων)

norad\";p=\"7378 έγραψε:Υπάρχουν πολλοί πιλότοι με διπλώματα Π και ΠΠ, ακόμα και εκπαιδευτές, που μπορεί να μην θέλουν να πάρουν μέρος στην Α κατηγορία σε κάποιον αγώνα, αλλά θέλουν να πετάξουν ένα μικρότερο τασκ με χαλαρότερες συνθήκες. Επειδή λοιπόν αυτοί δεν μπορούν να πάρουν μέρος στην Β λόγω διπλώματος (και λογικό είναι), γιατί να μην φτιαχτεί μια κατηγορία FUN για αυτές τις περιπτώσεις;

Τώρα το΄πιασες; :)

orck
Competition
 
Δημοσ.: 447

Δημοσίευσηαπό badder » Πέμ Ιούλ 27, 2006 10:12 am

Προφανώς υπάρχει έντονη επιθυμία από μεγάλη μερίδα πιλότων να πετάνε σε αγώνες για το πραγματικό νόημα του παραπέντε... να περνάμε καλά. Χωρίς άγχος για συνθήκες, χωρίς να ανταγωνισμό και χωρίς να κρατάμε έναν κανονισμό στο χέρι όλη την ώρα.

Σωστά όλα αυτά και μάλιστα φέτος ήμουνα από τους πρώτους που αν και Π ζήτησα να πάρω μέρος στη Β΄κατ. μαζί με άλλους ομοιδεάτες αλλά για μια λεπτομέρεια στο ενημερωτικό δελτίο (αν και ο κανονισμός μου έδινε το δικαίωμα) δεν μου επετράπη.

Υπάρχει άνθρωπος που έχει αναλάβει (κατά τη συνήθεια των τελευταίων ετών) να φέρει πρόταση για τη λειτουργία της Β' κατ. από του χρόνου. Λογικά θα περιλαμβάνει τουλάχιστον και τους Π. Για τους ΠΠ έχω κάποιες επιφυλάξεις λόγω του ότι εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων πρόκειτε για πιλότους που πετάνε για πρωταθλητισμό και βαθμολογία. 'Αλλωστε το γεγονός και μόνο ότι έχουν ΠΠ και με τη διαφορά από το Π να είναι απλώς η μελλοντική τους εξέλιξη σε εκπαιδευτές, δείχνει ότι αντιμετωπίζουν το όλο πράγμα με μια σοβαρότητα που είναι σίγουρα θεμιτή, λογική και αναγκαία αλλά ίσως είναι περισσότερη από αυτή που χρειάζεται η Β' κατ.

Στη Β' καλό είναι η ψαλίδα των δυνατοτήτων να μην ανοίξει πολύ ακριβώς για να μην υπάρχει ανταγωνισμός, και για να υπάρχουν κίνητρα για όλους. 3 κατηγορίες δεν υπήρχαν ποτέ, και η ύπαρξη περισσοτέρων από 2 κατηγοριών θα προκαλέσει μπέρδεμα και πολύ τρέξιμο. Το όλο ζήτημα γίνεται για να αναβαθμιστεί η Β' και να παίρνουν μέρος σε αυτήν όλοι οι πιλότοι που αν και έχουν την δυνατότητα να παιρνουν μέρος στην Α (λόγω Π) δεν θέλουν γιατί δεν νιώθουν ότι είναι του επιπέδου τους.

Δεν θέλω να απαξιώσω την Α και όσους πετάνε σε αυτή αλλά μετά από τόσα χρόνια κατάλαβα ότι στους αγώνες για άλλο λόγο πετάει η Α και για άλλο εγώ και οι αντίστοιχοι με το τρόπο σκέψης μου πίλότοι. Καλά κάνουν τα παιδιά της Α και πετάνε έτσι αλλά και εμείς χρειαζόμαστε ένα είδος συνάντησης που να μας εκφράζει. Έναν αγώνα παραλιακής νοοτροπίας... και τον φραπέ στο κοκπιτ.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό norad » Πέμ Ιούλ 27, 2006 11:23 am

badder\";p=\"7383 έγραψε:3 κατηγορίες δεν υπήρχαν ποτέ, και η ύπαρξη περισσοτέρων από 2 κατηγοριών θα προκαλέσει μπέρδεμα και πολύ τρέξιμο.


Παλιά υπήρχαν 3 κατηγορίες. Θυμάμαι στο Σαντομέρι το 98 και το 2000 που υπήρχαν 3 κατηγορίες.

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό georgex » Πέμ Ιούλ 27, 2006 1:24 pm

Μα καλά ΠΟΣΟΙ είμαστε πιά και συζητάμε για 3 κατηγορίες?

Και τέλος πάντων δεν γίνεται όλοι σε μια κατηγορία να είναι στο ίδιο επίπεδο. Ας "ανταγωνιστούμε" στην κατηγορία που είμαστε αυτούς που είναι στο επίπεδό μας. Χωρίς άγχος. Και ας προσπαθήσουμε στους αγώνες να πάμε λίγο μακρύτερα, εκεί είναι εύκολο να το κάνουμε, ακολουθόντας τους πιό καλούς.

georgex
Competition
 
Δημοσ.: 620

Δημοσίευσηαπό kswift » Πέμ Ιούλ 27, 2006 1:40 pm

.... γιατί τελικά αυτό που μετράει είναι η συμμετοχή και η εμπειρία που 50δίνει στον καθένα. Σίγουρα δεν είναι καθόλου κακό να ξέρεις ότι υπάρχουν 20-30 καλοί πιλότοι , αλλά θα ήταν τέλεια στην απογείωση κάθε αγώνα να υπάρχουν 100 αλεξίπτωτα. Και ο καθένας να ξέρει και να μπορεί να αποφασίσει αν θέλει να είναι στους 30 πρώτους ή 50 ή 60 κλπ.

Ισως αυτό που χρειάζεται είναι λίγο μεγαλύτερα περιθώρια στα παράθυρα για να είμαστε όλι χαλαροί..

kswift
Competition
 
Δημοσ.: 316

Δημοσίευσηαπό badder » Πέμ Ιούλ 27, 2006 2:08 pm

Ας το ξαναπούμε...Δεν υπήρχαν ποτέ 3 κατηγορίες. Μόνο στο Αβδού το 98 νομίζω έβγαλαν 4!!! κατηγορίες αλλά για τοπικούς λόγους. Αν οι διοργανωτές έλεγαν στους νέους πιλότους εσεις πετάξτε το απόγευμα μετά τους άλλους (Α & Β) αυτό δεν τους κάνει κατηγορία και είναι εντελώς άτυπο.

Αποτελέσματα Σαντομέρι 1998 - Οι ΠΠ και οι Π στην Α, οι ΠΛ στη Β'
http://www.hellenic-paragliding.gr/res/patra98.pdf

Αποτελέσματα Σαντομέρι 2000 - Υπήρχε μόνο Α κατ. Αν θυμάσαι Άλεξ είχες ΠΛ τότε αλλά πήρες μέρος κανονικά. Δεν υπήρχε άλλη κατηγορία.
http://www.hellenic-paragliding.gr/res/patra00.pdf

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό norad » Πέμ Ιούλ 27, 2006 2:16 pm

http://www.skyparagliding.net/results/patra98.html

3 + 1 κατηγορίες και στο Σαντομέρι το 98

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό badder » Πέμ Ιούλ 27, 2006 2:27 pm

Ώχου κόλλημα....

Κατηγοριοποίηση ανα δίπλωμα είναι αυτό και το αναφέρω και εγώ παραπάνω. 2 αγώνες είχαν βγεί όμως. Ενας για τους ΠΛ και ένας για τους Π και ΠΠ.

Νομίζω ότι για τους ΠΛ ήταν ακριβείας αλλά δεν είμαι σίγουρος.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό norad » Πέμ Ιούλ 27, 2006 2:38 pm

ΠΑΛΙΑ ΕΙΧΑΜΕ 3 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΤΗ ΑΝΑΠΝΟΗ ΜΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙΣ [ img ]

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό norad » Πέμ Ιούλ 27, 2006 3:03 pm

ΑΡΓΕΙΣ!! [ img ] ΔΕΝ ...ΞΕΡΩ ΑΝ ΜΠΟΡΩ..... ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΩ .... ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΑ.....

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό norad » Πέμ Ιούλ 27, 2006 3:07 pm


norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό badder » Πέμ Ιούλ 27, 2006 3:45 pm

Σύμφωνα με το ΦΕΚ δεν προβλέπεται να σκάσεις...

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Πανελλήνιο πρωτάθλημα 2006

Δημοσίευσηαπό tsoukasvaggelis » Πέμ Ιούλ 27, 2006 4:17 pm

Γειά σας φίλοι, τι χαμπάρια;

Πιστεύω προσωπικά, ότι σε όλα τα σπορ, οι αγώνες πρέπει να έχουν μια και μόνο συγκεκριμένη λογική. Να ανεβάσουν το επίπεδο του αθλήματος, είτε σε προσωπικό επίπεδο είτε σε επίπεδο μέσου όρου των αγωνιζομένων και να μην μένουμε στάσιμοι.

Οι αγώνες είναι μια ευκαιρία να μάθεις, να δοκιμάσεις νέα πράγματα, να βάλεις μεγάλες πτήσεις και να κάνεις το ρεκόρ σου στο cross country.

Για έναν νεότερο πιλότο που συμμετέχει για πρώτη φορά σε αυτούς, δεν έχει νόημα να υπάρχει άγχος και τα πράγματα είναι ή πρέπει να είναι χαλαρά, και βέβαια οι διοργανωτές, επιτροπές τασκ κλπ, πρέπει να έχουν στο μυαλό τους την πλειοψηφία των πιλότων που θα πετάξουν σε σχέση με την ασφάλεια, τη σοβαρότητα, τη λιγότερη ταλαιπωρία, κλπ και όχι τις δυνατότητες μόνο των καλύτερων. Η υψηλή ικανότητα λίγων, μπορεί να τρομάξει και να διώξει πολλούς. Σίγουρα , το άγχος ενός παλαιότερου πιλότου γίνεται μερικές φορές μεγαλύτερο, όταν αισθάνεται την ανάγκη να διατηρήσει το κύρος του ή παλιές του διακρίσεις.

Η σημασία πάντως του ανταγωνισμού είναι σημαντική για να ξεπεράσεις τα όριά σου, αυτά που για κάποιο λόγο σε «κρατάνε» στην εξέλιξή σου και η συμμετοχή σε αγώνες μπορεί να σε ωθήσει σε αυτή την κατεύθυνση.

Πάντως, η άποψή μου είναι προσωπική , ενώ όλα αυτά είναι υποκειμενικά, και ο αγώνας ουσιαστικά πρέπει να είναι ένα οργανωμένο περιβάλλον που σου δίνει δυνατότητες να κάνεις πράγματα με ασφάλεια, στην πράξη όμως ο καθένας νιώθει όπως νιώθει, ανάλογα με την ψυχολογία του και το τι αντιλαμβάνεται ότι αυτοί σημαίνουν.

Σχετικά τώρα με τις κατηγορίες, τα Α και Β δεν μου λένε τίποτε. Ο σκοπός μετράει, που πρέπει να είναι η Β να προετοιμάζει για την Α. Να είναι όντως πιο χαλαρά τα πράγματα στη Β , αλλά σαν μια μικρογραφία της Α. Ας μπαίνουν μικρά τασκ με 1 πυλώνα και επιστροφή, με air start, κλπ, σαν μια προπόνηση των άπειρων για τη μεγάλη κατηγορία. Έτσι θα δοκιμάσουν κάποιοι, και όταν η αυτοπεποίθησή τους αυξηθεί, θα είναι έτοιμοι και για την Α.
Στην Α τώρα, σίγουρα θα πρέπει οι προκλήσεις να είναι μεγάλες, γιατί μέσα από αυτή θα πιέσουμε τους καλύτερους για το παραπάνω, και πάντα θα υπάρχει παραπάνω. Σίγουρα τα όρια ασφάλειας πρέπει να είναι χαμηλότερα στην Α από ότι στη Β, και οι απαιτήσεις σε ικανότητα, ψυχολογία και σύνεση μεγαλύτερα.

Το fun, μπορεί να προκύψει, όταν κάποιος συμμετέχει στην κατηγορία που ταιριάζει το επίπεδό του και δεν χρειάζεται να πάρει τολμηρές αποφάσεις για να τα βγάλει πέρα. Πχ αν κάποιος δεν έχει απογειωθεί ποτέ του με 30 χιλιόμετρα αέρα, δεν πρέπει να πάρει μέρος σε μια τέτοια κατάσταση που θα ξεπεράσει τα προσωπικά του όρια ασφάλειας και σίγουρα δεν θα έχει fun.

Επίσης αν κάποιος μπορεί να απογειωθεί με 40 χιλιόμετρα αέρα, πρέπει να δείξει όσο μπορεί αυτοσυγκράτηση σε μέρες όπως του Κιθαιρώνα, γιατί μπορεί να είναι όντως ο καλύτερος, ο πιο έμπειρος και ο πιο ικανός για όλες τις συνθήκες, αλλά μια νίκη που δεν υπάρχει δεύτερος πάλι χάνει την ομορφιά της.

Σίγουρα πάντως, πρέπει να «πουσάρουμε» στους αγώνες, και να χρησιμοποιήσουμε και τη διεθνή εμπειρία κάποιων πιλότων, με ένα όμως λογικό όριο για το πόσο θα ανεβαίνουμε κάθε σκαλί.

Ας μην ξεχνάμε όμως, ότι πέρα από τις φιλοσοφικές απόψεις, την προσωπική φιλοδοξία, τη δίψα για διάκριση και την ανάγκη για βελτίωση, οι αγώνες δεν είναι τίποτε άλλο από ένα παιχνίδι, που τόσο έχουμε όλοι ανάγκη και όχι πραγματικός πόλεμος που δικαιολογεί και απώλειες. Ας μην το κάνουμε και Λίβανο.

Βαγγέλης Τσούκας

tsoukasvaggelis
Competition
 
Δημοσ.: 459

Re: Πανελλήνιο πρωτάθλημα 2006

Δημοσίευσηαπό MIK » Πέμ Ιούλ 27, 2006 8:43 pm

Θέλω να ευχαριστήσω όσους κουράστηκαν για να απολάυσουμε όλοι εμεις κάποιες πτήσεις.

Εγώ πάντως νομίζω ότι το να μην πετάξεις κάποια τασκ ή να πετάξεις πολύ αργότερα ή να πας σε άλλη κατεύθυνση είναι επιλογές εφικτές ανά πάσα στιγμή.

Αυτοί που μπορούν ας τα κάνουν να τα βλέπουμε με στόμα ανοικτό.

Ίσως να ήταν χρήσιμο να υπάρχει και κάποιος "μέτριος¨ στην ανθυποεπιτροπη τασκ να μπορεί να πει και τι θα ήθελαν οι πιο ¨χαλαροί¨ πιλότοι.
π.χ. μεγαλύτερο παράθυρο προσγείωσης. Γιατί μου στερείτε το γκολ ηλιοβασιλλέματος?Ε? Για να πηγαίνει ο πρωταθλητής νωρίς για ύπνο?



Καλά παραλιακά τασκ σε όλους

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Re: Πανελλήνιο πρωτάθλημα 2006

Δημοσίευσηαπό Dragon » Τρί Αύγ 01, 2006 9:05 am

Έλα πάρε γρήγορες απαντήσεις.
>>> Καλές οι γρήγορες αρκεί να είναι και σωστές.......
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. Και ένα δευτερόλεπτο να είσαι εκτός χρόνου καταγράφεται από το gps και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για αυτό. Οι χρόνοι μετρούνται πάντα από gps. Δεν είναι σε καμία περίπτωση θέμα εξάντλησης αυστηρότητας, είναι απλά αντικειμενική αξιολόγηση.
>>>>> Αντικειμενική αξιολόγηση. Μέχρι εδώ συμφωνώ, αλλά για να δούμε και μερικές άλλες ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. Ο κανονισμός αναφέρει ότι η παράταση αναγράφεται στο πίνακα... αλλά δε λέει τίποτα για τη μη παράταση. "Ισχύει ότι αναγράφεται στο πίνακα" λέει. Οποιοσδήποτε λογικός άνθρωπος καταλαβαίνει ότι εφόσον δεν αναγράφεται παράταση , δεν υπάρχει. Και αν υπήρχε απορία ας γινόταν ερώτηση. Όχι να κάνουμε λάθη και μετά να ψάχνουμε στο κανονισμό να βρούμε που μπορούμε να πιαστούμε για να γκρινιάξουμε. Και το κλείσιμο ήταν για 15 λεπτά.
>>>>>> Ο κανονισμός λεει ΞΕΚΑΘΑΡΑ, ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ να αναγράφεται η παράταση. Δεν βλέπω ( ο κανονισμός) να αφήνει στην λογική του καθενός αν πρέπει να αναφέρει την παράταση ή όχι ο πίνακας ανακοινώσεων. Αν ζητάτε να σας διορθώνουν οι πιλότοι τότε να το κάνουμε στο μέλλον. 15λεπτα κλεισίματα δόθηκαν τουλάχιστον 2 ( δεν είμαι σίγουρος αν υπήρχε και 3ο κλείσιμο παραθύρου) όχι ότι αλλάζει κάτι αλλά για να λεμε τα πράγματα με το όνομα τους. ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙ (ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ) ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ???
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3. Όλοι όσοι πάνε σε αγώνα έχουν δουλιέ αλλά αν θέλουν να παίρνουν μέρος σε έναν αγώνα πρέπει να ξέρουν εκτός από τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους. Ο κανονισμός είναι σαφής και μιλάει για συγκεκριμένα περιθώρια για τις ενστάσεις. Όχι όποτε ερμηνεύουμε το κανονισμό όπως θέλουμε και μας συμφέρει να τον χρησιμοποιούμε, αλλά όταν δεν μας συμφέρει να ζητάμε ειδική μεταχείριση.
>>>>> Συμφωνώ απόλυτος σε αυτό (αν και την ένσταση πάλι εσείς θα την εξετάζατε και μάλλον την ίδια απάντηση θα έπαιρνα). Άλλωστε πήρα προφορική απάντηση αν θυμάσαι ......
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Η επαναπογείωση κρίθηκε από το ΔΑ σωστή διότι η προσγείωση του πιλότου έγινε για λόγους ασφαλείας. Όταν πετάς με 25-30 χλμ αέρα στο βουνό και σου κοπεί η επιτάχυνση είναι πρωτίστως θέμα ασφαλείας. Ο πιλότος είχε πολύ ύψος και ενημέρωσε το ΔΑ αγώνα για το πρόβλημα. Η επιτάχυνση ήταν όντως κομμένη κάτι που μπορεί να συμβεί σε όλους. Ο ΔΑ αποφάσισε την επαναπογείωση.
>>>>>> Εγώ συμφωνώ γιατί το βλέπω σαν απλός πιλότος, αλλά εσείς τηρείτε τους κανονισμούς ???? ΒΑΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ πρέπει να ξαναπετάξει ο πιλότος ????( > βλέπε παράγραφο 1. αντικειμενικές αξιολογήσεις) ή όποτε θέλουμε φτιάχνουμε δικούς μας κανόνες ???
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Εγώ που είδα όλη τη κατάσταση πραγματικά απορώ για το κόλλημα που έχεις φάει σε αυτό το θέμα. Δε προτιμάς να ασχολείσαι με πιο ουσιαστικά πράγματα όπως να μαζευόμαστε όλοι μαζί και πετάμε για τη διασκεδαση μας, και να αφήσεις τους αγώνες και τους κανονισμούς για αυτούς που πραγματικά ασχολούνται.
>>>>> Ασφαλώς και θέλω να πετάω και να περνάω καλά, είναι ο μόνος λόγος που έρχομαι στο βουνό, φαίνεται και από την βαθμολογία μου ( κάπου κοντά στο τέλος – δεν κυνηγάω “δάφνες”) όπως και το ότι πηγαίνω σε αρκετά μέρη “εκτός έδρας” μόνο για πτήση (εκτός αγώνα) και καλή παρέα .
>>>>>>>Ποιοι είναι αυτοί οι αρμόδιοι ( που πρέπει να τους αφήσουμε …….) που πραγματικά ασχολούνται με τους κανονισμούς ???? τους τηρούν ??? με ποια κριτήρια (ή και επιρροές ) παίρνουν αποφάσεις ???
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Το άτομο που σε μάζεψε είναι το ίδιο άτομο στο οποίο γκρινιάζεις. Ο ΔΑ που είχε πάει να δει το τασκ με το αυτοκίνητο του και σε έφερε πίσω. Μήπως επειδή είχε άλλα καθήκοντα βάση κανονισμού, δεν έπρεπε να σε πάρει?
>>>>>>>Όχι μόνο δεν γκρινιάζω στο συγκεκριμένο άτομο (και το ξέρεις) αλλά τον ευχαρίστησα για αυτό που έκανε, χωρίς να είναι υποχρέωση του. Μακάρι να είχαν όλοι οι “υψηλά ιστάμενοι- που παίρνουν αποφάσεις ” στον χορό μας το ίδιο ήθος και τον ίδιο αγνό τρόπο σκέψης.
Για τα άλλα καθήκοντα που του ανατέθηκαν ( μάλλον τελευταία στιγμή) δεν ξέρω κατά πόσο ήταν έτοιμος o Δ.Α. και αν δεν ήταν γνώστης του κανονισμού και της διαδικασίας διεξαγωγής αγώνων, από που έπαιρνε συμβουλές ?????
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Δεν ασχολούμαστε με τίποτα πιο ουσιαστικό λέω εγώ? Σε τι παραλίες θα πετάξουμε φέτος... πόσοι θα πάμε στη Κρήτη για το ακριβείας... πόσα σουβλάκια θα φάμε σήμερα μετά τη πτήση ηλιοβασιλέματος... και άλλα σημαντικά.

**** Αυτό που με ευχαριστεί είναι ότι ακούστηκαν κάποιες γνώμες, και εύχομαι αυτοί εκεί ΨΗΛΑ που περνούν/ετε αποφάσεις, να ακούσουν και να τα λάβουν υπόψη για το μέλλον.
Διάβασα πολύ ενδιαφέρουσες απόψεις και πιθανές τροποποιήσεις που πιστεύω ότι θα έφερναν πιο κοντά τους πιλότους και θα βοηθούσαν στην άνοδο του επιπέδου της πλειονότητας των πιλότων και όχι της αφρόκρεμας μόνο.

Μακάρι να έπεφταν ιδέες μέσα από ένα site για το που θα μπορούσαμε να μαζευτούμε το επόμενο σαβ/κο για φιλικη/ ομαδικη χαλαρη πτηση με τα παρελκομενα φυσικά ( σουβλάκια – αφηγήσεις πτήσεων – κλπ ....... )

Καλό καλοκαίρι σε όλους και καλές προσγειώσεις . 8)

Dragon

Dragon
EN A
 
Δημοσ.: 3

Δημοσίευσηαπό guru » Τρί Αύγ 01, 2006 11:30 am

Εδώ η Εθνική μας ήρθε από τους τελευταίους στο Πανευρωπαϊκό, και θέλουμε να κατεβάσουμε κι άλλο το επίπεδο του πρωταθλήματος???

Τι ιδέα είναι αυτή? Κατεβάζοντας το επίπεδο των αγώνων, ανεβαίνει το επίπεδο των πιλότων? Γιατί δεν το προτείνουμε και στο Πανευρωπαϊκό ή Παγκόσμιο μπας και δεν το έχουν σκεφτεί?

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό badder » Τρί Αύγ 01, 2006 11:57 am

Μα στη ουσία αφήνοντας στην Α μόνο τους πιλότους που θέλουν να πετάνε αγωνιστικά αναβαθμίζεις το επίπεδο γιατί δεν έχεις όλους τους Π, μη αγωνιστικούς, που θέλουν να συμμετέχουν για fun. Αυτοί ας πετάνε στη Β' για fun.

Είναι σαν να έχεις Gran Prix Formula 1 και να παίρνουν μέρος και κάποιοι χομπίστες με καρτ για την εμπειρία και για να δούν την πίστα... καταλαβαίνεις ότι το επίπεδο δεν ανεβαίνει έτσι.

Οι πιλότοι που θέλουν να πετάνε σε αγώνα χαλαρά δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με εσένα και ούτε σκέφτονται με τον ίδιο τρόπο. Αυτοί ή θα πετάξουνε στη Β' ή θα πάρουν Dmin ή δεν θα πάρουν καν μέρος. Τι είναι προτιμότερο? Αν κάποιος θέλει ας πάρει μέρος στην Α, αλλά είναι πλέον θέμα πιλότου.

Αντίθετα πιστεύω ότι είναι καλύτερα να υπάρχει η Β΄όπου θα μπαίνουν πιο ομαλά οι πιλότοι στην νοοτροπία του αγώνα και θα εξελίσσονται και μετά εφόσον φτάσουν σε ένα επίπεδο να πάρουν μέρος στην Α'. Τώρα τους πετάς στα βαθιά απότομα.

Όσο για τους διεθνείς αγώνες, είναι σα να συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια. Οι αγώνες αυτοί γίνονται ακριβώς για να μαζέψουν την αφρόκρεμα του πλανήτη και για αυτό υπάρχουν κριτήρια συμμετοχής. Δεν έχουν ως σκοπό την καλλιέργεια και εξέλιξη πιλότων. Αυτό γίνεται σε τοπικό επίπεδο, όπως εδώ.

Καλό θα ήταν να ακούσουμε και τις γνώμες και άλλων για να δούμε ποια είναι η άποψη των ίδιων των πιλότων.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό guru » Τρί Αύγ 01, 2006 12:20 pm

Πίστευα ότι και το Ελληνικό πρωτάθλημα γίνεται για να μαζέψει την αφρόκρεμα των πιλότων μας. Και ότι δοκιμάσαμε την Β’ κατηγορία με gps και εύκολα τασκ, αλλά δεν είχε παρά μόνο 4 συμμετοχές, και χαμηλό ενδιαφέρον. Και ότι τα Γιούγκο δεν καθορίζουν το πώς θα γίνονται οι αγώνες στην φόρμουλα 1.

Τα λέω για να προβληματιζόμαστε από άτομα που έχουν και άλλες παραστάσεις εκτός από πτήσεις παραλίας.

Πχ οι Βούλγαροι έχουν πολύ μεγαλύτερες δυσκολίες και πολλαπλάσιο κόστος για να ασχοληθούν με το σπορ από ότι οι Έλληνες.

Παρόλα αυτά κατέβασαν 80 συμμετοχές στην Δράμα, πέταγαν πάρα πολύ καλά αγωνιστικά, και οι τελευταίοι προβληματίζονταν για το πως θα βελτιωθούν και θα πιάσουν τους πρώτους. Και ήρθαν και 6 θέσεις πάνω από εμάς στο Πανευρωπαϊκό.

Γιατί άραγε? Μήπως από Ομοσπονδίες, λέσχες κλπ έχουν περάσει την αγωνιστική νοοτροπία στους πιλότους?

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Επόμενο

Επιστροφή στην Συζητήσεις

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες