Ημερομηνία Κυρ Μάιος 04, 2025 8:05 pm
Text Size
Αρχική Κοινότητας Γενική Συζήτηση Συζητήσεις

Συζητήσεις

Η Β....ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Θέματα γενικού ενδιαφέροντος που αφορούν τον χώρο του αλεξιπτώτου πλαγιάς.

Συντονιστής: Moderators

Η Β....ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Δημοσίευσηαπό george29041 » Δευτ Μάιος 28, 2007 1:30 pm

Πολυ καλη η διοργανωση πρωταθληματος στην Κονιτσα αλλα ο καιρος δεν επετρεψε να πεταξει η Β...τι να γινει, η ασφαλεια πρωτα, πολυ σωστα δεν πεταξαν με τις καταιγιδες.
Πολλοι εκαναν τα χιλιομετρα της αρκουδας ,εξοδα ,ταλαιπωρια ,παραπεριμενε στην απογειωση και ...τζιφος.
Δεν τρεχει τιποτα ειδαν τους Α να πετανε ,να ξεφευγουν απο τα συνεφα,να κανουν δυσκολες πρωσγειωσεις, πηρανε τα μαθηματα τους ,ολα καλα.Να πω το τετριμενο πλεων και πολυ σωστο "πολλες φορες μαθενεις περισωτερα κοιτωντας παρα πετωντας"
Φτανουμε τωρα στον περιφεριακο με task για τη Β παραμονη μιση ωρα στον αερα και πρωσγειωση,(αφου τους εφαγε 2 μερες η Α λογο παρατασης, δεν μπορουμε να τα βαλουμε με το Θεο ντε)αντε νεοι και γεναιοι μου η μερα ειναι καλη και φενετε πως θα πεταξουμε σημερα και εμεις οι φτωχοι Βταδες που τις προηγουμενες μερες πολυ σωστα δεν πεταξαμε για να μην μπουμε σε τροχια.
Ανεβηκαμε λοιπων στην απογειωση ,ξεπακεταραμε, ελεγξαμε εξοπλισμο,ο καιρος καλος με σαφεις ενδειξεις οτι η ενταση στην προσγειωση ανεβαινει σιγα σιγα.
Προς μεγαλη μου εκπληξη ειδα να ξεκιναει πρωτη η Α :!: προφανως για να τους φτασει ο χρονος να κανουν τις τρεις πτησεις, θα μπορουσαν βεβαια να φευγουν ταυτοχρονα με τους Β που ηταν λιγοτεροι αλλα αυτο δεν εγινε.
Αυτο που εγινε ειναι οτι ανεβασε αρκετα στην προσγειωση και διακοπηκαν οι πτησεις, οι περισωτεροι βεβαια πεταξαν αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα οσο οτι τη Β γενικα την εχουμε στο κλ*σιμο ξεχνωντας οτι ειναι το εφαλτηριο για την Α .
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΠΡΩΤΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΟΥΝ, οχι να σκεφτωντε αν βγαινουν στην προσγειωση.Τις προηγουμενες μερες δηλαδη τους φυλαγαμε και την τελευταια ενω βλεπαμε οτι ανεβασει τους καθηστερησαμε χαριν της Α, λαμπρα :!:
Ημουν παρων την Κυριακη και μου εκανε εντυπωση, το δε Σαββατο οι συνθηκες ηταν πολυ καλες απο της 11 που πετουσαν αρκετοι εκτος αγωνα μεχρι της 2 περιπου απο οτι μου ειπανε, παλι θα μπορουσε να μπει ενα ψευτοτασκ για τη Β να αλλα δεν επιμενω σε αυτο γιατι δεν ημουν εκει.
Με αλλα λογια χρειαζετε μεγαλυτερη προσοχη στη Β γιατι αυτα τα παιδια θα ειναι αυριο στην Α και αν τους φερωμαστε ετσι το μελλον των αγωνων διαγραφετε χλωμο κυριοι .
Συναθλητης μου εκανε παραπονα για αντιστιχη σημπεριφορα στους αγωνες του 2006
Φροντιστε να αλλαξει αυτη η νοοτροπια και να μην κλ*νετε τους νεους στους αγωνες, σεβαστειτε οτι αφηνουν και αυτοι τις δουλειες τους για το αθλημα που αγαπαμε ολοι μας και εχουν αν οχι περισωτερα τα ιδια δικαιωματα με την Α.
Αν αυτο δεν μπορει να γινει, για τους λογους που εσεις γνωριζετε καλυτερα απο μενα που ειμαι νεος, τοτε καταργηστε τη Β κατηγορια, να μην αισθανονται οι νεοι πιλοτοι ,ατομα Β κατηγοριας.
Ευχαριστω για την υπομονη σας

george29041
Competition
 
Δημοσ.: 376

Re: Η Β....ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Δημοσίευσηαπό kirkos » Δευτ Μάιος 28, 2007 1:49 pm

Σωστος ο George

kirkos
EN A
 
Δημοσ.: 6

Δημοσίευσηαπό orck » Δευτ Μάιος 28, 2007 2:29 pm

δεν θα μπορουσα απο το να συμφωνησω
ετσι ακριβως αισθανθηκα και εγω περισυ σαν πιλοτος Β κατηγοριας


(δεν εχω γνωμη για την φετινη διοργανωση καθως δεν μπορεσα να παω, αναφερομαι απο οτι γνωριζω για περισυ και προπερσυ)

GEORGE29041\";p=\"8726 έγραψε:Πολυ καλη η διοργανωση πρωταθληματος στην Κονιτσα αλλα ο καιρος δεν επετρεψε να πεταξει η Β...τι να γινει, η ασφαλεια πρωτα, πολυ σωστα δεν πεταξαν με τις καταιγιδες.
Πολλοι εκαναν τα χιλιομετρα της αρκουδας ,εξοδα ,ταλαιπωρια ,παραπεριμενε στην απογειωση και ...τζιφος.
Δεν τρεχει τιποτα ειδαν τους Α να πετανε ,να ξεφευγουν απο τα συνεφα,να κανουν δυσκολες πρωσγειωσεις, πηρανε τα μαθηματα τους ,ολα καλα.Να πω το τετριμενο πλεων και πολυ σωστο "πολλες φορες μαθενεις περισωτερα κοιτωντας παρα πετωντας"
Φτανουμε τωρα στον περιφεριακο με task για τη Β παραμονη μιση ωρα στον αερα και πρωσγειωση,(αφου τους εφαγε 2 μερες η Α λογο παρατασης, δεν μπορουμε να τα βαλουμε με το Θεο ντε)αντε νεοι και γεναιοι μου η μερα ειναι καλη και φενετε πως θα πεταξουμε σημερα και εμεις οι φτωχοι Βταδες που τις προηγουμενες μερες πολυ σωστα δεν πεταξαμε για να μην μπουμε σε τροχια.
Ανεβηκαμε λοιπων στην απογειωση ,ξεπακεταραμε, ελεγξαμε εξοπλισμο,ο καιρος καλος με σαφεις ενδειξεις οτι η ενταση στην προσγειωση ανεβαινει σιγα σιγα.
Προς μεγαλη μου εκπληξη ειδα να ξεκιναει πρωτη η Α :!: προφανως για να τους φτασει ο χρονος να κανουν τις τρεις πτησεις, θα μπορουσαν βεβαια να φευγουν ταυτοχρονα με τους Β που ηταν λιγοτεροι αλλα αυτο δεν εγινε.
Αυτο που εγινε ειναι οτι ανεβασε αρκετα στην προσγειωση και διακοπηκαν οι πτησεις, οι περισωτεροι βεβαια πεταξαν αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα οσο οτι τη Β γενικα την εχουμε στο κλ*σιμο ξεχνωντας οτι ειναι το εφαλτηριο για την Α .
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΠΡΩΤΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΟΥΝ, οχι να σκεφτωντε αν βγαινουν στην προσγειωση.Τις προηγουμενες μερες δηλαδη τους φυλαγαμε και την τελευταια ενω βλεπαμε οτι ανεβασει τους καθηστερησαμε χαριν της Α, λαμπρα :!:
Ημουν παρων την Κυριακη και μου εκανε εντυπωση, το δε Σαββατο οι συνθηκες ηταν πολυ καλες απο της 11 που πετουσαν αρκετοι εκτος αγωνα μεχρι της 2 περιπου απο οτι μου ειπανε, παλι θα μπορουσε να μπει ενα ψευτοτασκ για τη Β να αλλα δεν επιμενω σε αυτο γιατι δεν ημουν εκει.
Με αλλα λογια χρειαζετε μεγαλυτερη προσοχη στη Β γιατι αυτα τα παιδια θα ειναι αυριο στην Α και αν τους φερωμαστε ετσι το μελλον των αγωνων διαγραφετε χλωμο κυριοι .
Συναθλητης μου εκανε παραπονα για αντιστιχη σημπεριφορα στους αγωνες του 2006
Φροντιστε να αλλαξει αυτη η νοοτροπια και να μην κλ*νετε τους νεους στους αγωνες, σεβαστειτε οτι αφηνουν και αυτοι τις δουλειες τους για το αθλημα που αγαπαμε ολοι μας και εχουν αν οχι περισωτερα τα ιδια δικαιωματα με την Α.
Αν αυτο δεν μπορει να γινει, για τους λογους που εσεις γνωριζετε καλυτερα απο μενα που ειμαι νεος, τοτε καταργηστε τη Β κατηγορια, να μην αισθανονται οι νεοι πιλοτοι ,ατομα Β κατηγοριας.
Ευχαριστω για την υπομονη σας

orck
Competition
 
Δημοσ.: 447

Δημοσίευσηαπό tsoukasvaggelis » Δευτ Μάιος 28, 2007 3:51 pm

Γειά σας φίλοι,
Η Β κατηγορία είναι μια Ελληνική ανακάλυψη που εγώ προσωπικά δεν έχω υπόψιν μου να εφαρμόζεται σε κάποια άλλη χώρα.

Αυτό που θα πρότεινα είναι να μην πετάτε σε αυτή αλλά να παίρνετε μέρος στην αποκαλούμενη Α. Εκτός του ότι μπορεί να πετάτε καλύτερα από πολλούς πιλότους "Αλφάδες" είναι σίγουρο ότι έτσι θα μάθετε και περισσότερα πράγματα, ενώ αν το τασκ είναι 5 πυλώνες, κάνετε τον 1 τους 2 ή και τους 5, δεν έγινε και τίποτε. Αρκεί να δείτε τα αποτελέσματα της Α και θα προσέξετε ότι υπάρχουν πιλότοι που δεν κάνουν ούτε το d-minimum.

Γι αυτό δοκιμάστε να πάρετε μέρος σε έναν αγώνα που ζητάει από εσάς να ξεπεράσετε λίγο τον εαυτό σας γιατί αυτό είναι μια πρόκληση που μπορεί να σας βελτιώσει, ακολουθώντας και παρατηρώντας κάποιους άλλους πιλότους μέσα στον αγώνα.

Βαγγέλης Τσούκας
Freedom Team

tsoukasvaggelis
Competition
 
Δημοσ.: 459

Re: Η Β....ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Δημοσίευσηαπό freedom » Δευτ Μάιος 28, 2007 4:01 pm

Hi George

Συγχαρητήρια για το ύφος που έχει το κείμενο σου ….επιτέλους φαίνεται ότι αρχίζουμε να μιλάμε ήρεμα ,ουσιαστικά και με κέφι. :D
Σίγουρα η κατηγορία Β είναι πολύ αξιωμένη εδώ και πολλά χρόνια.
Δύστυχος οι διοργανωτές δεν μπήκαν ποτέ στην σκέψη να δουν το τι σημαίνει Β κατηγορία . Β κατηγορία σημαίνει εξέλιξη και μέλλον.
Δύστυχος επειδή οι πιλότοι της Α κατηγορίας είναι λίγο φίρμες και έχουν κάποια δύναμη η Β κατηγορία μένει σε κάθε αγώνα στο περιθώριο και αυτό γιατί οι πιλότοι αυτοί δεν έχουν την δύναμη και την φωνή της Α.
Μετά λέμε γιατί δεν έρχονται νέοι πιλότοι στους αγώνες πώς να έρθουν??
Το καλό είναι ότι πολλά δεδομένα θα αλλάξουν ριζικά την επόμενη χρόνια και κυρίως για την Β κατηγορία. Ελπίζω οι σχολές και η ΕΑΠ να δώσουν την βαρύτητα που χρειάζεται έτσι ώστε να υπάρχει μέλλον.

Think positive
Διονύσης
Team Freedom

freedom
Competition
 
Δημοσ.: 295

Re: Η Β....ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Δημοσίευσηαπό george29041 » Δευτ Μάιος 28, 2007 4:40 pm

Γεια σου Διονυση ελπιζω να γινει ετσι απο του χρονου για τα νεα παιδια που ξεκινανε με"κεφι"οπως λες και τους αξιζει η προσοχη.
Προσωπικα ειμαι 40 χρονων ,με υποχρεωσεις ,με μικρα παιδια, μπηκα καπως αργα στο αθλημα ,2 χρονια περιπου πεταω και δεν με απασχολουν οι αγωνες να πω τη μαυρη μου αληθεια.
Οι νεωτερες ηληκιες ομως ειναι οι αυριανοι της Α , μην σπασει το "εφαλτηριο" που λεγετε Β, θα δουμε δραστικες μειωσεις συμετοχων και στην Α σε λιγα χρονια.
Ευχωμε να πανε ολα καλα και να γινετε χαμος στις απογειωσεις .

george29041
Competition
 
Δημοσ.: 376

Δημοσίευσηαπό orck » Δευτ Μάιος 28, 2007 4:45 pm

Βαγγελη δεν εχεις δικιο σε αυτο που λες
πως θα μπορεσει ενας με 1-2 να τρυπησει πχ στους Παπαδατες 2005 οταν οι περισοτεροι ειχατε προβληματα με οπισθεν και με αλεξιπτωτα πολυ πολυ πιο γρηγορα;


να μου πεις οτι ειναι ζορι για την διοργανωση να εχει να οργανωσει και αλλους 4-5 (στην καλυτερη περιπτωση) να συμφωνησω μαζι σου 100%



TsoukasVaggelis\";p=\"8731 έγραψε:Γειά σας φίλοι,
Η Β κατηγορία είναι μια Ελληνική ανακάλυψη που εγώ προσωπικά δεν έχω υπόψιν μου να εφαρμόζεται σε κάποια άλλη χώρα.

Αυτό που θα πρότεινα είναι να μην πετάτε σε αυτή αλλά να παίρνετε μέρος στην αποκαλούμενη Α. Εκτός του ότι μπορεί να πετάτε καλύτερα από πολλούς πιλότους "Αλφάδες" είναι σίγουρο ότι έτσι θα μάθετε και περισσότερα πράγματα, ενώ αν το τασκ είναι 5 πυλώνες, κάνετε τον 1 τους 2 ή και τους 5, δεν έγινε και τίποτε. Αρκεί να δείτε τα αποτελέσματα της Α και θα προσέξετε ότι υπάρχουν πιλότοι που δεν κάνουν ούτε το d-minimum.

Γι αυτό δοκιμάστε να πάρετε μέρος σε έναν αγώνα που ζητάει από εσάς να ξεπεράσετε λίγο τον εαυτό σας γιατί αυτό είναι μια πρόκληση που μπορεί να σας βελτιώσει, ακολουθώντας και παρατηρώντας κάποιους άλλους πιλότους μέσα στον αγώνα.

Βαγγέλης Τσούκας
Freedom Team

orck
Competition
 
Δημοσ.: 447

Δημοσίευσηαπό tsoukasvaggelis » Δευτ Μάιος 28, 2007 6:39 pm

Νομίζω οτι αυτό που λέει ο George είναι το θέμα, δηλαδή να υπάρχουν πολλές συμμετοχές.

Οι αγώνες δεν είναι αυτοσκοπός για όσους πετούν, για εμένα όμως είναι ένας δείκτης της ζωντάνιας, ποιότητας και μακροβιότητας του χώρου του παραπέντε ή άλλων αθλημάτων.

Δεν ξέρω ποιο είναι το σωστό, αλλά αυτό που πρέπει να μας απασχολήσει όλους, είναι γιατί χρόνο με το χρόνο οι συμμετοχές είναι οι ίδιες και λιγότερες και να ανακαλύψουμε λύσεις για να τραβήξουμε τον κόσμο σε αυτούς.

Το πρόβλημα δεν είναι αν τρυπάμε με το 1-2 γιατί και τα 2-3 είχαν πρόβλημα επίσης στον Εμπεσσό, αλλά να βάλει ο καθένας τις ιδέες του και τις εμπειρίες του για να ανεβάσει το μέσο επίπεδο και να μπορούμε να διοργανώσουμε ασφαλείς αγώνες, στα σωστά μέρη, τις σωστές μέρες με τον σωστό καιρό, και χωρίς να χρειάζεται να κάνουμε συμβιβασμούς σε όλα αυτά. Αυτό μπορέι να προυποθέτει την ενασχόληση και ανθρώπων που είναι επαγγελματίες και όχι μόνο ανθρώπων που κάνουν ερασιτεχνικά και εθελοντικά μια μεγάλη προσπάθεια, και που βέβαια είναι κάθε φορά λιγότεροι από ότι είναι αναγκαίο.

Μήπως η λύση θα ήταν να γίνονται οι αγώνες μας σε συνδυασμό με τη διοργάνωση άλλων γειτονικών χωρών όπου θα μπορούσαμε να μοιραστούμε και τους διοργανωτικούς κόπους;

Ας απολαύσουμε τώρα τους αγώνες της Δράμας που είμαι σίγουρος ότι πληρούν κάθε παράμετρο για να είναι εξαιρετικοί από κάθε άποψη, και με αυτό το παράδειγμα ας ζήσουμε μια εμπειρία του πως γίνονται οι αγώνες διεθνώς και πόσα μπορούμε να μάθουμε όλοι μας από αυτούς, τόσο διοργανωτικά όσο και αγωνιστικά.

Θα ήταν πολύ εποικοδομητικό όλοι οι ενδιαφερόμενοι να πουν μια γνώμη και κάποιες ιδέες, και να γίνει μια δημιουργική συζήτηση απαλλαγμένη από προσωπικές κριτικές και αρνητικές σκέψεις, προκειμένου να ξεκαθαρίσει η κατάσταση του που βρισκόμαστε και που θέλουμε να πάμε αυτό που αγαπάμε.

Βαγγέλης Τσούκας

tsoukasvaggelis
Competition
 
Δημοσ.: 459

Δημοσίευσηαπό Μπάμπης Κ. » Τρί Μάιος 29, 2007 3:28 am

Η Α κ Β κατηγορία μου θυμίζει λίγο τους αγώνες πίστας. Για να φτάσεις στην φόρμουλα 1 πρέπει να περάσεις από πολλά μονοθέσια (πχ καρτ, φόρμουλα 3 κλπ) κ να φέρεις καλά αποτελέσματα. Στο παρα5 απ'ότι ξέρω την Α από την Β την χωρίζει -τυπικά-ένα δίπλωμα. Αν έχεις "Π" κ πάνω μπόρεις να πάρεις μέρος στην Α. Αν έχεις ΠΛ, παίρνεις μέρος στη Β. Από πέρσι αν δεν κάνω λάθος στη Β κατ. πρέπει να κάνεις μία διαδρομή που την περνάς στο GPS. Όπως κ στην Α δηλαδή αλλά με σαφώς μικρότερες απαιτήσεις. Έτσι μού'ρχεται η απορία: Τάσκ για ποιόν ΠΛ; Αυτόν που μόλις έχει πάρει το δίπλωμα ή για τον ΠΛ που πετάει 3-4 χρόνια αλλά δεν έχει, δεν αισθάνεται έτοιμος, δεν τον ενδιαφέρει το Π αλλά το κέφι του (κ βλέπει αν θα πάει παραπέρα); Πότε πχ θα ανοίξει ο αλυτάρχης το παράθυρο για την Β κατ; Όταν θά'χει δυνατά θερμικά, όταν θά'χει πέσει λίγο η μέρα ή σε συνθήκες τσουλήθρας; Δεν έχω κάποια εμπειρία από αγώνες -με εξαίρεση πέρσι στον Κιθαιρώνα (Β-κατ.)- αλλά άποψη μου είναι ότι όταν μιλάμε για Αγώνες Ελληνικού Πρωταθλήματος δεν πρέπει να υπάρχει Α κ Β κατηγορία, αλλά μόνο Α. Και εξηγούμαι: Ελεύθερη συμετοχή για όλους τους αθλητές -ΠΛ,Π,ΠΠ- με την διαφορά ότι ο κάθε ΠΛ θα κατεβαίνει όχι "μόνος", αλλά κυριολεκτικά με το σωματείο του. Από εκεί κ πέρα θα είναι στην κρίση του ίδιου κ του προπονητή του (γκχμ...) με τι συνθήκες θα απογειωθεί. Αγώνες εκτός πρωταθλήματος -για όλους- θά'ταν μια καλή ιδέα για το κέφι μας-αλλά κ entry level για να δείς τι παίζει κ να πας σε κάτι παραπάνω. Όρεξη να υπάρχει...

Μπάμπης Κ.
EN B
 
Δημοσ.: 46

Δημοσίευσηαπό andread » Τρί Μάιος 29, 2007 11:05 am

Παρόμοια συζήτηση απο πέρσι για να μην επαναλαμβανόμαστε:


http://www.sky.gr/viewtopic.php?t=1101

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Re: Η Β....ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Δημοσίευσηαπό DrFlight » Τρί Μάιος 29, 2007 1:54 pm

Νομίζω ότι έχουν απόλυτο δίκιο.
Η β πλήρωσε κι αυτή κανονικά 20 + 13 ευρώ και οπως όλοι έκαναν χίλια μύρια έξοδα για να βρεθούν στην Κόνιτσα και δεν έκαναν ούτε μια τσουλήθρα.
Δε λέω να κινδυνέψουν βρε αδερφέ αλλά στο ακριβείας την Κυριακή σε τι θα ωφελούσε η μισή ώρα παραμονή στον αέρα -μόνο και ειδικά αφιερωμένο για τη β! -και μετά στο στόχο (3 χιλιόμετρα μακριά - γιατί λέει δεν έδινε κανένας χωράφι πιο κοντά).
Και κάτι που δεν καταλαβαίνω. Γιατί αφού κάποιος πληρώνει τη συμμετοχή του και την ασφάλειά του, κάνει το ταξίδι, και παρουσιάζεται έτοιμος στην απογείωση ή ακόμα μπορεί και να πετάξει αλλά η ημέρα ή όλος ο αγώνας μπορεί και να ακυρωθεί, αυτός ο πιλότος δεν προσμετράται σαν αθλητής για το σωματείο του.
Και αυτό με τη σειρά του δεν συμπληρώνει τους αθλητές που χρειάζονται ώστε να έχει δικαίωμα ψήφου και αυτό δεν είναι κάτι που το θέλουμε έτσι δεν είναι,( δυναμώνουμε -λέμε τώρα- τα σωματεία που δεν θέλουν να ασχολούνται κλπ κλπ) ή μήπως το θέλουμε και καλύτερα ποτέ τους να μη δυναμώσουν?
Καλοπροαίρετα πάντα η άποψή μου και χαιρετισμούς σε όλους

'Paragliding and Aviation' blog
http://drflight.blogspot.com/
Vangelis 'drflight' Patra.
DrFlight
Competition
 
Δημοσ.: 313

Δημοσίευσηαπό badder » Τρί Μάιος 29, 2007 5:20 pm

Οι συμμετοχές για όσους παίρνουν μέρος σε κάποιο τασκ μετράνε ακόμα και αν διακοπεί ή ακυρωθεί στον αέρα.

Πέρσι κάναμε την ίδια κουβέντα και έγινε μια μελέτη από κάποιους ανθρώπους. Και οι δύο πλευρές έχουν τα δίκια τους. Και αυτοί που ζητάνε την αναβάθμισή της Β' και όσοι θέλουν μια κατηγορία.

Το θέμα είναι να λειτουργήσουμε με το καλύτερο τρόπο για τα ελληνικά δεδομένα και να φτιάξουμε το σύστημα να λειτουργεί για να μας εξυπηρετεί. Δεν έχει σημασία τι συμβαίνει αλλού... εκεί συμβαίνουν και πολλά άλλα που εδώ δεν είναι καν εφαρμόσιμα. Το μέλλον βασίζεται στην σωστή εκπαίδευση και εξέλιξη.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό GiotaR » Τρί Μάιος 29, 2007 7:11 pm

GEORGE29041, έχεις απόλυτο δίκιο. Και σωστά ο "andread" επισημαίνει οτι όλα αυτά έχουν ξανασυζητηθεί απο πέρσι. Και; :(

Φέτος ελλείψη ενεργού σωματείου και παρουσία δυνατού χορηγου, ο αγώνας πήγε σε ένα μέρος κλιματικά περίεργο και δύσκολο, και η εξέλιξη ήταν αναμενόμενη.

Βεβαίως οι ιδιώτες χορηγοί βάζουν τις παροχές και δεν ευθύνονται για την εκτέλεση του αγωνιστικού μέρους, την οποία αναθέτουν σε αυτούς που γνωρίζουν τους κανονισμούς και κατέχουν την τεχνογνωσία.

Ένα χρόνο μετά απο τις συζητήσεις περι Β κατηγορίας και προβληματισμών σε επίσημο και ανεπίσημο επίπεδο,τίποτε δεν άλλαξε για πολλά θέματα κανονισμών, επιπέδων κτλ. Δικαίως ο Μπάμπης προβληματίζεται. Ποιός ΠΛ και πότε; Έχουν ξαναγίνει και κατατεθεί τέτοιοι και άλλοι προβληματισμοί.
Δες και αυτά...
http://www.patras-paragliding.gr/news/n ... on-06.html
http://www.patras-paragliding.gr/news/n ... After.html
http://www.patras-paragliding.gr/news/n ... s-Kan.html
...και σίγουρα παρόμοια και απο άλλα σωματεία.

Έτσι ερχόμαστε στην άποψη του VanTsouk οτι "Θα ήταν πολύ εποικοδομητικό όλοι οι ενδιαφερόμενοι να πουν μια γνώμη και κάποιες ιδέες, και να γίνει μια δημιουργική συζήτηση". Όπως φαίνεται μάλλον υπάρχουν αρκετές ιδέες και σκέψεις που πρεπει να τεθούν στο τραπέζι...

Ας επιφυλλάσομαστε γιατι κάποια πραγματα -κατα τα παραπάνω γραφόμενα -θα αλλάξουν ριζικά του χρόνου, και αφού η ΓΣ σωματείων δεν έχει γίνει ακόμα- ελπίζω να μην γίνει στην Δράμα, εν μέσω αγώνων, γιατί θα είναι άλλο ένα φιάσκο-αναμένονται πολλές εκπλήξεις.

Απο την άλλη πλευρά πρεπει να είμαστε πολύ ευτυχισμένοι που ολα πήγαν καλά και δεν συνέβη τίποτε δυσάρεστο, γιατί τότε θα μιλούσαμε σε άλλο επίπεδο. Όταν έρχονται τα δύσκολα- όπως στο φοβερό συμβάν του Λουσιου -βγαίνουν στην επιφάνεια οι σοβαρές ελλείψεις σε επίπεδο νόμων και κανόνων.

Και όσον αφορά τον υποδειγματικό αγώνα της Δράμας... Ευτυχώς που υπάρχει και αυτός για να μας αποδυκνύει οτι ένα αεραθλητικό σωματείο προκόβει και μόνο του και χωρίς να έχει ανάγκη καμιά διοίκηση πάνω απο το κεφάλι του...Και μπορεί, αντι να παρακαλάει, να το παρακαλάνε να βαπτίσει ένα κομματάκι του, Ελληνικό Πρωτάθλημα, για να έχει έργο και αυτή η έρμη η ομοσπονδία μας.

GiotaR

GiotaR
Competition
 
Δημοσ.: 291

Re: Η Β....ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Δημοσίευσηαπό george29041 » Τρί Μάιος 29, 2007 9:17 pm

Το μονο που δεν θελω Γιωτα, ειναι να εχω δικιο σε τετοια θεματα.
Θα μπορουσαμε να γραφουμμε για ωρες, μερες ,για ολα τα κακως κειμενα χωρις ουσιαστικο αποτελεσμα.
Ετσι λεω να κλεισουμε το θεμα εδω και να συζητηθουν σοβαρα ολες οι προτασεις για τα προβληματα του χωρου στη ΓΣ των σωματειων ωστε να παρθουν υπευθηνα αποφασεις.
Καλλες πτησεις σε ολους.

george29041
Competition
 
Δημοσ.: 376

Re: Η Β....ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Δημοσίευσηαπό norad » Τρί Μάιος 29, 2007 10:27 pm

Πρόταση: Μετατρέπουμε το ελληνικό πρωτάθλημα σε PWC.

Δηλαδή:

1. Κάθε χρόνο θα εκλέγεται από όλα τα σωματεία μια επιτροπή αγώνων. Η επιτροπή αυτή θα έχει την ευθύνη να σχεδιάσει και να διοργανώσει τους αγώνες της χρονιάς, με την συμβολή των τοπικών σωματείων εφόσων αυτά επιθυμούν να συμβάλουν. Την ευθύνη των αγώνων θα την έχει η επιτροπή αγώνων (όπως ο Murillo και ο Quest για το PWC)
2. Αυτή η επιτροπή θα έχει την ευθύνη να επιλέξει τους σωστούς συνδυασμούς μέρους και εποχής (όχι Κιθαιρώνα τον Αύγουστο, όχι Κόνιτσα τον Μάιο, όχι Παπαδάτες, κλπ)
3. Η επιτροπή αυτή θα έχει την ευθύνη της προώθησης, διάδοσης και ενημέρωσης του κοινού (πως λέμε marketing) - και να φέρει και ξένους πιλότους.
4. Η επιτροπή αυτή θα πρέπει να ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ για τις υπηρεσίες της, και θα ΚΡΙΝΕΤΑΙ για το αποτέλεσμά της. Δεν ξέρω που θα βρεθούν τα λεφτά, αν δεν πληρώνονται δεν θα νιώσουν υπεύθυνοι για το έργο τους και δεν θα αποδόσουν. Αν δεν υπάρχουν λεφτά, ας μην κάνουμε αγώνες. Στην τελική, ας πληρώνουν και οι πιλότοι για να πάρουν μέρος, όπως στο PWC.
5. ΕΠΑΘΛΑ. Αν δεν υπάρχουν έπαθλα, δεν υπάρχουν κίνητρα. Έπαθλα θα πρέπει να υπάρχουν για το 10-15% των συμμετεχόντων τουλάχιστον.
6. Επαγγελματισμός: Η επιτροπή αγώνων θα πρέπει να λειτουργεί με επαγγελματικά κριτήρια, βάσει των κανόνων του σύγχρονου marketing και management. Θα πρέπει να προωθεί τους αγώνες, να τους διαφημίζει, να κάνει τον κόσμο του παραπέντε να νιώσει ότι είναι κάτι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ! Ας ψάξουν να βρουν χορηγούς, ας μιλήσουν με κανάλια, με τοπικές εφημερίδες, με περιοδικά, με sites.

Τίποτε από τα παραπάνω δεν είναι εφικτά αν δεν υπάρχουν λεφτά. Δουλειά της ΕΑΠ είναι να σκεφτεί πως μπορεί να βρει αυτά τα λεφτά. Lobbying στην ΕΛΑΟ, χορηγοί, εισφορές, χρηματική συμμετοχή στους αγώνες, συνδρομές από σωματεία, whatever.

Αυτά από μένα, και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε Τάσο, Βασίλη, Παναγιώτη και όλους όσους έτρεχαν 10 μέρες χωρίς κανένα απολύτως όφελος για τον εαυτό τους. Κρίμα που οι κόποι τους πήγαν στράφι τις περισσότερες μέρες του 7ημέρου εξαιτίας της επιλογής του μέρους και της εποχής (κυρίως της εποχής - η Κόνιτσα είναι πολύ καλύτερη για πτήση όλους τους άλλους μήνες)

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό andread » Τετ Μάιος 30, 2007 1:23 pm

Το να πληρώνουμε στους αγώνες όσο πραγματικά πρέπει (δηλ *πολυ* περισότερο) είναι ενα βήμα μπροστά.

Οι οργανωτές ακόμα και οι πιό ρομαντικοί μια μέρα θα σιχτηριστούν και θα αποφασίσουν να ασχοληθούν με το πως θα ταισουν την οικογένεια τους παρά να τρέχουν στα βουνά.

Με χαρά βλέπω ότι διοργανώνονται σεμινάρια και εκπαιδεύσεις με σχετικά μεγάλα χρηματικά ποσά συμμετοχής . Αυτό σημαίνει Α) οτι υπαρχει ζήτηση και Β) οτι με ένα καλό ποσοστό κέρδους του διοργανωτή διασφαλίζεται η συνέχιση τους και την επόμενη χρονιά.

Αν η λογική μας είναι "γιατί να βγάλει ο Χ λεφτά" ή "γιατί να πληρώσω για κάτι που μπορώ να το έχω τζάμπα" τώτε ντετερμινιστικά και οι λιγοστοί επιχειρηματίες του χώρου θα αποδημήσουν.

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό diakofteos » Τετ Μάιος 30, 2007 11:48 pm

Σωστός ο Γιώργος.
Φίλε μου από το λίγο που σε ξέρω και το περισσότερο που σε διαβάζω είσαι ένας ακόμη φίλος του παραπεντε που το αγαπάς πραγματικά και σου έχει γίνει τρόπος ζωής.

Θα σου πρότεινα να μην σταματήσεις να συμμετέχεις σε αγώνες αλλά να κάνεις επιλογή, δηλαδή να συμμετέχεις σε αγώνες που διοργανώνουν υπαρκτά σωματεία και όχι βιτρινα που οι διοργανωτές αγαπούν αυτό που κάνουν και ο μόνος τους σκοπός είναι το καλό το αθλήματος και του σωματείου τους.
Στην περίπτωση της Κόνιτσας την β κατηγορία και τον περιφερειακό τον έβλεπαν μόνο σαν εικοσάρικα
Ευτυχώς που μετά από αντιδράσεις τα μάζεψαν για να γλυτώσουν το κράξιμο, γιατί στις επίσημες ανακοινώσεις είχαν σκοπό για δυο εικοσάρικα.
Τώρα θα μου πεις έπρεπε να συμμετέχω για να συμπληρώσει το σωματείο μου τους 10 αθλητές. Αυτό εκμεταλλεύονται, μαζί με την αγάπη σου για το σπορ, αυτοί που βλέπουν μόνο εικοσάρικα, γι’αυτο και μάζευαν εικοσάρικα και στην έξοδο της πόλης.
Αν βρεις την διαδρομή που έκαναν τα εικοσάρικα θα σχηματίσεις άποψη ποιοι προσφέρουν στο χώρο και πως.
Και επειδή είσαι νέος στο χώρο το 2003 κάποιος τόλμησε να ζητήσει να του καλύψουν τα έξοδα παραμονής του στην Κόνιτσα και έγινε αιτία να τον λιθοβολήσουμε .
Εγώ δεν βλέπω την διαφορά μεταξύ 2003 και 2007.
Σε πολύ παλαιότερο ποστ http://www.sky.gr/viewtopic.php?t=936 είχα αναφερθεί για την πορεία που θέλουν κάποιοι να οδηγήσουν τους αγώνες και επαληθεύομαι. Αλλά δεν έχουν και τα κότσια να το πουν δημόσια και επίσημα , κύριοι οι αγώνες θα πωλούνται σε ιδιώτες.

Andread συμφωνώ μαζί σου αλλά τα σεμινάρια και οι εκπαιδεύσεις αναφέρουν ξεκάθαρα από την αρχή το ποσό και όποιος θέλει συμμετέχει.
Οι διοργανωτές κάθε χρόνο σκαρφίζονται και καινούργια νομιμοφανή τεχνάσματα για λίγα ευρώ.
Ας ξεκαθαρίσουν ποιοι θα πληρώνονται, ποιοι θα κάνουν δωρεάν διακοπές και ας υπάρχει διαφάνεια που πηγαίνουν οι συμμετοχές των αθλητών και να πουν ορθά κοφτά, έτσι θα γίνονται οι αγώνες, και κανείς δεν θα μπορεί να τους πει κουβέντα.Όπως λέει και ο norad, να ξεκαθαριστούν ποιοί θα πληρώνονται για να διοργανώνουν σωστούς αγώνες, με σωστό σχεδιασμό, επιλογή περιοχής κτλ, με γνώμονα την επιτυχία του αγώνα και την προώθηση όλων των κατηγοριών συμμετοχής και όχι "άρπακόλα".Αν έχει ανέβει το επίπεδο των πιλότων, όπως λέγετε, και το πιστεύω αυτό, πρέπει να ανέβει και το επίπεδο των διοργανώσεων.

ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

diakofteos
EN A
 
Δημοσ.: 21

Δημοσίευσηαπό max » Σάβ Ιουν 02, 2007 11:10 am

exete skefti pos ta diplomata den kanoun tous pilotous pilotarades ....gnorizete pos o athlitikos kanonismos ala leei kai ala ginonte mipos telika fteme kai oloi emeis pou me sinoptikes diadikasies theloume na apoktoume diplomata kai titlous me olo kai pio aples diadikasies
gia skeftite na ginete esis diefthintis agona kai na kserete pos apo tous dilomenous athlites oti oute i misi den tha mporesoun na antapekselthoun se ena agona me diskoles sinthikes ...ti tha kanate eseis...??? as analogistoun lipon afti pou theloun na pane se agones poso mporoun na antapekselthoun stis sinthikes enos agona kai giati an kathe fora prepi soni kai kala na pame oloi ston agona tha prepi na na ton diamorfonoume[ftiaxnoume] sta metra olon ...tote tote prepi na kanoume agones 30 imeron gia na dialeksoume 4-5 teleies meres gia olous...as afisoume lipon tous agones kai as veltiosoume tin ptitikimas ikanotita......KAI AN THELIS NA VELTIOTHIS DEN XRIAZETE NA PAS STON AGONA GIA NA STRIMOXTHIS KAI NA RISKARIS...

max
EN B
 
Δημοσ.: 39


Επιστροφή στην Συζητήσεις

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες